05-24-2015, 02:23 PM
(آخرین ویرایش: 05-24-2015, 04:04 PM، توسط Mental Patient.)
Rockstar San Diego سازنده بازی Red Dead Redemption برای پروژه بعدی خود به دنبال گرافیکی محسور کننده میباشد. آگهی استخدام این استودیو این موضوع را تأیید میکند. برای اطلاع از جزئیات به ادامه مطلب رجوع کنید.
شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب شود بر روی ارتقا گرافیکی و تکنولوژیهای موخر و به منظور ارتقای (رندرینگ، نور و روشنایی، سایه زنی ها و همچنین مدیریت صحنه) آزاد به کار میشود و برای احراز سطح بالاتری از جلوههای بصری به کمک تیم خواهد رفت. این شخص باید به همراه گروه خود برای وسعت دادن به گرافیک نسل بعدی، نورپردازی مطلوب و پیشرفته و تکنیکهای رندرینگ و جلوههای ویژه تلاش کند.
علاوه بر این، Rockstar San Diego به یک برنامهنویس برای شبکه نیاز دارد. فرد انتخاب شده ضمن انجام مسئولیتهای پیشین موظف به خلق بخش چند نفره پویایی میباشد. این استودیو قصد دارد تا یک برنامه نویس انیمیشن را به طور اختصاصی برای Xbox One و PlayStation 4 جذب نماید. با این حال یکی دیگر از درخواستهای Rockstar San Diego جذب یک برنامهنویس گیمپلی میباشد. این شرکت تمامی مواردی را که مد نظر دارد در زیر خلاصه کرده است:
هوش مصنوعی
بر پایی دنیای بازی با ایجاد رفتارها و فعالیتهای باور پذیر برای ساکنین محلی.
حرکت کردن شخصیتها بر روی بعدهای مختلف و اجتناب از برخورد آنها با موانع.
کار بر روی استراتژیهای گوناگون برای خلق مبارزات چالشبرانگیز.
مکانیکهای شخصیت
ترکیب انیمیشنها که توسط بازیکن یا هوشمصنوعی هدایت میشود.
شراکت با انیماتورها برای تنظیم سیستمهای ناهمگون و دست یافتن به بهترین ترکیب از واقعگرایی و پاسخ.
مکانیک گیمپلی
سیستم آسیب دیدن و سلاح.
ایجاد طرح همادی برای دنیای پر از تراکم.
Rockstar San Diego تا کنون 36 فرصت شغلی ایجاد کرده که به نظر میرسد این استودیو به دنبال ساخت یک پروژهی عظیم میباشد. آخرین عنوان ساخته شده توسط این استودیو بازی بسیار موفق Red Dead Redemption میباشد که در حدود 5 سال پیش برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد. در حالیکه این خبر تأیید نشده اما با توجه به فروش 13 میلیونی عنوان Red Dead Redemption انتظار میرود که این پروژه ادامه دهنده نسخه اول این بازی باشد. همچنین Rockstar در پیش ار این تأیید کرده بود که به دنبال ساخت ادامهای برای این عنوان میباشد.
منبع
شخصی که برای این موقعیت شغلی انتخاب شود بر روی ارتقا گرافیکی و تکنولوژیهای موخر و به منظور ارتقای (رندرینگ، نور و روشنایی، سایه زنی ها و همچنین مدیریت صحنه) آزاد به کار میشود و برای احراز سطح بالاتری از جلوههای بصری به کمک تیم خواهد رفت. این شخص باید به همراه گروه خود برای وسعت دادن به گرافیک نسل بعدی، نورپردازی مطلوب و پیشرفته و تکنیکهای رندرینگ و جلوههای ویژه تلاش کند.
علاوه بر این، Rockstar San Diego به یک برنامهنویس برای شبکه نیاز دارد. فرد انتخاب شده ضمن انجام مسئولیتهای پیشین موظف به خلق بخش چند نفره پویایی میباشد. این استودیو قصد دارد تا یک برنامه نویس انیمیشن را به طور اختصاصی برای Xbox One و PlayStation 4 جذب نماید. با این حال یکی دیگر از درخواستهای Rockstar San Diego جذب یک برنامهنویس گیمپلی میباشد. این شرکت تمامی مواردی را که مد نظر دارد در زیر خلاصه کرده است:
هوش مصنوعی
بر پایی دنیای بازی با ایجاد رفتارها و فعالیتهای باور پذیر برای ساکنین محلی.
حرکت کردن شخصیتها بر روی بعدهای مختلف و اجتناب از برخورد آنها با موانع.
کار بر روی استراتژیهای گوناگون برای خلق مبارزات چالشبرانگیز.
مکانیکهای شخصیت
ترکیب انیمیشنها که توسط بازیکن یا هوشمصنوعی هدایت میشود.
شراکت با انیماتورها برای تنظیم سیستمهای ناهمگون و دست یافتن به بهترین ترکیب از واقعگرایی و پاسخ.
مکانیک گیمپلی
سیستم آسیب دیدن و سلاح.
ایجاد طرح همادی برای دنیای پر از تراکم.
Rockstar San Diego تا کنون 36 فرصت شغلی ایجاد کرده که به نظر میرسد این استودیو به دنبال ساخت یک پروژهی عظیم میباشد. آخرین عنوان ساخته شده توسط این استودیو بازی بسیار موفق Red Dead Redemption میباشد که در حدود 5 سال پیش برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد. در حالیکه این خبر تأیید نشده اما با توجه به فروش 13 میلیونی عنوان Red Dead Redemption انتظار میرود که این پروژه ادامه دهنده نسخه اول این بازی باشد. همچنین Rockstar در پیش ار این تأیید کرده بود که به دنبال ساخت ادامهای برای این عنوان میباشد.
منبع