07-11-2019, 01:14 PM
نویسندهی Assassin’s Creed Odyssey از بخش مورد علاقهی خود در نویسندگی بازی میگوید
با عرضهی بازی Assassin’s Creed Origins در سال ۲۰۱۷، مسیر این سری بازیها کمی تغییر پیدا کرد. بازی Assassin’s Creed Odyssey تلاش کرد تا بخشهای مثبت بازی قبل را حفظ و عناصر نقشآفرینی بیشتری به آن اضافه کند. آقای استفن رودس (Stephen Rhodes) نویسندهی Assassin’s Creed Odyssey، توضیحاتی در مورد مفهوم تعارض و درگیرهای خانوادگی در بازی ارائه داده است.
وی در مصاحبه با سایت Game Savy، در مورد حرفهی خود، تفاوتهای نویسندگی در بازیهای مختلف و بازتاب کار خودش در Assassin’s Creed Odyssey توضیحاتی ارائه داد. هنگامی که در مورد بخش مورد علاقهی رودس در نویسندگی بازی صحبت شد، وی گفت که درگیریهای مختلف خانوادگی داستان بازی را طولانی و لذت دیدن بازیگران اسکریپت شده را به واقعیت تبدیل میکند.
وی اظهار داشت:
نقلقول:من به Assassin’s Creed خیلی فکر میکنم، زیرا این آخرین چیزی بود که برروی آن کار کردم. من واقعا به نویسندگی در مورد رابطهی شخصیت اصلی با پدرش Nikolaos و نیز برادر ناتنیاش افتخار میکنم. من احساس میکنم خودم را جای آن شخصیتها میگذارم و با روبهرو شدن با آنها احساساتی میشوم. هنگامی که به همراه کارگردان بازی، صحنههای موشن کپچر را دیدم و مشاهده کردم که بازیگران چگونه به شخصیتها جان بخشیدهاند،همهی اعضای تیم تحت تاثیر عملکرد آنها قرار گرفتند. این یک لحظهی افتخارآمیز برای من بود. همچنین من به خط داستانی ماموریت old nymphomaniac lady افتخار میکنم، زیرا به نظر میرسد مردم از آن راضی بودهاند.
بازی Assassin’s Creed Odyssey در حال حاضر برروی کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس است. همچنین آخرین قسمت از بستهی الحاقی The Fate of Atlantis قرار است در روز ۲۵ تیرماه سال جاری (۱۶ جولای ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرمهای مذکور عرضه شود. شما میتوانید نقد و بررسی بازی را تحت عنوان RPG + Assassin’s Creed ، یک ترکیب جادویی | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed: Odyssey مطالعه بفرمایید.