05-22-2015, 02:20 PM
شاید خبر تعویق انتشار عنوان Tom Clancy’s The Division به سال ۲۰۱۶ آنچنان شما را متعجب نکرده باشد و حتی اگر باز هم خبری مبنی بر تاخیر دوباره این عنوان به گوش شما برسد نیز عکس العمل خاصی نشان نمی دهید و شاید هم اصلا به کل از انتشار این بازی نا امید شده باشید. اما به واقع دلیل تاخیر های متوالی این عنوان چیست ؟ با ما همراه باشید.
منبع : Gameranx
همانطور که مطلع هستید عنوان Tom Clancy’s The Division که قرار بود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود (آن هم با تاخیر ) تا سال ۲۰۱۶ نیز تاخیر خورد.
Ubisoft، شرکت فرانسوی سازنده بازی های ویدیویی، چندی پیش گفته بود که آنها از عنوان Watchdogs درس بسیار مهمی گرفته اند و تاخیر های Tom
Clancy’s The Division باعث می شود تا مثل Watchdogs در نهایت کیفیت خوبی داشته باشد.
اگرچه بازی Watchdogs که چند باری با تاخیر مواجه شد اما باز هم در نهایت عنوانی نبود که هواداران انتظار آن را داشتند ولی می توان در مورد Tom
Clancy’s The Division این طور استنباط کرد که تاخیر این عنوان باعث می شود که در نهایت نسخه ای با کیفیت را شاهد باشیم که فاقد هرگونه مشکل یا
باگ می باشد. Ubisoft عناوین زیادی من جمله Assassin’s Creed Unity و The Crew را منتشر کرد که با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کردند
و می خواهد مطمئن شود که Tom Clancy’s The Division به سرنوشت آن ها دچار نخواهد شد.
همه این حرفها درست اما دلیل تاخیرهای متوالی Ubisoft واقعا چیست ؟
از دو جنبه می توان این موضوع را بررسی کرد :
اول از نگاه سازندگان به قضیه نگاه می کنیم؛ عنوانی که می سازند پروژه کوچکی نیست. Tom Clancy’s The Division یک عنوان تیراندازی سوم شخص
جهان آزاد با یک سری المان های نقش آفرینی می باشد و این اصلا شوخی بردار نیست. سازندگان می خواهند بازی را همانطوری بسازند که کاربران می خواهند
و عنوانی با کیفیت را راهی بازار کنند.
اگر از نگاه خودمان به قضیه بنگریم درست است که با تاخیرهای متوالی این عنوان تنها امید ما برای تجربه The Division نا امید می شود اما این همه منتظر
مانده ایم و اگر یک سال دیگر هم منتظر بمانیم اتفاق خاصی نخواهد افتاد و در عوض عنوانی بی نقص، بدون باگ و با کیفیت را تجربه خواهیم کرد و دوباره
برای برطرف کردن مشکلات و باگ های بی شمار آن دست به دامن آپدیت و پچ و این حرفها نخواهیم شد.
در نهایت بحث را با جمله ای از آقای Shigeru Miyamoto، تهیه کننده بازی های ژاپنی شرکت Nintendo، به پایان می رسانیم:
نقلقول:نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟یک عنوان اگر با تاخیر منتشر شود، در نهایت عنوان خوبی است اما اگر خیلی زود و با عجله منتشر شود برای همیشه بد خواهد بود.
منبع : Gameranx