امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دیداری دوباره با سری بازی های Resident Evil
#1
زامبی ها در قطار

بسیار کم پیش می آید که تاریخ عرضه یک بازی در حال ساخت به زمان نزدیکتری انتقال پیدا کند ، اما CAPCOM تاریخ عرضه ششمین قسمت از سری بازی های Resident Evil را کمتر از شش ماه آینده اعلام کرده است ، که یک فرصت کمتر از شش ماهه به ما جهت موفقیت در پروژه ای که در خیال داشتیم می دهد-- بازی کردن تمام عناوین اصلی و شماره دار سری. اول از همه Resident Evil Zero .

[تصویر:  files_articles__s7%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

انتظارات بر آورده نشده

بگذارید از همین ابتدا عقب نشینی نکنیم. در واقع Resident Evil Zero چندان به روز نبود. این نسخه از همان شیوه ی کنترل کلاسیک بهره می برد، همان شیوه ی سفت و سخت کنترل سری بازی های Resident Evil که از سال 1996 در این سری بازی به کار می رود. اما اکنون تحمل چنین شیوه ی کنترل بازی بسیار سخت تر از سال 2002 است. 10 سال سپری شده است و دیگر انجام آن با همان شیوه ی کنترل سفت و سخت امری محال به نظر می رسد.
البته این مشکل Resident Evil 6 نخواهد بود، از آنجایی که Capcom شیوه ی کنترلی و زاویه دید بازی را تغییر داده است.عذاب کشیدن در یک صحنه ی از پیش رندر شده مانند یک روبات، یک مشکل قدیمی و حل شده است. عکس العمل طرفدارن به شیوه ی کنترلی Resident Evil Zero ، چیزی است که امکان دارد در آینده نیز اتفاق بی افتد. چرا که یکی از بزرگترین انتظارات برآورده نشده طرفداران Resident Evil در این بازی شیوه ی کنترلی آن بود.
در واقع مشکل اصلی این نبود که این شیوه ی کنترلی ما را از تجربه بازی باز دارد و یا ما نتوانیم به آن عادت کنیم، بلکه مشکل این بود که ما فکر می کردیم ما مجبور به تحمل چنین چیزی نیستیم! و Resident Evil 6 هم باید با این چنین مانعی روبرو شود. طرفداران به طور کلی نظرات خود را در مورد اینکه کنترل بازی چگونه باید باشد و اینکه به طور کلی بازی باید چطور پیش رود، ارائه دادند و این بازی موظف به برآورده کردن این انتظارات است.

[تصویر:  files_articles__s6%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

دو در یک لحظه

در کنار ترتیب زمانی Resident Evil Zero به عنوان یک Prequel نسبت به وقایع بازی اصلی، ویژگی اصلی دیگر Resident Evil Zero آن بود که این بازی اولین نسخه از سری بود که این امکان را به شما می داد که با بیش از یک کاراکتر در یک زمان بازی کنید. بازی های قبلی این امکان را به شما میدادند که بین چند شخصیت یکی را انتخاب کنید اما در این بازی شما میتوانستید به طور مستقیم و در حین بازی کاراکتر را تغییر دهید. عضو تیم Bravo ربکا چمبرز و بیلی کوئن قاتل فراری، به طور همزمان قابل انتخاب بودند.
این بخش از Resident Evil Zero برای من به عنوان یک طرفدار هنوز هم تازه و جالب هست، ربکا و بیلی هرکدام توانایی خاص خود را داشتند. ربکا میتوانست گیاهان را مخلوط کند و بیلی سرسخت تر بود. شما میتوانستید که هردوی آنها را با هم در طول قطار پر از زامبی و تاسیسات تحقیقی آمبرلا هدایت کنید یا اینکه به صورت جدا در یک لحظه مکان های مختلف را جستجو بکنید. ( در حالی که رادیوی دستی هردوی آنها را در ارتباط با هم نگه میداشت تا زمانی که در حال کنترل یکی هستید اگر به دیگری حمله می شد اطلاع پیدا کنید).
این یک قابلیت خوب بود و همچنان هم ایده ی جالبی به نظر می آید.دلیلی که شاید باعث شود بار دیگر در Resdient Evil 6 مورد استفاده قرار گیرد. Capcom تایید کرده است که Leon S. Kennedy و Chris Redfield هردو در Resident Evil 6 قابل بازی خواهد بود (در کنار عضو جدید Jake Muller) ، که هرکدام یک کاراکتر همراه نیز خواهند داشت. خوب هنگامی که هر یک از سناریو های Resident Evil 6 را با کاراکتر همراه بازی کردید Billy و Rebecca را به خاطر بیاورید.

[تصویر:  files_articles__s1_(1)%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

جا گذاشتن آیتم ها
آخرین اضافات گیم پلی که Capcom در مورد Resident Evil Zero انجام داد قابلیت جدید به یاد داشتن مکان هایی که آیتم ها را برمی داشتید یا جا می گذاشتید بدون توجه به مکان آن بود. گیمرهای قدیمی این سری به خوبی می دانند که مدیریت آیتم ها یکی دیگر از موارد قدیمی گیم پلی بود که در عناوین قدیمی تر می بایست با آن روبرو می شدید، جایی که شما کاراکتر خود را با اسلحه ها، گلوله ها، گیاهان دارویی، کلید درها و آیتم های مورد نیاز برای حل معماها تجهیز می کردید و می بایست زمانی حتی بیشتر از جنگ با زامبی ها را صرف جا دادن این تجهیزات درجعبه ذخیره می کردید.
به هر حال، این شیوه ی جدیدخیلی بهتر از قبلی نبود. در روش قبلی شما می بایست مقدار زیادی از نقشه را برای رسیدن به جعبه ذخیره بر می گشتید، اما در نسخه Zero اگر شما یک آیتم کلیدی را در جایی می گذاشتید و مکان آن را فراموش می کردید باید تمام نقشه را چک می کردید تا مکان آن را به یاد بیاورید.
و این Resident Evil Zero به طور خلاصه بود، با سه خصوصیت ویژه، سیستم 10 ساله آن میتواند دنباله جدید را که در کمتر از شش ماه آینده برایمان قابل بازی خواهد بود تحت تاثیر قرار دهد.

دیدار دوباره با Resident Evil Remake

تاریخ عرضه Resident Evil 6 در اکتبر هر لحظه نزدیک تر میشود ، و ما هم راه عرضه دنباله جدید شرکت CAPCOM را با بازی کردن دوباره تمام عناوین اصلی این سری سنگ فرش می کنیم! ماه قبل نگاهی دوباره بهResident Evil Zero داشتیم ، و حالا نوبت عنوان اصلی یا بهتر بگوییم، بازسازی سال 2002 آن برای Gamecube هست.

[تصویر:  files_articles__s8%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

جلوه های بصری نفس گیر

به محض اینکه من Gamecube بنفش خودم را برای تجربه دوباره Resident Evil Remake روشن کردم ، از اینکه چقدر احساسی که الان دارم شبیه احساسی که سال 2002 داشتم هست ، شوکه شدم. این بازی خیرکننده بود ، و هنوز هم هست.نسخه اصلی Resident Evil بر روی Playstation الان دیگر خیلی قدیمی و نخ نما به نظر می آید. اما Capcom با بازسازی آن در نسخه Remake یک کار خارق العاده کرد ، چون که تمامی جنبه های همان بازی با عرضه دوباره درخشیدند. واقعا ، برگردید و یک نگاه دوباره به آن بافتها، مدل های کاراکترها وافکت های نورپردازی بیندازید.کیفیت بازی به قدری بالاست که من میگویم هنوز هم برای یک دنباله مدرن که الان ساخته شود مناسب هست( که البته یک تعریف خوب برای این بازی هست نه تحقیر عناوین جدید سری) جلوه های تصویری نسخه Remake ثابت کرد که نقش مهمی را در این راه طولانی حداقل از لحاظ بصری داشته است ، چراکه باعث روشن شدن دوباره موتور کل سری شد. این گرافیک یک استاندارد جدید بود که بعدا تمامی عناوین سری امکان داشت که با آن مقایسه بشوند. بنیانی که بعدا منبع الهام تمام عناوین سری بود. امکان دارد هنوز هم یک سری از آن مدل ها مورد استفاده قرار گیرند ، یا احتمالا آن مدل های سگهای زامبی هنوز هم احتیاج به ارتقا بخشیدن نداشته باشند.

[تصویر:  files_articles__s4%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

حس ترس و شوکه شدن ها

بیاید کمی بیشتر در مورد سگهای زامبی بحث کنیم ، همان طوری که هرکسی که خوب به Resident Evil 1 آشنا باشد میداند ، آن سگهای کثیف باعث ایجاد بهترین لحظات ترس و البته شوکه شدن ها در ساعت های اول بازی بودند. بازی کردن دوباره Remake در این مورد احساس متفاوتی دارد ، که البته کاملا معوقل است ، از آنجایی که دیدن همان صحنه های از پیش تعیین شده برای یک نفر که دارد آنها را دوباره میبیند احتمالا همان حس اولیه را نخواهد داشت. اینبار دیگر من به خاطر آن سگها نترسیدم ، به خاطر اینکه میدانستم آنها چه زمانی قرار است حمله ور شوند. من وارد همان راهرو شدم ، در حالی که اسلحه ام را آماده کرده بودم جلوتر رفتم ، سریعا قبل از اینکه آن سگ بتواند به من آسیب برساند کشتمش. انتقام گرفتم ، سرنوشت سگ مرگ بود.داشتن اطلاعات در مورد چیزهایی که قرار است اتفاق بیفتد موجب شد که من در مورد امکان دوباره بازی کردن بازیهای سبک Survival Horror به فکر فرو بروم.اما بعدا به خاطر آوردم که این بازی این مسئله را خیلی خوب هدف گرفته است...

[تصویر:  files_articles__s9%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

S.T.A.R.S خود را انتخاب کنید
Resident Evil- حتی نسخه اصلی- باتدبیر کامل دو کاراکتر قابل بازی برای انتخاب ارائه میدهد.شما میتوانستید Jill Valentine را انتخاب کنید ، تنها عضو مونث تیم آلفای S.T.A.R.S . Jill مجهز به یک قفل بازکن کاملا مخصوص بود که گشت و گذار در امارت پر از زامبی را خیلی آسان تر میکرد ، او همچنین در مبارزات خیلی چالاک تر بود. علاوه بر آن میتوانستید Chris Redfield را انتخاب کنید ، انتخابی که سفر شما در عمارت را سخت تر میکرد ، از آنجایی که او به قفل بازکن مجهز نبود و بجای این کار میبایستی به دنبال یک سری کلیدهای کهنه میرفتید تا درهایی را که Jill به آسانی از آنها عبور میکرد را باز کنید. Chris در عوض نداشتن مهارت قفل بازکردن ، قوی تر بود و این قابلیت را داشت که ضربات بیشتری قبل از مرگ دریافت کند و دیرتر بمیرد. من هرگز توجه نکرده بودم که داشتن دو کاراکتر قابل بازی چطور ممکن است باعث به وجود آمدن یک بالانس متقابل بشود در حالی که به قابلیت دوباره بازی کردن ضربه نزند- اما این یک عمل زیرکانه بود مخصوصا اگر به این نکته توجه کنیم که این بازی اولین عنوان از این سری بود.

[تصویر:  files_articles__s5%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

محاسن کنترل

برای من هنوز هم سخت است که بتوانم با سبک عجیب غریب کنترل Resident Evil کنار بیایم- دکمه های چپ و راست را فشار بدهی تا کاراکتر بچرخد و بعد با فشار دادن بالا و پایین به جلو و عقب حرکت کنی، صرف نظر از مسیری که با آن روبرو هستید. اما از آنجایی که این بازی نسخه اصلاح شده عنوان اصلی هستش من بهتر میتوانم با این کمبود کناربیایم.آن مشکل Playstation بود نه Nintendo . خوشبختانه نسخه Remake یک مدل کنترلی جایگزین دارد که کارها را خیلی آسان تر می کند. مدل کنترلی C حرکات کاراکتر شما را به جای جهت ها به دکمه ی R مربوط می کندبنابراین شما کافی است کمی R را فشار بدهید تا کاراکتر شروع به حرکت کند ، یا آن را تا ته فشار دهید تا کاراکتر شروع به دویدن بکند. ضمنا جهت ها هنوز هم کار می کنند و این امکان را به شما می دهند که بچرخید ، قابلیتی که قبلا هم وجود داشت. من این بار هم از حالت C استفاده کردم و متوجه شدم که گرچه کنترل همچنان عجیب غریب است، ولی این حالت به من خیلی کمک کرد که راحت تر در عمارت بچرخم. کنار آمدن با چرخش سریع زوایای دوربین خیلی آسان تر است اگر من بدانم که میتوانم فقط دکمه ی R را برای دویدن نگه دارم.

[تصویر:  files_articles__s3%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

بازنگری نسخه Remake

علاوه بر گرافیک زیباتر ، شکل جایگزین جدید برای کنترل بازی و شفاف سازی های من در مورد تدبیر موجود در قابلیت انتخاب دو کاراکتر ، بازی کردن دوباره Remake به من این اجازه را داد تا بهتر نکات ، تغییرات و اضافاتی که Capcom در این نسخه بهبود یافته ایجاد کرده است را احساس کنم. برای من خیلی سخت است که تغییرات در محل ها و مکان های جدید موجود در بازی نسبت به نسخه اصلی را احساس کنم ، چرا که نسخه اصلی را هرگز بازی نکرده ام.اما تغییرات اضافی دیگر(مثل آیتمهای دفاعی اضافه شده) آنقدر من را در طول بازی نجات داد که کاملا میتوانم تصور کنم که نبود آن ها چطور میتوانست باشد.این قسمت های آخر متن تنها چیزهای تغییر کرده بازی نبود ، اما کاربرد زیاد آن ها در نسخه سال 2002 باعث شده بود که مثل یک نعمت از جانب خدا فرستاده شده باشند.هم Jill و هم Chris میتوانستند خنجرهای مخصوصی را بردارند که قابلیت دفاع ضربات را به آن ها میداد که به شما کمک میکرد که از موقعیتهایی که ممکن بود به شما صدمه وارد بشود یا حتی بمیرید فرار کنید. بعلاوه Jill یک باتون برقی داشت ، و Chris در یکی از نسخه های جدیدتر میتوانست نارنجک پیدا کند و آن ها را در حالی که داخل دهان زامبی ها فرو کرده با یک شلیک سریع گلوله منفجر کند.
اضافه کردن این آیتم ها یکی دیگر از دلایل مهم موفقیت نسخه Remake را برای Capcom مشخص میکند ، دلیل اینکه چرا Resident Evil بعد از عرضه این نسخه خیلی سریع پیشرفت کرد. آن ها به فکر بازیکن ها بودند.برای کاربر جدید ارائه یک راه آسان تر برای استفاده از چیزی که قبلا میتوانست خیلی سخت تر باشد.اگر شما یک بازیکن کهنه کار هستید ، خیلی خوب.لازم نیست از چیزهایی که برای تازه کارها ساخته شده استفاده کنید.اما من ، به شخصه از آن ها خیلی متشکرم.

[تصویر:  files_articles__3109631%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

تاثیرات بر Resident Evil 6
نمی شود کتمان کرد که Resident Evil 6 بدون وجود نسخه های اصلی امکان وجود نداشت ،اما وابستگی های این بازی به نسخه اصلی زمانی مشهودتر خواهد بود که همه نسخه جدید را درماه اکتبر تهیه کنند.این سری بازی همچنان بر اساس داستان اصلی که اینجا شروع شده است ، ادامه پیدا میکند. خیانت های وسکر همچنان با اعمال پسرش احساس خواهد شد ، Chris Redfield همچنان برای مبارزه با انبوه زامبی های وارد میدان نبرد خواهد شد ، و Resident Evil 6 همچنان دارای چندین داستان وکاراکتر قابل بازی خواهد بود که به یک دیگر ارتباط دارند و امکان بازی کردن دوباره بازی را بیشتر می کنند..
بله ، همچنان ساده است که ردپای ریشه های این سری را در نسخه های جدید پیدا کرد . عاملی که منشا اعتبار Capcom است. به خاطر داشتن یک دید ثابت نسبت به یک برند در طول سالها.این باعث اعتبار یافتن نسخه بازسازی شده کنسول GameCube بازی Resident Evil در حالت خاص است ، که سبب ایجاد شرایط مناسب برای عرضه نسخه های بعدی شد.

تاریخ عرضه Resident Evil 6 هر روز نزدیک تر می شود و ما هم همانطور که قبلاً قول داده بودیم، هر ماه یک نسخه از سری اصلی این بازی را بررسی خواهیم کرد.ماه های قبل نگاهی به Resident Evil Zero و Resident Evil Remake داشتیم و حال نوبت به Resident Evil 2 رسیده است.

[تصویر:  files_articles__5146154%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

گسترش دهنده ی دنیای زامبی ها

بازی Resident Evil با یک داستان در مورد بیماری و عفونت آغاز می شود، جایی که ویروس T به صورت یک بیماری در مکانی تخیلی از آمریکا پخش می شود و شهروندان بی دفاع را بیمار و تبدیل به زامبی می کند. این داستان بسیار هولناک بود و ترس زیادی را در دل مردم افکند. ترس از به عینیت رسیدن همچین بیماری ای در دنیای واقعی بسیار وحشتناک بود و خوشبختانه به جز موارد نادری هیچگاه چنین عفونتی در دنیا رخ نداده است. سازندگان در طول این سری و به خصوص Resident Evil 2 چنین طاعونی را به دنیای بازی وارد کرده اند.
زامبی ها امروزه به شکل های مشابهی تمام رسانه ها را آلوده کرده اند. تلوزیون، فیلم، کتاب های کمیک و بازیهای رایانه ای همگی داستان زامبی ها را به وسیله ی The Walking Dead، World War Z، Zombieland، Pride and Prejudice and Zombies و Lollipop Chainsaw و چندین و چند عنوان دیگر روایت می کنند. حتی یک روز هم وجود ندارد که ما چیز جدیدی در مورد بازی ها و برنامه های موبایل نشنویم که اختصاص به از بین بردن این موجودات بی رحم نداشته باشد، موجوداتی که قدرت اصلی آن ها نه قابلیت حرکت آن ها بعد از مرگ بلکه توانایی آن ها در جمع کردن میلیون ها دلار پول به جیب هنرمندان و شرکت ها است! احتمالا تعداد افرادی که در حال کشتن زامبی ها در Call Of Duty هستند بیشتر از تعداد افرادی است که در حال کشتن نازی ها در این بازی هستند.
بنابراین زامبی ها امروزه بسیار مشهور هستند و ما باید برای این امر از Resident Evil 2 سپاس گذار باشیم.
بازی های زامبی محور زیادی قبل از این سری وجود داشته اند، و سری Resident Evil قطعا در سال 1996 با محوریت همین موضوع آغاز به کار کرد. اما این Resident Evil 2 بود که که با شهر آلوده ی راکون منبع الهام 15 ساله آتی رسانه ها جهت ساخت محتوای زامبی محور شد. تصویر گروه عظیمی از زامبی ها که خیابان های شهر را پر کرده اند در سالهای اخیر با عناوینی چون Shaun of the Dead و I Am Legend در خاطرها حک شده است. Resident Evil 2 و این حقیقت که این بازی اولین عنوانی بود که ترس را از محیط های بسته و امارت های کوچک به محیط های وسیع تری انتقال داد باعث شد که این عنوان تقریبا منیع الهام تمامی عناوین ترسناک و زامبی محور امروزی باشد.

[تصویر:  files_articles__1_(1)%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]


Resident Evil 2 تنها به این دلیل مهم نیست که منبع الهام سایر رسانه های مربوط به زامبی است، بلکه این بازی عنوانی است که تاثیر بسیار مهمی را در خود سری بازی های Resident Evil نیز داشته است. قطعا کلید موفقیت این سری بازی کاراکتر های جدیدی است که در این عنوان معرفی شده اند، دو چهره جدید قابل بازی که مسلما مشهورترین در بین تمام قهرمان سری بازی های Resident Evil هستند.
Leon S. Kennedy اولین حضور خود را در Resident Evil 2 داشت. شخصی که به عنوان پلیس شهر راکون در هنگام شیوع ویروس T استخدام می شود. به وسیله ی چشم های Leon ما برای اولین بار ترس حاکم بر شهر را تجربه می کنیم؛ جایی که او در داخل کوچه های شهر و حتی داخل اداره پلیس خود، در حال مبارزه با زامبی ها است. Leon قطعا نمی دانست که کشتن زامبی ها راه و روش عادی زندگی او خواهد شد. او بعداً به عنوان شخصیت اصلی بازی Resident Evil 4 دوباره به سری بازگشت.
او بار دیگر به عنوان یکی از شخصیت های اصلی بازی Resident Evil 6 به ملاقات طرفداران خواهد آمد.
البته شما مجبور نبودید که Leon S. Kennedy را انتخاب کنید، شما میتوانستید Claire را به جای او انتخاب کنید. Claire Redfield دومین کاراکتر جدید Resident Evil 2 و اولین شخصی بود که باعث ایجاد ارتباط داستانی بین نسخه های مختلف بازی میشد بود. او برای جستجوی برادر گمشده ی خود Chris Redfield به شهر راکون آمده بود (یکی از قهرمانان قابل انتخاب نسخه اول). Claireنیز جایگاه خود را در داستان این سری باز کرد، و بعداً در نسخه Resident Evil: Code Veronica و یک سری از فیلم های مبتنی بر بازی حضور پیدا کرد.
اما بهترین کاراکتر معرفی شده در Resident Evil 2 چه کسی بود؟ Tofu! برای یک بازی که جو بسیار جدی و خشنی داشت، احمقانه ترین و خنده دارترین اتفاق ممکن این بود که Capcom تصمیم گرفت یک شخصیت قابل بازی مسخره و خنده دار را به عنوان یک کاراکتر قابل آزاد کردن به بازی اضافه کند. توفو قابل بازی کردن در بخش مینی گیم Tofu Survivor بود که تنها عده ی کمی از ماهرترین بازی کن های Resident Evil 2 توانسته بودند این قسمت را آزاد کنند.(این قسمت شوخی بود)

[تصویر:  files_articles__1555622%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

بررسی گیم پلی و تاثیرات آن بر Resident Evil 6

از آن جایی که Resident Evil 2 تنها با فاصله زمانی دو سال از نسخه اول بر روی Playstation عرضه شد، Capcom بهبود چندانی بر روی نکات ضعف نسخه اول نداد و تمام نکات منفی نسخه اول بر این نسخه نیز وارد شد. این بازی کنترل سفت و خشکی داشت، صداگذاری متوسط بود و معماها عمدتاً غیر ضروری بودند. اما چه شما موافق با این نکات باشید یا مخالف، چه شما فکر کنید که نسخه اول از این نسخه بهتر بود یا بدتر (نظر ها در این مورد متفاوت است)، شما باید اعتراف کنید که Resident Evil 2 قدم بسیار بزرگی را با سیستم تلفیقی خود برداشت.
اما نکته بهبود یافته در نسخه دوم در مورد سیستم انتخاب کاراکتر بازی های Resident Evil بود. در بازی اول اگه شما از بین Jill و Chris یکی را انتخاب می کردید و می خواستید به جای دومی بازی کنید می بایست بازی را از ابتدا شروع می کردید. اما در Resident Evil 2 بعد از اتمام بازی با یکی از کاراکتر ها ( برای مثال Leon) بازی به صورت اتوماتیک شما را به ابتدای سناریو هدایت می کرد با این تفاوت که این بار کنترل دومی را در اختیار داشتید (در این مثال Claire). اما نکته جالب در مورد این حالت این بود که این بار تمامی تصمیماتی که هنگام بازی با کاراکتر اول گرفته بودید در سناریو کاراکتر دوم تاثیر می گذاشت. برای مثال اگر شما با Leon در ایستگاه پلیس یک اسلحه را بر میداشتید هنگام بازی با Calire آن اسلحه دیگر در ایستگاه وجود نداشت.
این ارتقا سیستم گیم پلی می تواند بر روی Resident Evil 6 تاثیر گذار باشد از آنجایی که Capcom تایید کرده است که بیش از سه سناریو مختلف با بیش از سه کاراکتر مختلف شامل Leon، Chris و یک کاراکتر جدید به نام Jake در Resident Evil 6 قابل بازی خواهد بود، اگر Capcom از این سیستم مورد استفاده در Resident Evil 2 در بازی جدید خود استفاده کند نتیجه بسیار مشابهی خواهد داشت. برای مثال اگر شما یک اسلحه را با Leon بردارید دیگر در سناریو Chris به آن دسترسی نخواهید داشت.

[تصویر:  files_articles__8827243%5Bw500h281mresizeByMaxSize%5D.jpg]

بازی کردن دوباره Resident Evil 2

تنها نکته نا امید کننده در مورد Resident Evil 2 که در سال 1998 عرضه شده است این است که Capcom آن را مثل سایر عناوین سری به روز نگاه نداشته است. عنوان اول سری یک Remake بسیار عالی بر روی Game Cube ده سال قبل داشت و Resident Evil 2 نیز بعد از مدت کوتاهی از زمان عرضه این بازی، بر روی Game Cube عرضه شد با این تفاوت که این بازی یک تبدیل مستقیم بود و هیچ گونه بازسازی بر روی آن صورت نگرفته بود. شاید بهترین نسخه Residnet Evil 2 نسخه موجود بر روی N64 باشد که در سال 1999 با یک سیستم کنترل بهبود یافته و ویژگی ها بهبود یافته عرضه شده بود. Resident Evil 2 در سال 2009 بر روی شبکه PSN عرضه شد که به شما این امکان را می دهد که اگر قبلا آن را تجربه نکردید، به سراغ آن بروید یا یک تجدید دیدار با آن بکنید. اما ما دوست داریم تا یک بارسازی از آن را نیز یک روز شاهد باشیم. بدون این بازی ما احتمالا این همه زامبی برای کشتن در بازی های امروزی نداشتیم.

منبع
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
دیداری دوباره با سری بازی های Resident Evil - توسط GamerStation - 09-15-2012, 01:13 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 1,101 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 14,552 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,527 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  روزی روزگاری تلاش برای بقا نقدوبررسیResident Evil 4 PC FAN 0 1,305 08-02-2019, 11:02 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  مدیریت بازی مدیریت زندگی است .نقد بازی قهرمانان دیوار قرون وسطی mghnlolo 0 1,829 06-22-2017, 04:49 PM
آخرین ارسال: mghnlolo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان