Bandai Namco اعلام کرد که فریم ریت نسخهی PC عنوان Tales of Zestiria بر روی ۳۰fps قفل شده است. دلیل این کار نیز نمایش بهتر انیمیشنها و حفظ مکانیزم مبارزهها ذکر شده است.
Bandai Namco در اینباره گفت:
نقلقول:زمان آن رسیده تا دربارهی فریم ریت صحبت کنیم؛ همهی نسخههای Tales of Zestiria با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. قبل از اینکه اعتراض کنید، به ما گوش فرا دهید.سیستم مبارزه همواره جز جدانشدنی گیم پلی بوده است. تغییر فریم ریت نتایج مثبتی بر انیمیشنها، سختی بازی و توازن آن و مهمتر از همه، مکانیزم مبارزهها دارد. ما با این کار سبب میشویم تا بازیباز، بهترین تجربهی ممکن را داشته باشد.
به نظر این همان اتفاقی است که در Final Fantasy: Type-0 HD رخ داد. هر دوی این بازیها انیمیشنها و تجربهی حاصل از بازی را بر فریم ریت فائق آوردند.
به هر حال، این احتمال وجود دارد که سازندگان این عنوان تلاش خود را تا زمان عرضهی Tales of Zestiria به کار بسته و محدودیت فریم ریت این عنوان برداشته شود. اما ما دربارهی یک بازی کامل صحبت میکنیم که قرار است تا برای پلتفرمی دیگر پورت گردد، نه عنوانی که از ساخت آن از صفر آغاز شده باشد. از خط داستانی تا گیم پلی آن تکمیل شده است. اما مقداری تلاش بیشتر یارای این را دارد تا مسبب فریم ریت بیشتر گردد.
Bandai Namco اعلام کرد که نسخهی PC عنوان Tales of Zestiria قطعا از رزولوشن ۴K پشتیبانی خواهد کرد. همچنین پورت جدید این بازی از در سایه پردازی، بافتها و anti-aliasing نسبت به نسخهی PS4 برتری دارد.
Tales of Zestiria در سال ۲۰۱۶ برای رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.منبع