08-03-2013, 02:39 PM
مشکلات به وجود آمده در ساخت Doom 4 بر کسی پنهان نیست.استدیو id Software و کمپانی Bethesda تا به این لحضه سکوت کرده بودند.در Quake-Con 2013 وبسایت IGN مصاحبه ای با کارگردان استدیو id Software آقای Tim Willits و آقای Pete Hines از کمپانی Bethesda داشتند و از آنها پیرامون اینکه چه اتفاقی برای این بازی افتاده است سوال شده.
سخنان Willits:
این طور نبود که بگیم طراحی هنری بازی یا برنامه نویسی بد بود.هر بازی روحی دارد.زمانی که شما Rage بازی مرکردیداین روح را دریافت می کردید.اما Doom روح و شخصیتی نداشت و دارای یک جور بهران شخصیتی بود.این بازی روح و عشق یک بازی ساخت id game را نداشت.همه می دادند حس Doom چگونه است اما حرف زدن درباره آن بسیار سخت است.
از ایشان سوال شد چرا قبل از انتقال به نسل بعد ساخت Doom 4 مجددا آغاز شده؟ایشان می گویند " آن Doom 4 نیست"
نه Bethesda نه id نتوانستند Doom را که می سازند به یاد بیاورند برای همین آنها تصمیم گرفتند یک Doom دیگر بسازند.بازی که به گفته Willits هرگز رسما معرفی نشد اما آگهی استخدام آن پخش شد.
آقای Pete Hines
اگر موضوع اصلی Doom 4 بود بله. و ما دیگر این مکالمه را نداشتیم.زمانی که ما به این بازی نگاه کردیم به همراه تیم id با خود گفتیم این چیز زیاد بدی هم نشده است.اما آیا به اندازه کافی خوب است؟شما می توانید یک بازی بسازید و بگویید بازی بدی نیست اما به اندازه یک بازی Elder Scrolls خوب نیست.اینجا یک فرق داریم ..... این مورد خوب و شگفت انگیز نیست.این بازی نیست که این همه مدت مردم منتظر آن بودند.بازی طوری باشد که ارزش این همه صبر را داشته باشد.به نظرم اعضای تیم id با کاری که دارند می کنند مرزها را کنار می زنند و خود را به چالش می کشند.من نمی خواهم کسی به بازی بعدی id نگاه کند و بگوید که هنوز متعلق به دهه نود است
آقای Willits هنگام پاسخ به اینکه پروژه بعدی آنها چیست دائما می خندد و پاسخ نمی دهد.او نامی از Doom نمی برد
ما همگی در حال تمرکز بر روی آن می باشیم.این به روز ترین پروژه id Software می باشد.اگر کسی را می شناسید که می توانید به چنین گروهی حرکت کند می توانید عضو شوید.
id و Bethesda هر دو اعلام کرده اند که بازی جدیدشان با دقت بیشتری ساخته خواهد شد. منبع: IGN
سخنان Willits:
این طور نبود که بگیم طراحی هنری بازی یا برنامه نویسی بد بود.هر بازی روحی دارد.زمانی که شما Rage بازی مرکردیداین روح را دریافت می کردید.اما Doom روح و شخصیتی نداشت و دارای یک جور بهران شخصیتی بود.این بازی روح و عشق یک بازی ساخت id game را نداشت.همه می دادند حس Doom چگونه است اما حرف زدن درباره آن بسیار سخت است.
از ایشان سوال شد چرا قبل از انتقال به نسل بعد ساخت Doom 4 مجددا آغاز شده؟ایشان می گویند " آن Doom 4 نیست"
نه Bethesda نه id نتوانستند Doom را که می سازند به یاد بیاورند برای همین آنها تصمیم گرفتند یک Doom دیگر بسازند.بازی که به گفته Willits هرگز رسما معرفی نشد اما آگهی استخدام آن پخش شد.
آقای Pete Hines
اگر موضوع اصلی Doom 4 بود بله. و ما دیگر این مکالمه را نداشتیم.زمانی که ما به این بازی نگاه کردیم به همراه تیم id با خود گفتیم این چیز زیاد بدی هم نشده است.اما آیا به اندازه کافی خوب است؟شما می توانید یک بازی بسازید و بگویید بازی بدی نیست اما به اندازه یک بازی Elder Scrolls خوب نیست.اینجا یک فرق داریم ..... این مورد خوب و شگفت انگیز نیست.این بازی نیست که این همه مدت مردم منتظر آن بودند.بازی طوری باشد که ارزش این همه صبر را داشته باشد.به نظرم اعضای تیم id با کاری که دارند می کنند مرزها را کنار می زنند و خود را به چالش می کشند.من نمی خواهم کسی به بازی بعدی id نگاه کند و بگوید که هنوز متعلق به دهه نود است
آقای Willits هنگام پاسخ به اینکه پروژه بعدی آنها چیست دائما می خندد و پاسخ نمی دهد.او نامی از Doom نمی برد
ما همگی در حال تمرکز بر روی آن می باشیم.این به روز ترین پروژه id Software می باشد.اگر کسی را می شناسید که می توانید به چنین گروهی حرکت کند می توانید عضو شوید.
id و Bethesda هر دو اعلام کرده اند که بازی جدیدشان با دقت بیشتری ساخته خواهد شد. منبع: IGN