08-31-2013, 11:01 PM
(آخرین ویرایش: 09-01-2013, 11:02 AM، توسط White Fang.)
مدیر ارشد بخش محصولات مایکروسافت، Albert Penello، از قرار دادن کینکت در جعبه ایکس باکس وان دفاع کرد و تکنولوژی خود را برتر از دیگران خواند.
آقای Albert Penello در فستیوال PAX Prime در مصاحبه با Gamespot گفت: "هنگامی که خریداران تجربه کنند که این تکنولوژی جدید چه چیز هایی را برایشان به ارمغان می آورد، حتما برنده خواهند بود."
او ادامه داد: "اگر آن را امتحان نکنید، آسان است که کنارش بگذارید. اگر گیمر ها تکنولوژی جدید Motion-control را امتحان کنند، آشکار خواهد شد که چرا مایکروسافت یک کینکت درون هر جعبه قرار میدهد." Penello گفته که هم اکنون یک ایکس باکس وان در خانه دارد و کینکت، یکی از بهترین امکانات موجود در جعبه ایکس باکس است. همچنین او درباره ی برتری های قرار دادن کینکت در جعبه ی ایکس باکس بر دوربین PS4 که جداگانه به فروش میرسد اینگونه گفت:
"مسلما من نمیتوانم درباره ی کار هایی که سونی قرار است انجام دهد چیزی بگویم. من نمیدانم که نقشه های آن ها برای دوربینشان چیست ولی میدانم که آن ها این کار (جداگانه فروختن دوربین PS4) را با هدف انجام میدهند. هدفی که ما هم با کینکت برای رقابت با Wii شرکت نینتندو داشتیم. هنگامی که شما آن را باندل میکنید، نوآوری بیشتری خواهید داشت، علاوه بر آن تجربه های بیشتر و بهتری هم خواهید داشت."
او ادامه داد: "من باور دارم که باید کینکت را باندل کنیم، و این واقعیت که تکنولوژی آن، بسیار پیشرفته تر از چیز هایی است که دیگران دارند. بله، من فکر میکنم که این یک نقطه ی قوت است."
Penello همچنین کینکت اصلی را خاطر نشان کرد و بیان کرد که آن، هرگز به تمام پتانسیلی که داشت، نرسید.
"هنگامی که ما کینکت را برای Xbox 360 عرضه کردیم، پنج سال از عرضه ی کنسول اصلی گذشته بود. کینکت یک جور لوازم جانبی محسوب میشد که تجربه های بسیار جالبی را به ارمغان می آورد ولی من احساس میکنم که هرگز به پتانسیل کامل خود نرسید. زیرا توسعه دهندگان باید فکر میکردند که آیا مشتری من کینکت دارد؟ چه کسی قرار است که آن را بخرد؟ اگر من این بازی را منتشر کنم، چند درصد از دارندگان ایکس باکس آن را میخرند؟
چیزی که من از این قضایا یاد گرفتم این بود که اگر چیزی را به عنوان بخشی از کنسول منتشر کنید، نحوه ی استفاده از آن را عوض خواهید کرد."
آقای Albert Penello در فستیوال PAX Prime در مصاحبه با Gamespot گفت: "هنگامی که خریداران تجربه کنند که این تکنولوژی جدید چه چیز هایی را برایشان به ارمغان می آورد، حتما برنده خواهند بود."
او ادامه داد: "اگر آن را امتحان نکنید، آسان است که کنارش بگذارید. اگر گیمر ها تکنولوژی جدید Motion-control را امتحان کنند، آشکار خواهد شد که چرا مایکروسافت یک کینکت درون هر جعبه قرار میدهد." Penello گفته که هم اکنون یک ایکس باکس وان در خانه دارد و کینکت، یکی از بهترین امکانات موجود در جعبه ایکس باکس است. همچنین او درباره ی برتری های قرار دادن کینکت در جعبه ی ایکس باکس بر دوربین PS4 که جداگانه به فروش میرسد اینگونه گفت:
"مسلما من نمیتوانم درباره ی کار هایی که سونی قرار است انجام دهد چیزی بگویم. من نمیدانم که نقشه های آن ها برای دوربینشان چیست ولی میدانم که آن ها این کار (جداگانه فروختن دوربین PS4) را با هدف انجام میدهند. هدفی که ما هم با کینکت برای رقابت با Wii شرکت نینتندو داشتیم. هنگامی که شما آن را باندل میکنید، نوآوری بیشتری خواهید داشت، علاوه بر آن تجربه های بیشتر و بهتری هم خواهید داشت."
او ادامه داد: "من باور دارم که باید کینکت را باندل کنیم، و این واقعیت که تکنولوژی آن، بسیار پیشرفته تر از چیز هایی است که دیگران دارند. بله، من فکر میکنم که این یک نقطه ی قوت است."
Penello همچنین کینکت اصلی را خاطر نشان کرد و بیان کرد که آن، هرگز به تمام پتانسیلی که داشت، نرسید.
"هنگامی که ما کینکت را برای Xbox 360 عرضه کردیم، پنج سال از عرضه ی کنسول اصلی گذشته بود. کینکت یک جور لوازم جانبی محسوب میشد که تجربه های بسیار جالبی را به ارمغان می آورد ولی من احساس میکنم که هرگز به پتانسیل کامل خود نرسید. زیرا توسعه دهندگان باید فکر میکردند که آیا مشتری من کینکت دارد؟ چه کسی قرار است که آن را بخرد؟ اگر من این بازی را منتشر کنم، چند درصد از دارندگان ایکس باکس آن را میخرند؟
چیزی که من از این قضایا یاد گرفتم این بود که اگر چیزی را به عنوان بخشی از کنسول منتشر کنید، نحوه ی استفاده از آن را عوض خواهید کرد."
--------------------------------------------
منبع: Gamespot.com