06-14-2019, 04:42 PM
کارگردان Ghost Recon Breakpoint از تنوع ماموریتها در بازی میگوید
در جریان مراسم E3 2019، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نمایشها و اطلاعات جدیدی از بازی Ghost Recon Breakpoint ارائه داد.
در این بازی، گروه Ghost باید با گروهها و دشمنانی که پیش از این آنها را ندیده بودند، روبهرو شوند. با اینکه برخی از قسمتهای بازی آشنا به نظر میرسد، اما با این حال بخشهای متنوع و جدیدی نیز به Ghost Recon Breakpoint اضافه شده است.
آقای اریک کوزیان (Eric Couzian)، کارگردان بازی Ghost Recon Breakpoint، در مصاحبه با وبسایت Twinfinite در مورد تنوع ماموریتهای بازی و راههای انجام آن صحبتهایی انجام داده است. وی به ماهیت بازی اشاره کرد و گفت که این برنامه به بازیبازان گزینههای مختلفی میدهد تا ماموریتها را تکمیل کنند.
وی در این مورد اظهار داشت:
نقلقول:اولین نکته این است که هیچ چیز در بازی از قبل مشخص نیست. معمولا چیزی که من میگویم این است که یک کمپ یا موقعیت یک مشکلی است که بازیکنان باید آن را حل کنند، اما نمیدانیم که آنها چگونه این کار را انجام میدهند. بنابراین این روش انواع مختلفی از راهها را معرفی میکند که به سبک شخصی بازی کردن شما بستگی دارد.
همان زمان شما آهنگها و خطهای داستانی را خواهید داشت که تنوع زیادی را در نوع ماموریت هایی که می توانید انجام دهید، ایجاد میکند و میتوانید بسیاری از رازهای داستانی بازی را پیدا کنید.
از نظر گیم پلی، بسته به سلیقههای خود میتوانید داستان اصلی یا انواع دیگری از ماموریتها را انجام دهید، که بسیار متفاوت خواهد بود.
بازی Ghost Recon Breakpoint قرار است در تاریخ ۱۳ مهرماه ۱۳۹۸ (۴ اکتبر ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسولهای اکسباکس وان، پلیاستیشن ۴ و نیز پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.