03-14-2019, 06:20 PM
مکانیک Resurrection بازی Sekiro: Shadows Die Twice را آسان نخواهد کرد
بازی Sekiro: Shadows Die Twice تفاوتهای بسیاری با دیگر ساختههای استودیوی بازیسازی فرام سافتور (FromSoftware) از جمله سری Souls و Bloodborne دارد. یکی از برجستهترین تفاوتهای این بازی با دیگر عناوین استودیوی نامبرده، مکانیک Resurrection است که با استفاده از آن، بازیباز میتواند پس از کشته شدن توسط دشمنان، دوباره زنده شود و به ادامهی بازی بپردازد. به همین جهت، خیلیها نسبت به این مکانیک واکنش نشان دادند و وجود آن را مساوی با سادهتر شدن این بازی میدانند.
استودیوی فرام سافتور تاکنون در خصوص این موضوع زیاد صحبت کرده و به علاقهمندان اطمینان خاطر داده است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice همچنان چالشبرانگیز است و مکانیک Resurrection منجر به سادهتر شدن آن نخواهد شد. به تازگی، رابرت کانکی (Robert Conkey) از شرکت اکتیویوژن (Activision)، که یکی از تهیهکنندگان این بازی هم شناخته میشود، در مصاحبهای با پلیاستیشن بلاگ در خصوص این مورد صحبت کرده است.
وی در پاسخ به این پرسش که مکانیک Resurrection چگونه رشد کرده و فرآیند توسعهی این بازی را تغییر داده است، بیان کرد:
نقلقول:فرام سافتور کمی در زمینهی مکانیک Resurrection صحبت کرده و من فکر میکنم که این مکانیک در جای درستی قرار گرفته است. ایدهی اصلی این بود که اطمینان حاصل کنیم که بازیبازان میتوانند مبارزاتی سخت را با شینوبی قدرتمند اما در عین حال شکننده تجربه کنند؛ آن هم در حالی که راه گریزی برای آنها منظور شود تا در محدودیت قرار گیرند و دست به ریسک بزنند.
همچنین این [مکانیک] بازیبازان را قادر میسازد تا با استفاده از گمراه کردن دشمنان و دست دادن احساسی غلط از امنیت به آنها، از مرگ به نفع خود استفاده کنند. ممکن است برخی از بازیبازان سختگیر متوجه این موضوع شده باشند، اما دموی E3 و گیمزکام این بازی حاوی آیتمی بود که شما را قادر میساخت تا برای رسیدن به مزیتی خاص، مرگی مشخص برای خود انتخاب کنید.
وی ادامه داد:
نقلقول:البته، استودیوی فرام سافتور نیاز دارد تا مطمئن شود که این مکانیک قرار نیست این بازی را ساده کند (و نگران نباشید، چنین نخواهد شد). این بازی بر پایهی این واقعیت میچرخد که بازیبازان چنین قابلیتی دارند. بنابراین اگرچه این موضوع با ساختههای قبلی این استودیو تفاوت دارد، اما نباید از سطح انتظار شما از چالشبرانگیزی این بازی کاسته شود.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ جمعه ۲ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی) توسط شرکت اکتیویژن برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی مشخص شده است که حجم این بازی برروی کنسول ایکسباکس وان معادل ۱۳ گیگابایت خواهد بود. همچنین از این نشانی میتوانید تریلر زمان عرضهی این بازی را نیز مشاهده کنید.