06-26-2015, 11:00 AM
(آخرین ویرایش: 06-26-2015, 11:11 AM، توسط Arash-Fire.)
در طول یک رویداد به میزبانی مدرسه Gnomon از جلوه های بصری بازی و بافت های انچارتد4 در هالیوود اطلاعاتی منتشر شد.
جالب توجه است،Limonick توضیح داد که ابزار و فن اوری های استفاده میشود که امروزه کمک زیادی به ساخت نتیجه مفاهیم می کند،سابقا بیشتر مفاهیم بازی به سادگی تفسیر نمی شد چرا که ان امکان پذیر نبود.
به نظر Littledale مهمترین نکته برای کمک به احساس بازیبازان غوطه ور شدن در محیط بازی است.
وقت گرانبهای شما را از این بیشتر نمیگیریم و شما را به دیدن این تصاویر دعوت میکنیم
Limonick نیز اقدام به ارسال تصاویری کرد
http://www.dualshockers.com/2015/06/26/n...e-details/
جالب توجه است،Limonick توضیح داد که ابزار و فن اوری های استفاده میشود که امروزه کمک زیادی به ساخت نتیجه مفاهیم می کند،سابقا بیشتر مفاهیم بازی به سادگی تفسیر نمی شد چرا که ان امکان پذیر نبود.
به نظر Littledale مهمترین نکته برای کمک به احساس بازیبازان غوطه ور شدن در محیط بازی است.
وقت گرانبهای شما را از این بیشتر نمیگیریم و شما را به دیدن این تصاویر دعوت میکنیم
Limonick نیز اقدام به ارسال تصاویری کرد
http://www.dualshockers.com/2015/06/26/n...e-details/
(06-26-2015, 11:00 AM)pid=\181841 نوشته است: