امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروژه بعدی Ken Levine یک بازی خطی نخواهد بود
#1
سازنده سری بازی های BioShock، یعنی Ken Levine در مراسم GDC 2014 گفته است که پروژه بعدی او یک بازی خطی نخواهد بود.
او گفته است:
خطی بودن یک بازی باعث می شود که بازی نمایشی ضعیف داشته باشد و تبدیل به مرزی میان سازندگان و طرفداران خواهد شد. من افتخار می کنم که در این 19 سال به ساخت بازی خطی پرداخته ام. مشکل بازی های خطی این است که شما مجبورید مرتب بازی را بزرگ تر و بزرگ تر بکنید. این شکلی وقت تلف خواهد شد و خرج زیادی خواهد برداشت. شما مجبورید که سال ها از عمرتان را اختصاص دهید تا بتوانید لحظات بزرگی بسازید. شما بازی را ساخته و عرضه می کنید و برای مثال مردم را برای 12 ساعت سرگرم می کند. مردم تجربه ای عالی از بازی خواهند داشت و بازیکنان تا سال ها آن را به یاد دارند. اما شما ارتباطی ثابت با طرفداران ندارید.

Ken Levine می خواهد یک بازی با داستانی چند لایه و پیچیده بنویسد. او می خواد تا عناصر یک بازی خطی را در یک بازی غیر خطی به اجرا بگذارد.

[تصویر:  LATEST-WALLPAPER_wide_HeroArt.jpg]

منبع:
http://www.vg247.com/2014/03/21/bioshock...narrative/
 

 

 
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قابلیت شخصی‌سازی آپارتمانتان در Cyberpunk 2077 وجود نخواهد داشت White Beard 1 6,242 11-09-2021, 02:57 PM
آخرین ارسال: ibath
  نسخه‌ی بعدی سری Gears ممکن است از سریال The Handmaid’s Tale الهام بپذیرد White Beard 0 1,433 10-22-2019, 09:39 PM
آخرین ارسال: White Beard
  سازندگان The Outer Worlds، به لطف مایکروسافت، به فکر ساخت بازی بعدی خود هستند White Beard 0 1,319 10-18-2019, 09:26 PM
آخرین ارسال: White Beard
  بازی Payday 3 زودتر از سال ۲۰۲۲ منتشر نخواهد شد White Beard 0 1,402 10-12-2019, 10:25 PM
آخرین ارسال: White Beard
  اطلاعات جدیدی از به‌روزرسان بعدی Final Fantasy XIV منتشر شد White Beard 0 1,312 10-12-2019, 10:23 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان