08-16-2015, 05:38 PM
فعالیت در زمینه بازی های ویدیویی احتمالا یکی از آرزو های همیشگی گیمر ها محسوب می شود. با این وجود، وارد شدن به این حوزه اصلا کار آسانی نیست. در شرایط کنونی، بهترین کار این است که افراد علاقه مند به فعالیت در زمینه بازی های ویدیویی، به سخنان افراد حرفه ای و قدیمی گوش دهند. برای جزییات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
منبع
آقای Glauco Longhi، طراح شخصیت استودیو ناتی داگ، که در حال حاضر بر روی عنوان مورد انتظار Uncharted 4: A Thief’s End کار می کند، یکی از این افراد است. او اخیرا در جریان یک سخنرانی در مدرسه هنر های تصویری هالیوود، توصیه هایی به افراد علاقه مند به فعالیت درصنعت بازی های ویدیویی کرده است. تصاویری که در انتهای مطلب مشاهده می کنید، مهم ترین بخش از صحبت های ایشان می باشد.
می توان گفت که مهم ترین توصیه آقای Glauco Longhi این مورد است:
نقلقول:لازم نیست که تفاوت خاصی با دیگران داشته باشید. تنها کافی است که کیفیت کاری شما در سطح بالایی قرار داشته باشد. خوب بودن می تواند باعث شود که با دیگران متفاوت باشید.
این جمله در واقع بر گرفته از جمله آقای Arthur Freed می باشد و به خوبی در صنعت بازی های ویدیویی کاربرد دارد. در واقع، خیلی از افراد احساس می کنند که ساختن یک عنوان بی همتا و original در مقایسه با ساختن یک بازی خوب که از یک ایده تکراری بهره می برد از اهمیت بیشتری برخوردار است. هر چند که تجربه ثابت کرده است که این تفکر، صحیح نیست.
Longhi همچنین درباره شیوه ورودش به این حوزه توضیحاتی داد:
نقلقول:من از زمان کودکی مشغول انجام بازی های ویدیویی بودم اما به این خاطر وارد ساخت بازای های رایانه ای شدم که می توانستم با افراد بی نظیری همکاری کنم. من پیشنهاد هایی از جانب کمپانی های فیلم سازی نیز دریافت کرده بودم اما شرایط کاری آنها، به صورت تمام وقت نبود و حرکت به سمت موقعیتی که آینده تضمین شده ای نداشت، هدف مورد نظر من نبود.
منبع