08-15-2013, 09:21 PM
بازی هایی که پیش از این در ایران تولید میشد ، بزرگترین مشکلشان این بود که از گرافیک پایینی برخوردار بوده اند.
عدم وجود داستان متناسب با جامعه ی امروزی و نامفهوم بودن آن نیز مشکل دیگر آن ها بود.
بازی گرشاسپ جزء اولین بازی های ایرانی بود که با تبلیغات بسیار زیادی وارد بازار شد . این بازی در سبک سوم شخص اکشن بود ؛ ولی یکی از چیز هایی که پلیر در حین بازی از آن رنج می برد آن بود که کنترل دوربین به طور کامل در دست پلیر نبود و گاهی با قرار گرفتن آن در جاهای نامناسب باعث شکست پلیر در بازی می شد.
یکی از عوامل دیگری که باعث شد طرفداران کمی باشد ، آن بود که کد فعال سازی بازی فقط برای یک بار قابل استفاده بود.
بازی میرمهنا نیز با تبلیغات گسترده وارد بازار گیم ایران شد که می توان جز اولین بازی های اول شخص ایرانی به حساب می آمد و در آن از سیستم بنچ مارک برای تنظیمات گرافیکی استفاده شده بود . و اولین بازی بود که به صورت نیمه موفق توانسته بود از تکنولوژی موشن کپچر استفاده کند.
یکی از نقاط قوت این بازی ، نداشتن کد فعال سازی بود.
ولی در محیط بازی وجود باگ های فراوان و افت فریم شدید باعث آزار پلیر میشد.
عدم استفاده از مدل و تکسچر های کیفیت بالا یکی از مشکلات فنی این بازی به حساب می آمد.
عدم رد و بدل شدن دیالوگ بین کارکتر های بازی ، به موقع اجرا نشدن انیمیشن ها و نامفهوم بودن داستان نیز از نکات منفی این بازی به حساب می آید.
عدم وجود داستان متناسب با جامعه ی امروزی و نامفهوم بودن آن نیز مشکل دیگر آن ها بود.
بازی گرشاسپ جزء اولین بازی های ایرانی بود که با تبلیغات بسیار زیادی وارد بازار شد . این بازی در سبک سوم شخص اکشن بود ؛ ولی یکی از چیز هایی که پلیر در حین بازی از آن رنج می برد آن بود که کنترل دوربین به طور کامل در دست پلیر نبود و گاهی با قرار گرفتن آن در جاهای نامناسب باعث شکست پلیر در بازی می شد.
یکی از عوامل دیگری که باعث شد طرفداران کمی باشد ، آن بود که کد فعال سازی بازی فقط برای یک بار قابل استفاده بود.
بازی میرمهنا نیز با تبلیغات گسترده وارد بازار گیم ایران شد که می توان جز اولین بازی های اول شخص ایرانی به حساب می آمد و در آن از سیستم بنچ مارک برای تنظیمات گرافیکی استفاده شده بود . و اولین بازی بود که به صورت نیمه موفق توانسته بود از تکنولوژی موشن کپچر استفاده کند.
یکی از نقاط قوت این بازی ، نداشتن کد فعال سازی بود.
ولی در محیط بازی وجود باگ های فراوان و افت فریم شدید باعث آزار پلیر میشد.
عدم استفاده از مدل و تکسچر های کیفیت بالا یکی از مشکلات فنی این بازی به حساب می آمد.
عدم رد و بدل شدن دیالوگ بین کارکتر های بازی ، به موقع اجرا نشدن انیمیشن ها و نامفهوم بودن داستان نیز از نکات منفی این بازی به حساب می آید.