02-22-2017, 04:24 PM
دیگر زمان زیادی تا انتشار عنوان مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild باقی نمانده است و با این حال، حرف و حدیثها و اطلاعات پیرامون این بازی همچنان شنیده میشود. در جدید ترین صحبتها پیرامون این بازی، نینتندو در مورد محتوای الحاقی پولی آن صحبت کرده و البته حق به جانب پاسخ میدهد.
تعداد بسیاری از بازیبازان و طرفداران نینتندو زمانی که از سیزن پس بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شنیدند، به شدت تعجب کردند زیرا عرضه محتواهای الحاقی به شکل سیزن پس، را به ندرت از نینتندو و بازیهایش دیده بودیم و در واقع این حرکت، به نوعی اولین در نوع خود برای سری افسانه زلدا بود. البته به نظر میرسد نینتندو مانند بسیاری از شرکتهای توسعه دهنده بازیهای ویدیویی، به سمت محتواهای الحاقی پولی و سیزن پس حرکت کرده و آن را در عنوان بزرگ دیگری مانند Mario Kart نیز اعمال کرده است. اما جدا از خوب یا بد بودن این اتفاق، واکنشها به صورت کلی نسبت به آن خوب و مثبت نبود.
مدیر بخش بازاریابی محصول شرکت نینتندو، اقای بیل ترینن (Bill Trinen)، در پاسخ به اعتراضات نسبت به این موضوع، مصاحبه ای انجام داده است و از حرکت محتواهای الحاقی پولی و سیزن پس یننتندو دفاع نموده است.
نقلقول:عنوان مورد انتظار The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ ۳ ماه مارس سال ۲۰۱۷ برای کنسولهای Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. سیزن پس بازی نیز که برروی هر دو پلتفرم موجود است، در روز اول عرضه با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در دسترس بازیبازان قرار میگیرد.اجرای این حرکت سخت بود زیرا ما بسیار روی این فکر کردیم که آیا آن را اعلام کنیم یا چگونه آن را معرفی کنیم. من فکر میکنم یکی از عواملی که در توسعه بازیهای ویدیویی در نینتندو منحصر به فرد جلوه میکند، این است که وقتی در حال کار برروی عنوانی هستیم و از طرفی با تاریخ و فلسفه بازیهای نینتندو آشنا هستیم، شما میدانید که به طور حیاتی باید تا دقیقه آخر کار کنید تا بازی تا حد امکان خوب از کار در آید. زمانی که تیم سازنده برروی بازی کار میکنند و بخش اصلی بازی را به اتمام میرساند، تمام وقت خود را برای امتحان کردن و بهبود آن صرف کرده و بهترین کار را تحویل میدهند. این ایده در نینتندو به وجود آمد که ما وقت زیادی را بر سر طراحی و ساخت دنیای بزرگ Hyrule صرف کردیم و خیلی حیف میشود اگر به همین محتوا و بازی اصلی بسنده کنیم و استفادههای بیشتری از آن نبریم.
ما میخواهیم مردم از تجربه دنیای بازی لذت ببرند و تیم سازنده به سراغ این فکر رفت که اگر ما میخواهیم وارد قضیه محتوای الحاقی شویم، دقیقا چه کاری انجام دهیم و البته چگونه آن را انجام دهیم و این، آن گونه که بسیاری از مردم فکر میکنند نیست. محتوای الحاقی بازی در روز عرضه یا هفته پس از عرضه منتشر نمیشود بلکه چندین ماه دیگر اولین بسته آن منتشر خواهد شد و چندین ماه دیگر، بسته الحاقی دوم عرضه میشود و این به خاطر این است که محتوای مورد نظر در دست ساخت قرار دارد.
من فکر میکنم از دیدگاه شخصی، اگر بتوانیم جزئیات و اطلاعات بیشتری در مورد به اشتراک بگذاریم آسان تر خواهد بود اما فکر میکنم اگر به نمونه عناوینی مانند نوع بازیهای Mario Kart برای قضیه محتوای الحاقی نگاه کنید، هدفی که در آخر به دست میآید، واقعا به مردم این گزینه را میدهد که در صورت خرید بازی تمام کردن محتوای بازی اصلی، امید خوبی به آینده آن داشته باشند و بدانند که محتواهای دیگری برای آنها وجود دارد. اگر شما یک طرفدار سری افسانه زلدا باشید و کنسول نینتندو سوییچ و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در روز عرضه خریداری کنید، خوشحال خواهید بود به غیر از این، در ادامه سال، محتوای بیشتری از زلدا برای بازی کردن خواهم داشت.
Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#