04-17-2016, 09:02 PM
به «روز تاریخی» خوش آمدید؛ جایی که ما سالگرد تولد بازیهای به یاد ماندنی را به شما اعلام میکنیم و سعی بر این داریم تا درجه نوستالژی شما را بالا ببریم پس با گیمفا برای یک روز تاریخی دیگر همراه باشید.
۴ سال پیش در چنین روزی استودیوی سیدی پراجکت رد، عنوان The Witcher 2: Assassins of Kings را منتشر کرد. قسمت دوم ویچر آنچنان نسبت به نسخه نخست آن پبشرفت کرده بود که اگر نمیدانستید، فکر میکردید در حال بازی کردن یک فرانچایز دیگر هستید. داستان پر کشش، دنیایی بزرگ (نسبت به بازی قبلی)، سیستم مبارزات کاملا جدید، و جلوههای بصری فوقالعاده (که بیشتر برروی رایانههای شخصی به چشم میآمد)، The Witcher 2: Assassins of Kings را به یک عنوان شاهکار تبدیل کرد. این رشد و بلوغ نسبت به نسخه قبلی، در قسمت سوم نیز وجود داشت و The Witcher 3: Wild Hunt چند سر و گردن از شماره دوم بهتر بود و در نهایت توانست جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. نکتهای که شاید اهمیت The Witcher 2: Assassins of Kings را بیشتر نشان میداد، عرضه Dragon Age II در همان سال بود که باعث شد طرفداران انتقادهای بی شماری را به الکترونیک آرتز داشته باشند. به عبارتی دیگر، وقتی الکترونیک آرتز یک بازی ناقص به طرفداران عرضه کرد، سی دی پراجکت یک نقشآفرینی فوقالعاده به آنها هدیه داد.
چه خاطرات خوب و بدی با عنوان The Witcher 2: Assassins of Kings دارید؟ این بازی را برروی کدام پلتفرم تجربه کردهاید؟ نظرتان درباره رشد و بلوغ مجموعه ویچر از ابتدا تا انتها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#