07-14-2013, 11:49 PM
.مغز متفکر gtav.از اونجای که تب وتاب بازی gtavدر این چند روز بالا رفته باید دید مغز متفکر gtavکیست.
.مردی که دنیای گیم را به لرزه خواهد اورد.این مرد کسی نیست جز Sam Houserرئیس شرکت راکستار و مغز متفکر gtav .کسی که لذت واقعی گیم را به گیمر ها میده.این مرد بزرگ کارنامه درخشانی داردو از جمله بازی های که به گیمر ها تقدیم کرده میتوان به سری بزرگ .Red Dead Redemption.Grand Theft AutoوL.A. NoireوMax Payne 3وMidnight ClubوBullyوچند بازی دیگر به راستی که تصور کردن این که گیم بازی کنی و این چند عنوان را از دست دهی خیلی سخت است و همه این ها بسته به شخصی بزرگ که گیمر ها مدیون این فرد و شرکت او هستند.
.سم و برادرش دن،هردو مهاجرین انگلیسی در ایالات متحده اند.در جولای 1996دن با برادرش کار خود را شروع کرد وگام اول خود را برای همکاری با برادرش سم برداشت و جرقه تاسیس شرکت راکستار زده شد.این دو بازی gta را انقدر بزرگ کردن که حاصل ان gtav است که چند روز دیگر وارد میدان میشود و شادی و نشاط را به گیمر ها میدهد.با اینکه سری GTA با گیم پلی زیبایش نیاز به داستان خوبی ندارد اما سم ودن هاوسر بالاترین توجه خود را به داستان و قالب یک بازی معطوف میکنند و ازینکه ارگانهای نقد بازی، کمتر از فیلم، به رسمیت شناخته میشوند ناراحت است. "وقتی برای هرکس که با کمترین توجه ممکن بازی میکند، معلوم است که بازیها از فیلم پرطراوت تر و مهیجترند(بیشتر منتقدین و بدگویان بازی را انجام نمیدهند و حتی نظری به آن نمی اندازند)، این مارا تحریک میکنند که آنها نادیده پنداشته میشوند در حالی که این(نقد) به ما چیزی میدهد که ما در صنعت از همه بیشتر آنرا گرامی میداریم: آزادی ابتکار و ساخت یک بازی در یک محیط کم تنش تر.
.به نظر سم 99% فیلمها به 2 عمل خلاصه شده و همگی ساختمان کلی، نمای دوربینی یکسان دارند. اما در بازی، "ما میتوانیم کتاب قانون را هربار در حین ساختن یک بازی در حین هر تجدید نظر در سیمای بازی، پاره کنیم .به گفته ی هاوسر، راکستار همیشه سعی در این دارد که بازی ای بسازد که "همه بتوانند ان را بازی کنند." همانطور که میدانیم، گیمرهای زیادی هستند که تازه بازی را شروع کرده اند و باید ملاحظه ی انها را کرد."مرحله ی اول کم و بیش بازیهای راکستار همیشه بسیار آسان و سرگرم کننده است به دلایلی-زیرا که مردمی که تازه بازی را بازی میکنند ا به نرمی وارد دنیای بازیهای اکشن 3d یا ریسینگ اوپن وارد 3d یا هرچیزی شوند.
.سخنان سم در باره gtav. بازی gtaدر دنیای گیم انقدربزرگ است و انقدر طرفدار دارد که این بازی متعلق به ما نیست بلکه متعلق به طرفدارانمان است و ما به عنوان سازند این سری تمام سعی و تلاشمان را کردایم که تجربه دیگر از دنیای gtaبه طرفدارانمان بدهیم gtavاز همه لحاظ پیشرفت کرده و ما تا جای که توان داشتیم بازی را بزرگ کردیم.شما با داستان پیچیده ای روبرو هستید گرافیک بسیار زیبا خواهد بود گیم پلی دیوانه کنند است همچی در این بازی پیشرفت داشته.ودر پایان راکستار سعی میکند که تجارت هنری پایداری بسازد نه فروش پودر شست و شو. ما سعی میکنیم که آن بازی را با بهترین امکاناتمان بسازیم. و وقتی مردم بازی ما را دوست ندارند، ما باید توقف کنیم و یک کار دیگر انجام دهیم.
.مردی که دنیای گیم را به لرزه خواهد اورد.این مرد کسی نیست جز Sam Houserرئیس شرکت راکستار و مغز متفکر gtav .کسی که لذت واقعی گیم را به گیمر ها میده.این مرد بزرگ کارنامه درخشانی داردو از جمله بازی های که به گیمر ها تقدیم کرده میتوان به سری بزرگ .Red Dead Redemption.Grand Theft AutoوL.A. NoireوMax Payne 3وMidnight ClubوBullyوچند بازی دیگر به راستی که تصور کردن این که گیم بازی کنی و این چند عنوان را از دست دهی خیلی سخت است و همه این ها بسته به شخصی بزرگ که گیمر ها مدیون این فرد و شرکت او هستند.
.سم و برادرش دن،هردو مهاجرین انگلیسی در ایالات متحده اند.در جولای 1996دن با برادرش کار خود را شروع کرد وگام اول خود را برای همکاری با برادرش سم برداشت و جرقه تاسیس شرکت راکستار زده شد.این دو بازی gta را انقدر بزرگ کردن که حاصل ان gtav است که چند روز دیگر وارد میدان میشود و شادی و نشاط را به گیمر ها میدهد.با اینکه سری GTA با گیم پلی زیبایش نیاز به داستان خوبی ندارد اما سم ودن هاوسر بالاترین توجه خود را به داستان و قالب یک بازی معطوف میکنند و ازینکه ارگانهای نقد بازی، کمتر از فیلم، به رسمیت شناخته میشوند ناراحت است. "وقتی برای هرکس که با کمترین توجه ممکن بازی میکند، معلوم است که بازیها از فیلم پرطراوت تر و مهیجترند(بیشتر منتقدین و بدگویان بازی را انجام نمیدهند و حتی نظری به آن نمی اندازند)، این مارا تحریک میکنند که آنها نادیده پنداشته میشوند در حالی که این(نقد) به ما چیزی میدهد که ما در صنعت از همه بیشتر آنرا گرامی میداریم: آزادی ابتکار و ساخت یک بازی در یک محیط کم تنش تر.
.به نظر سم 99% فیلمها به 2 عمل خلاصه شده و همگی ساختمان کلی، نمای دوربینی یکسان دارند. اما در بازی، "ما میتوانیم کتاب قانون را هربار در حین ساختن یک بازی در حین هر تجدید نظر در سیمای بازی، پاره کنیم .به گفته ی هاوسر، راکستار همیشه سعی در این دارد که بازی ای بسازد که "همه بتوانند ان را بازی کنند." همانطور که میدانیم، گیمرهای زیادی هستند که تازه بازی را شروع کرده اند و باید ملاحظه ی انها را کرد."مرحله ی اول کم و بیش بازیهای راکستار همیشه بسیار آسان و سرگرم کننده است به دلایلی-زیرا که مردمی که تازه بازی را بازی میکنند ا به نرمی وارد دنیای بازیهای اکشن 3d یا ریسینگ اوپن وارد 3d یا هرچیزی شوند.
.سخنان سم در باره gtav. بازی gtaدر دنیای گیم انقدربزرگ است و انقدر طرفدار دارد که این بازی متعلق به ما نیست بلکه متعلق به طرفدارانمان است و ما به عنوان سازند این سری تمام سعی و تلاشمان را کردایم که تجربه دیگر از دنیای gtaبه طرفدارانمان بدهیم gtavاز همه لحاظ پیشرفت کرده و ما تا جای که توان داشتیم بازی را بزرگ کردیم.شما با داستان پیچیده ای روبرو هستید گرافیک بسیار زیبا خواهد بود گیم پلی دیوانه کنند است همچی در این بازی پیشرفت داشته.ودر پایان راکستار سعی میکند که تجارت هنری پایداری بسازد نه فروش پودر شست و شو. ما سعی میکنیم که آن بازی را با بهترین امکاناتمان بسازیم. و وقتی مردم بازی ما را دوست ندارند، ما باید توقف کنیم و یک کار دیگر انجام دهیم.