امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Assassin’s Creed Unity تکنیک و گرافیکی بسیار پیشرفته را وعده می دهد
#1
[تصویر:  assassins-creed-unity-2-assassin-s-creed...0x337.jpeg]
Assassin’s Creed Unity برای اثبات خود از جنبه تکنیکی، حرف های زیادی برای گفتن دارد. این بازی اولین نسخه از سری Assassin’s Creed است که به صورت اختصاصی برای نسل هشتم کنسول ها در نظر گرفته شده و تیم سازنده نیز از منابع موجود بیشترین استفاده را خواهد برد. در همین رابطه به تازگی آقای Jeffrey Spicer، مدير توليد کمپاني Ubisoft در مصاحبه ای که به تازگی انجام داده اند ادعا کرده که تيم سازنده عنوان Assassin's Creed: Unity در حال حاضر به سطح تازه ای از جلوه های گرافیکی دست یافته است.
 
نقل‌قول:
"دهه 1790 دورانی کثيف بود و مهم بود که ما بتوانیم این موضوع را در درون شهر به تصور بکشیم. از نظر جلوه هاي گرافيکي، ارتقا حافظه و توانايي کنسول ها، به ما اجازه داد تا جلوه هاي بسيار عميق تري خلق کنيم."
 
بر طبق گفته Spicer، جزئیات فردي NPC ها دچار تحول عظيمي شده . در اين نسخه گسترده ترين دسته های مردمی با بيشترين کاراکتر منحصر به فرد در سري Assassin’s Creed را تجربه خواهید کرد .
 
نقل‌قول:
"ما به پيشرفت هاي چشم گيري در ضمينه اسکن چهره، سايه هاي پوست و طراحي چشم هاي واقع گرايانه دست يافته ايم. قرار گيري تمامي اين ويژگي در کنار يکديگر، باعث خلق کاراکتر هايي بسيار باورپذير تر و واقع گرايانه تر شده و به جذب شما به داستان بازي کمک کرده و آنها را همانند افراد و شخصيت هاي واقعي، با داستاني واقعي ساخته و به برقراری هر چه بیشتر ارتباط شما با دنياي بازي کمک خواهد کرد."
 
در نتيجه، مدل هاي کاراکترها از جزئيات بالايي برخوردا هستند، بر طبق گفته Spicer، طراحان کاراکتر ها از نظر جزئیات کار نیاز دارند که "همانند يک طراح مدل" باشند.
 
نقل‌قول:
"به جاي مدلينگ تنها يک واحد 3 بعدي، مدل سازي آنها به شکل الگو هاي واقعي طراحي مي شود (همانند يک لباس که با يک پشت و يک رو طراحي مي شود.) و سپس به آنها پار و پود پوشانيده مي شود که هر جنبه اي از آن داراي وزن است."
نقل‌قول:
"هر کدام از درز ها و لايه ها، وزن متفاوتي دارند. ما می توانیم کارهايي زيادي با اين قابليت که آنرا " پارچه نرم " ناميده ايم، انجام دهيم. اين قابليت به ما لباسي با فيزيک واقع گرايانه می دهد طوری که احساس می شود که زنده است و تنفس می کند و به دنياي بازي واکنش نشان مي دهد."

Assassin’s Creed: Unity نوامبر سال جاری منتشر می شود.

 VG247

 
پاسخ
#2
همش وعدس[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
اما خدا کنه همینطور باشه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#3
فقط خدا کنه برای پی سی بهینه باشه، تکنیکاش پیشکش!
پاسخ
#4
امیدوارم نسخه PCـیش، مثل AC:black Flag رو 30 فریم قفل باشه و بهینه !

 

 
[تصویر:  0nxp_assassins_creed_fanart_by_barbeanic...4og5u0.jpg]
پاسخ
#5
ممنون برا خبرتون عالی بود.

ولی توجه کنید در پایین خبر تاریخ انتشار دقیق بازی و پلتفرم های آن را ذکر کنید. شما نوشتید:
نقل‌قول:
Assassin’s Creed: Unity نوامبر سال جاری منتشر می شود.
 

که باید مینوشتید "در تاریخ 11 نوامبر در آمریکا و در تاریخ 13 نوامبر در اروپا برای پلتفرم های PS4/PC/XboxOne عرضه میشود."


اینجوری خواننده از تاریخ انتشار بازی مطلع میشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#6
بازی خیلی البی خواهد بود و اگه برای PC امیدوارم مثل Black & FlaG کرک شده و درست باشه!!1
البته این مشکل زیادی نخواهد بود ولی اگر باشه که چه بهتر
بدرود/.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عذرخواهی خالق Assassin’s Creed برای وجود برج‌‌ها در آثاری مانند مجموعه‌ی Farcry و Leg White Beard 0 1,431 10-22-2019, 09:45 PM
آخرین ارسال: White Beard
  یوبی‌سافت تولد یک سالگی بازی Assassin’s Creed Odyssey را با انتشار محتوای اضافی جشن خ White Beard 0 1,142 10-02-2019, 08:46 PM
آخرین ارسال: White Beard
  در مقایسه با کنسول‌ها، تجربه‌ی چندنفره‌ی بازی‌ها برروی گوگل استیدیا «بسیار بهتر» خواه White Beard 0 1,138 09-24-2019, 11:57 PM
آخرین ارسال: White Beard
  به‌روزرسانی جدیدی برای Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد White Beard 0 1,240 09-10-2019, 08:46 PM
آخرین ارسال: White Beard
  آقای کوجیما به توضیح دلیل اضافه کردن درجه‌سختی بسیار آسان به Death Stranding پرداختند White Beard 0 923 09-07-2019, 05:52 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان