امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شروع فوق العاده‌ی Mordhau، سرورهای این بازی را به زانو درآورد
#1
شروع فوق العاده‌ی Mordhau، سرورهای این بازی را به زانو درآورد

[تصویر:  azJXxqvZwgwkmrVWRBRoh8-970-80-250x140.jpg]

Mordhau، نام بازی قرون وسطایی اول‌شخصی است که در آن می‌توانید یکدیگر را با تبرزین تکه‌تکه کنید. این بازی، عنوان بسیار جالبی‌ است اما در عین‌حال از مشکل لگ بالا رنج می‌برد. از دیروز که این بازی منتشر شده است و توانسته جای خودش را در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های بین المللی استیم باز کند، سرورهای آن زیر بار لشکر شوالیه‌هایی که سعی در سلاخی‌‌کردن یکدیگر دارند، کمر خم کرده است. این موضوع واقعاُ به تجربه‌ی عالی سیستم مبارزه‌ی بازی ضربه زده است.

Mordhau، ساخته‌ی استودیو تریترنیون (Triternion)، بسیار شبیه به Chivalry است. بهترین حالت بازی را می‌توان Death match به شمار آورد که در آن ۶۴ بازیکن برای پیروزی، بر سر اهداف (objective) مختلف با یکدیگر مبارزه می‌کنند و یک حالت بتل رویال جالب که همیشه در انتها به بازی «چه‌کسی زودتر می‌تواند به یک اسب برسد» تبدیل می‌شود. اما برخلاف Chivalry یا Mordhau ،Mount and Blade از یک سیستم شخصی‌سازی بسیار قدرتمند و یک سیستم مبارزه‌ی مرگ‌بار با انواع گوناگون اسلحه بهره می‌برد. و البته قطع‌عضو؛ یک دنیا قطع‌عضو.

همان‌طور که انتظار می‌رود، بازی مبارزه‌ای اول‌شخصی که در آن یک ضربه با زمان‌بندی دقیق می‌تواند سر شما را به باد دهد، نیازمند اتصال اینترنت باثبات و قدرتمندی است؛ اما درحال‌حاضر سرورهای Mordhau از پس این وظیفه بر نمی‌آیند. از دیروز که بازی منتشر شده‌ است، سرورها از پینگ بسیار بالا و بی‌ثبات رنج می‌برند و همچنین باگ‌هایی دیده شده است که به سیستم پاداش‌دهی بازی آسیب می‌رسانند.

تریترنیون اعلام کرده که از مشکلات پیش‌آمده آگاه است و از دیروز چندین به‌روزرسانی مختلف برای حل معضل منتشر کرده که یکی از آن‌ها به‌طور موقت تعداد بازیکنان را از ۶۴ نفر به ۴۸ نفر کاهش می‌داد. با وجود تأثیر محسوس این تلاش‌ها، اوضاع هنوز کاملاً مرتب نشده است. اتصال اینترنت کاربران خیلی قابل‌اعتمادتر شده است اما تأخیر و کندی بسیار بالا هنوز هم مبارزه را سرد و سبک می‌کند.

کار به جایی رسیده که می‌توان گفت Mordhau کمی ناامیدکننده عمل کرده است. مطمئناً ما با یک بازی بسیار خوب مواجه هستیم و تجربه چندباره‌ی بازی در سرورهایی که پینگ مناسبی داشته‌اند، این موضوع را تأیید می‌کند. ساب‌ردیت بازی نیز مملو از ویدئوهای جالبی از قطع‌‌عضوهای خشونت‌بار یا شیطنت‌های بامزه است. اما به نظر من کسانی که هنوز بازی را تهیه نکرده‌اند، بهتر است تا زمان بهبود سرورها صبر کنند.

خبر خوب این که به نظر می‌آید تریترنیون به سرعت درحال پیشرفت است. تفاوت میان روز انتشار و امروز به‌خوبی مشهود است و امیدواریم فردا اوضاع از این هم بهتر شود؛ اما تا وقتی که از این موضوع مطمئن نشده‌ایم، بهتر است محتاطانه‌تر به خرید بازی فکر کنیم.
[تصویر:  797620_mushishi_wallpaper_1920x1080_for_...tablet.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سرورهای خصوصی در Sea of Thieves راه‌اندازی خواهند شد White Beard 0 876 10-10-2019, 10:55 PM
آخرین ارسال: White Beard
  سرورهای تست عمومی Fallout 76 در سال ۲۰۲۰ راه اندازی می‌شوند White Beard 0 919 09-30-2019, 11:24 PM
آخرین ارسال: White Beard
  رویداد Cataclysm تا شروع فصل بعدی Anthem در بازی باقی می‌ماند White Beard 0 883 09-27-2019, 10:17 PM
آخرین ارسال: White Beard
  یوبی‌سافت: ظرفیت بالای سرورهای استیدیا، آغازگر فصلی تازه در صنعت بازی‌های ویدئویی خوا PC FAN 0 1,065 09-22-2019, 10:06 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  ایو گیلموت: بازی Beyond Good And Evil 2 احتمالا تاثیر بزرگی را بر صنعت بازی‌های ویدئو PC FAN 0 1,322 09-20-2019, 08:38 AM
آخرین ارسال: PC FAN

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان