07-05-2013, 01:07 PM
توسعه دهندگان Warframe یعنی Digital Extremes که بازی F2P با سبک نینجا-شوتر خود را برای لانچ با PS4 آماده میکنند,امروز در مصاحبه ای با VG247 در مورد طراحی تکنیکی PS4و شبیه بودن آن به PC بحث کردند.همچنین تمام دست اندر کاران استودیو ذکر کردند که کنترلر PS4 که با نام DualShock 4 شناخته میشود بهترین کنترلریست که تابه حال در دست گرفته اند!
digital Extremes ذکر کرد عنوان Co-Op رایگانش که در هنگام عرضه ی PS4 در دسترس خواهد بود,تفاوت های ناچیزی با نسخه ی PC خواهد داشت و به بازیبازان اجازه خواهد داد تا با استفاده از قابلیت Cross Play بین سخت افزار های سونی و کامپیوتر های شخصی به بازی کردن این عنوان بپردازند,که این هدف,حس واقعی بازی چند نفره را القا خواهد کرد!همچنین تیم سازنده بارها و بارها تاکید کردند که از نظر ساخت,نسخه های بازی تفاوتی با هم نخواهند داشت.
هنگامی که از آنها پرسیده شد آیا Digital Extremes به سونی پیشنهاد انتقال این بازی به PS4 را داد؟ کارگردان هنری بازی Steve Sinclair توضیح داد که در واقع این سونی بود که اول به سمت آنها آمد.وی افزود:"فکر میکنم حدود چهار ماه پیش بود.بازی در مرحله ی Open Beta بود و در استیم طرفداران خوبی داشت که سونی با جیمز, صاحب کل استودیو تماس گرفت و گفت:هی نظرتون چیه بازی رو به کنسول نسل بعد ما منتقل کنید؟"
"ما تقریبا 30 ثانیه در مورد اینکه باید اینکار رو انجام بدیم یا نه صحبت کردیم که سونی اضافه کرد تا حد امکان تعداد زیادی کیت توسعه ی PS4 را برای ما ارسال خواهد کرد,و این بود که سه ماه بعد از این ماجرا ما در E3 در غرفه ی سونی حضور یافتیم و دموی قابل بازی Warframe را به نمایش در آوردیم"
سرعتی که استودیو توانست بازی را برای PS4 آماده کند خود بیانگر این است که چقدر مهندسی کنسول جدید سونی به PC نزدیک است.از Sinclair پرسیده شد که در واقعیت تا چه حدی دو پلتفرم,یعنی PC و PS4 به شبیه اند؟
"Warframe از DirectX 11 و 64-بیت برای مدت طولانی استفاده میکرد,و کاری که سازندگان PS4 دارند انجام میدهند شبیه به طراحی و ساختمان PC است.خودمان نیز بسیار شگفت زده شدیم که تونستیم به این سرعت بازی رو منتقل کنیم-فکر میکنم سونی نیز از این کار ما بهت زده بود!
"وقتی به نمایشگاه E3 رفتیم مردم با تعجب میگفتند ببینید این بازی روی PS4 اومده!!شاید اونها فن های بازی بودند ولی اکثریت مردم ذکر کردند که بهترین عنوان از نظر بصری بود که در نمایشگاه دیدند!
درست سه ماه طول کشید و این یعنی چیزی که همه ی توسعه دهندگان میخواهند و کنسول سونی مثل یک دوست برای آنهاست,این مهندسی و طراحی تعداد زیادی از توسعه دهندگان مستقل رو جذب خودش کرده!
استودیو همچنین جذب DualShock4 شده بودند و قابلیت های فراوانی که داشت,آنها اضافه کردند که در E3 چشمه ای از قابلیت هایش را با استفاده از Touch Screen تعبیه شده در کنترلر نشان دادند و همه ی مردم این قابلیت را جذاب خواندند!و همچنین کلید Share که میتوانید کارهای جالبی که در بازی برایتان اتفاق می افتد با دیگران به اشتراک بگذارید.
نظر شما چیست؟
منبع
digital Extremes ذکر کرد عنوان Co-Op رایگانش که در هنگام عرضه ی PS4 در دسترس خواهد بود,تفاوت های ناچیزی با نسخه ی PC خواهد داشت و به بازیبازان اجازه خواهد داد تا با استفاده از قابلیت Cross Play بین سخت افزار های سونی و کامپیوتر های شخصی به بازی کردن این عنوان بپردازند,که این هدف,حس واقعی بازی چند نفره را القا خواهد کرد!همچنین تیم سازنده بارها و بارها تاکید کردند که از نظر ساخت,نسخه های بازی تفاوتی با هم نخواهند داشت.
هنگامی که از آنها پرسیده شد آیا Digital Extremes به سونی پیشنهاد انتقال این بازی به PS4 را داد؟ کارگردان هنری بازی Steve Sinclair توضیح داد که در واقع این سونی بود که اول به سمت آنها آمد.وی افزود:"فکر میکنم حدود چهار ماه پیش بود.بازی در مرحله ی Open Beta بود و در استیم طرفداران خوبی داشت که سونی با جیمز, صاحب کل استودیو تماس گرفت و گفت:هی نظرتون چیه بازی رو به کنسول نسل بعد ما منتقل کنید؟"
"ما تقریبا 30 ثانیه در مورد اینکه باید اینکار رو انجام بدیم یا نه صحبت کردیم که سونی اضافه کرد تا حد امکان تعداد زیادی کیت توسعه ی PS4 را برای ما ارسال خواهد کرد,و این بود که سه ماه بعد از این ماجرا ما در E3 در غرفه ی سونی حضور یافتیم و دموی قابل بازی Warframe را به نمایش در آوردیم"
سرعتی که استودیو توانست بازی را برای PS4 آماده کند خود بیانگر این است که چقدر مهندسی کنسول جدید سونی به PC نزدیک است.از Sinclair پرسیده شد که در واقعیت تا چه حدی دو پلتفرم,یعنی PC و PS4 به شبیه اند؟
"Warframe از DirectX 11 و 64-بیت برای مدت طولانی استفاده میکرد,و کاری که سازندگان PS4 دارند انجام میدهند شبیه به طراحی و ساختمان PC است.خودمان نیز بسیار شگفت زده شدیم که تونستیم به این سرعت بازی رو منتقل کنیم-فکر میکنم سونی نیز از این کار ما بهت زده بود!
"وقتی به نمایشگاه E3 رفتیم مردم با تعجب میگفتند ببینید این بازی روی PS4 اومده!!شاید اونها فن های بازی بودند ولی اکثریت مردم ذکر کردند که بهترین عنوان از نظر بصری بود که در نمایشگاه دیدند!
درست سه ماه طول کشید و این یعنی چیزی که همه ی توسعه دهندگان میخواهند و کنسول سونی مثل یک دوست برای آنهاست,این مهندسی و طراحی تعداد زیادی از توسعه دهندگان مستقل رو جذب خودش کرده!
استودیو همچنین جذب DualShock4 شده بودند و قابلیت های فراوانی که داشت,آنها اضافه کردند که در E3 چشمه ای از قابلیت هایش را با استفاده از Touch Screen تعبیه شده در کنترلر نشان دادند و همه ی مردم این قابلیت را جذاب خواندند!و همچنین کلید Share که میتوانید کارهای جالبی که در بازی برایتان اتفاق می افتد با دیگران به اشتراک بگذارید.
نظر شما چیست؟
منبع