07-22-2013, 01:19 AM
(آخرین ویرایش: 07-22-2013, 01:22 AM، توسط assassin47.)
رهبر طراحان کنسول Ps4 آقای Mark Cerny اینطور بیان کرده است که ما میخواهیم فاصله ی بین میلیونها گیمری که با تلفن های همراه بازی میکنند با آن هایی که با کنسول بازی میکنند را برداریم اودر مصاحبه با سایت MVC اینطور بیان کرده است :
نقلقول: من به دنیا نگاه میکنم و میبینم که چندین میلیارد نفر از بازی کردن با اسمارت فون هایشان لذت میبرند و دربرابر آن فقط چند صدهزار نفر هستند که با کنسولهایشان بازی میکنند.این فوق العاده نیست اگر ما مخاطبان کنسول هارا بیشتر کنیم؟او به علاوه طراحی پلی استیشن 4 , سکان دار ساخت یکی از عناوین لانچ کنسول Ps4 یعنی بازی Knack میباشد. او شدیدا مشتاق است تا ببیند بازی او شیب انتقال گیمر های موبایلی به گیمر های کنسولی است او در ادامه افزود:
نقلقول: بین مهارت گیمر های جدید کنسولی در مقایسه با گیمر های قدیمی فاصله ای است من میخواهم سطح شیبداری به سمت کنسول ها درست کنم که شبیه بازی است.Knack داستانی ماجراجویی محور است.وقتی که شما گیمپلی این بازی رو روی درجه ی سخت میگذارید برای بازیکنان حرفه ای خوشایند میشود ولی در همان لحظه اگر درجه سختی بازی روی آسان بگذارید حتی خواهرزاده 8ساله ی من هم که تا حالا با کنسولی بازی نکرده است از آن لذت میبردخوشبختانه این خوشایند بودن این بازی برای حرفه ای ها فقط به این معنا نیست که جان شمارا کم کند و به دشمنان جان اضافه بدهد.
منبع:http://poach-studios.com/php-proxy/brows...3D%3D&b=29