امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه Uncharted 4، به بازیکنان آزادی عمل خواهد داد؟
#1
Nathan همانطور که خود را برای آخرین ماجراجویی‌اش آماده می‌کند، هنوز جنگ‌هایی را با خود دارد. 


Uncharted 4: a thief's end، آواز قوی (نوعی حیوان) Nathan است؛ اما اگر آنچه که تا‌بحال از N@ughty dog دیده‌ایم، نشانه‌ای باشد، او در آن شب خوب، آرام نخواهد بود. 
در Nathan ،Uncharted 4 به دنبال گنجی در پناهگاه دزدان دریایی است. در E3 2015، سونی نمایشی زنده از بازی Uncharted 4 را نشان داد. این نمایش بسیار مختصر بود، اگرچه صحنه‌های هیجان‌انگیز زیادی را در خود جای داده بود: زمانی که Nathan و دوست صمیمی‌اش، Sully، برای برادر Sam ،Nathan، خرید می‌کردند، ناگهان خود را در میان میدان نبردی پر از گلوله و در بازاری سر باز پیدا کردند. در ادامه‌ی دمو، تعقیب و گریز های زیبایی را مشاهده کردیم. سپس Nathan، شجاعانه و مردانه، خود را از مکانی آویزان کرده و درست در زمانی که نزدیک است به یک دیوار برخورد کند، دموی بازی با نهایت زیبایی به پایان می‌رسد. 

در هنگام پخش این دمو، پشت در‌های بسته، در لحظه آخر N@ughty dog پرده‌ای بر روی سرنوشت Nathan کشید تا اتفاقی که برای او افتاد‌، مشخص نشود. اگر شما این نمایش را دلپذیر نمی‌دانید، پس قطعا در نظر شما، نمایشی هیجان‌انگیز است. Nathan در حال کشیده شدن توسط یک کامیون، به اجسام مختلف برخورد می‌کند، گلی می‌شود و در کل شرایط بدی دارد. اما طناب را رها نمی‌کند. او چند گلوله نیز به هوا می‌زند و سپس ناگهان خود را از قلابی آویزان می‌کند که دشمنان بیشتری در آن مکان، منتظرش هستند. 
[تصویر:  download.php?id=468]
او در این دمو، ماشینش را می‌راند، دشمنان را می‌کشد و محیط، تبدیل به محیطی آشوب و پر از دینامیت و... می‌شود. او برای لحظه‌ای برادرش را می‌بیند که ناگهان کامیونی با آنها برخورد می‌کند و سپس خودروی جیپ او منهدم می‌شود و برای ثانیه‌ای پرواز می‌کند. این سناریوی غم‌انگیز، پایان شادی دارد که آنرا در اینجا اسپویل نمی‌کنم؛ اما چیزی که که از این دمو دریافت خواهید کرد، دیوانگی و هیجان است که N@ughty dog آنرا با عشق ساخته است. طبق گفته‌ی Kurt Margenay، طراح شرکت N@ughty dog، این سری بازی، یک سیر تکاملی داشته که در این نسخه، به اوج خودش می‌رسد و این کاریست که آنها، خواهان انجام آن هستند. 
[تصویر:  19070406792_9cd2434025_o.0.jpg]
او ادامه داد: " چیزی درباره‌ی وسایل نقلیه وجود دارد که به ما اجازه‌ی این را می‌دهد تا تمام ستون گیم‌پلیی را که می‌خواهیم را تجربه کنیم. تجربه‌، نبرد‌ها و مجموعه‌ی قطعات، واقعیاتی هستند که امکان دارد در تمام آنها، وسایل نقلیه وجود داشته باشد." 
Uncharted 4،        او ادامه داد که این قسمت از بازی، تنها قسمتی نیست که مهارت‌های رانندگی شما، امتحان می‌شود. هدف Uncharted 4، آنست که                                           
بدون شک به یک بازی    به گیمر‌ها انتخاب‌های بیشتر و به همان اندازه، آزادی و تنظیمات بیشتری را که مناسب گیمرهاست بدهد. برای مثال در دمو، سرعت فرار شما
فوق‌العاده تبدیل           از بازار به خود شما بستگی دارد. تمام راه‌ها سرانجام شما را به مقصدتان می‌رساند که اساسا، در پایین دره است ولی این موضوع که شما به
خواهد شد.                 چه صورتی به آن برسید، به شما بستگی دارد.

Margenau ادامه داد: " شما هر جایی را که مشاهده کنید، می‌توانید به آنجا بروید. ما دلخواهانه شما را محدود نخواهیم کرد. این یک تجربه‌ی کارگردانی شده است. ما ضربه‌های خود را داریم، لحظات بزرگی که ما می‌خواهیم در آنها، شما را اذیت کنیم؛ اما ما می‌خواهیم گیمرها روی پای خود باستند و با تلاش خودشان به مراحل بالاتر بروند. ما کمک زیادی به آنها نخواهیم کرد. این بازی بدون شک به یک بازی فوق‌العاده تبدیل خواهد شد. "
او همچنین دلیل به تاخیر افتادن این بازی، به سال ۲۰۱۶ را توضیح داد:" ما نمی‌خواهیم که سازش داشته باشیم، این نسخه‌ی بازی، اوج شخصیت Nathan است پس ما نمی‌خواهیم سازشی برای این نسخه داشته باشیم. این به این معناست که در این دو ماه، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سطح کیفی بازی را، به حداکثر برسانیم. به طوری که بهترین نسخه از بازی شود، چیزی شبیه به The last of us. فقط به مقداری زمان بیشتر نیاز داشتیم "
داشتن زمان اضافه تنها چیزی نیست که N@ughty dog از The Last of us، تجربه کسب کرده. این طراح همچنان گفت که N@ughty dog چیز‌های زیادی از موفقیت بحرانی‌اش یاد گرفت. N@ughty dog از بسیاری از عناصر The Last of us، در Uncharted 4 استفاده کرده. 
[تصویر:  19079262951_9e86e79f9c_o.0.jpg]
او همچنان ذکر می‌کند که: " ما به این عناصر نهان احتیاج داشتیم، ولی... لعنتی، این بسیار کند است، سرعت همه چیز The Last of us  از Uncharted 4 کند‌تر است، تمامی مکانیک‌ها. Uncharted 4 دربازه‌ی سرعت، هیجان، بالا رفت از کوه و... است، ما باید سرعت همه چیز را بالا می‌بردیم، از The Last of us استفاده و سپس سرعت مکانیکی را در Uncharted 4، کنترل می‌کردیم. برای ما، Uncharted 4 باید سیال باشد. "
زمانی که ساخت       در هر حال، سری بازی Uncharted همیشه پربار و دارای عناصری زیبا بوده‌اند. این نسخه، در اصل نوعی داستان شخصی Nathan، است.
بازی تمام شود،        Margenau، این بازی را، یک بازی ساده نمی‌داند، بلکه به آن لقب" بازی اکشن به بلوغ رسیده " را می‌دهد. او همچنان از تکامل داستان در  
ما هر چه را که لازم   هر نسخه میگوید. همچنین می‌گوید که آنها چیز‌های زیادی از بازی The Last of us یاد گرفته‌اند. یاد گرفته‌اند که از رفتن به بعضی 
است، می‌گوییم.         مکان‌ها نترسند. او در آخر گفت که ما کاری را که خواسته‌ایم، با مکانیک بازی انجام داده‌ایم. او گفت که بیش از حد درباره‌ی داستان حرف زدیم 

و زمانی که ساخت بازی به پایان برسد، بیشتر به داستان پرداخته می‌شود. 
[تصویر:  e73j_img_20160529_154741.jpg]
پاسخ
#2
ممنون بابت خبر
راستش خیلی سریع یه نکته ای رو اشاره کنم که باید برم اولا اینکه قبل از زدن تاپیک یه پیش نمایش بزن ببین چطوره. فونت ها و غلط ها و غیره. مثلا
نقل‌قول:  هدف Uncharted 4، آنست که به گیمر‌ها


این یه نمونش بود.

متن ها یا بهتره بگم کلمه ها دربعضی از جاها خیلی بزرگتر از اندازه قلمت هستن.

کلماتی مثل این ها: 

ما هر چه را که لازم

[font=tahoma]است، می‌گوییم[/font]
[font=tahoma][font=tahoma]بازی تمام شود[/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma]و... که از زیبایی متن خیلی کاسته. جملات بی مفهوم: 
[/font]
[/font]



نقل‌قول: Uncharted 4،        او ادامه داد که این قسمت از بازی، تنها قسمتی نیست که مهارت‌های رانندگی شما، امتحان می‌شود. هدف Uncharted 4، آنست که به گیمر‌ها

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]این آنچارتد اولیه چیه آخه برادر من؟[/font][/font][/font][/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]و یه سری مشکلات جزئی که حتما دبیران آکادمی و دیگر دوستان بهش اشاره خواهند کرد.[/font][/font][/font][/font][/font]

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma]نکته اول رو فراموش نکن هیچوقت: اول پیشنمایش بزن بعد منتشر کن[/font][/font][/font][/font][/font]
[تصویر:  x81q_batman%E2%84%A2_arkham_knight_20150625130430.jpg]
پاسخ
#3
عزیز، من او گنده ها رو عین منبع گذاشتم
[تصویر:  e73j_img_20160529_154741.jpg]
پاسخ
#4
با اجازه ی آقای [b]Edge And Christian[/b]
در اول بگم که خسته نباشی دوست گلم
به نظرم uncharted بازیی که می تونه خیلی از انتظارات بر آورده کنه یه چیزی تو مایه های the last of us
یه چنتا نکته هم بگم:
این طور که دوستان میگن بهتره عکسا رو وسط چین کنی
یه چن مورد هم بی نظمی تو نوشتت دیده میشه که قشنگ نیست
این نظر شخصیمه: اسم هم می تونه بهتر باشه تا این که یه جمله باشه
[تصویر:  sergioramos1080.jpeg]
تو تعصب و غیرت بالاتر از این بشر ندیدم من...
پاسخ
#5
(06-29-2015, 02:19 AM)kourosh gamer s نوشته است: عزیز، من او گنده ها رو عین منبع گذاشتم

ربطی نداره دوست عزیز. اون ها فقط یه جمله خارج از خبر در رابطه با خود بازیه که هم میتونن ترجمه بشن و هم ترجمه نشن. خبری که منبع گذاشته همون خط های مشکی هستش مثل زیر:

نقل‌قول: Flow aside, the Uncharted series has always had a pulpy, adventurous kick to it. And while some elements of that certainly aren't going away, A Thief's End will be a more personal tale. Margenau calls it a more mature adventure, not just an action game, that touches heavily on themes of family.
منظورم ایناس نه اینا:

نقل‌قول: "WE'LL SAY EVERYTHING WE NEED TO SAY BY THE TIME THAT THIS IS OVER."

البته این بالایی هم ترجمه بشه هیچ اشکالی نداره ولی خبر اصلی همون مشکی ها هست. 

موفق باشید
[تصویر:  x81q_batman%E2%84%A2_arkham_knight_20150625130430.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  10 بازی که در October 2021 عرضه خواهد شد!! gamelover0 0 1,106 10-03-2021, 12:26 PM
آخرین ارسال: gamelover0
  [مقاله] ماجراجویی ادامه دارد | هر آنچه که دوست داریم در Uncharted 5 ببینیم White Beard 0 1,139 08-13-2019, 06:14 AM
آخرین ارسال: White Beard
  زنان هم در آزادی امروز جهان نقش دارند| نقد و بررسی بازی Battlefield V White Beard 0 1,259 11-28-2018, 04:56 PM
آخرین ارسال: White Beard
Photo نقد و بررسی Uncharted 4: A Thief’s End bazi_center 1 2,897 03-09-2018, 07:19 PM
آخرین ارسال: alijas
  آموزش بازی سازی: چگونه عناصر تکراری مراحل را جذاب کنیم؟ MoeinTN 0 1,374 12-25-2017, 12:10 PM
آخرین ارسال: MoeinTN

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان