امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کال او دیوتی را نجات دهید!!!
#11
(08-01-2013, 04:21 PM)'xbox infinite' نوشته است: اگر دست من بود به هیچ وجه اجازه نمیدادم بازی به زمان اینده بره چون کاملا به ضرر این فرانچایزه بازی های زیادی داریم که تو زمان ایندست به خاطر همین جذابیت چندانی نداره
سه سال به بازی استراحت میدادم و تو این فاصله یه موتور بازیسازیه جدید درست میکردم تا توان رقابت با موتور های دیگه مثل فراستبایت داشته باشه
حتما هم لازم نیست داستان در رابطه با جنگ جهانیو اینا باشه
اگه یه داستان درگیر کننده مثل spec ops the line داشته باشه واسه بخش سینگل بسه سعی میکردم مپ های مولتی رو بزرگتر و پرجزءیات تر کنم
بعد از هر دو نسخه هم یه فلش بک میسواختم تا با کمبود داستان مواجه نشم
خلاصه این که این بازی خیلی داره از حیطه اصلیش خارج میشه برای جذابیت حتما به سگ و ربات عنکبوتیو .....نیاز نیست اگه یه ذره چالش تو بازی قرار بدن جای اون هارو پر میکنه

بابا بخدا زیاد جلو نبرده بودنش همین چیز هایی ام که داشت الان هم هست مثل drone کوچک و drone بزرگ و claw و خیلی های دیگه[img]images/smi/s0 (66).gif[/img]

 
Time is power
پاسخ
#12
اول از همه سوم شخص می کردم. بعد به سبک Open World تبدیل میکردم مثل: Farcry.بعد قابلیت سوار شدن به وسایل نقلیه را ایجاد می کردم.بعد یه داستان بسیار زیبا براش انتخاب می کردم. بعد گیم پلی بازی رو تغییر میدادم. هوش مصنوعی رو ارتقا میدم. نقشه ی بازی را فوق العاده بزرگ می کردم.تعداد اسلحه ها را به شدت افزایش می دادم. و... [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
پاسخ
#13
فقط باید ی داستان پیچیده تر انتخاب کنه
ی کم محیط باز تر کنه
چندتا حق انتخاب مهم داشته باشه
آینده نره
و از همه مهم تر کاور داشته باشه
پاسخ
#14
(08-01-2013, 04:39 PM)ALAN PAYNE نوشته است: حالا ایده ی خودم:
زمان بازی برگرده به برگرده به دوران جنگ جهانی دوم.داستان گروهی بازمانده از جنگ که سرگردان هستند که ماموریتی سری دارند.اعضای این گروه هم 5 نفر هستند و هر کدانم وظیفه ای دارند:اسنایپر و ...! شما در اول هر مرحله میتوانید انتخاب کنید که داستان رو در کدام نقش و شخصیت ادامه بدهید.یک پایان غمگین و تاثیر گذار هم برای بازی میذارم. در بخش گیم پلی سعی میکنم یک شبیه ساز جنگ واقعی بسازم تقریبا شبیه بتلفیلد.بازی رو بسیار نفسگیر میکنم.و یک سیستم مجروح شدن برای بازی میزارم مثلا وقتی تیر به سرتان یا قلبتان میخورد درجا بمیرید و زمانیکه تیر به دست یا پایتان میخورد شما مجروح میشوید و نیاز دارید که یکجا بنشینید و خود را تسکین دهید و در اینجا هم رزم های شما هم به شما کمک میکنند.یک تخریب پذیری کامل دربازی ایجاد میکنم.تمام سنگرها و ساختمان ها تخریب پذیر هستندیک سیستم جنگ های تن به تن هم برای بازی میزارم.هوش مصنوعی رو بشدت ارتقا میدم .از گیم پلی که بگذریم در گرافیک انیمیشن های جدید به بازی اضافه میکنم تا انقدر حرکات خشک نباشند.گرافیک بازی هم پیشرفت کند.صداگذاری را هم طبیعی تر میکنم.اهنگساز این بازی را هانس زیمر (اهنگساز mw2) انتخاب میکنم.

داداش اینطوری میشه شبیه ساز جنگ!! از سرعت بازی خب خیلی کم میشه یه تیر بخوره بهت بشینی رو زمین خوب شی به نظرم ایده ی خوبی برای کال نیست این ایده برای IP جدید خوبه بعد از اومدن 9 نسخه که نمیشه کلا گیم پلی رو عوض کرد. اینطوری کلی اعتراض دریافت میکنه اکتی ولی ایدت برای یه IP جدید شوتر اول شخص عالی بود
پاسخ
#15
(08-01-2013, 06:28 PM)'Y2J' نوشته است:
(08-01-2013, 04:39 PM)'ALAN PAYNE' نوشته است: حالا ایده ی خودم:
زمان بازی برگرده به برگرده به دوران جنگ جهانی دوم.داستان گروهی بازمانده از جنگ که سرگردان هستند که ماموریتی سری دارند.اعضای این گروه هم 5 نفر هستند و هر کدانم وظیفه ای دارند:اسنایپر و ...! شما در اول هر مرحله میتوانید انتخاب کنید که داستان رو در کدام نقش و شخصیت ادامه بدهید.یک پایان غمگین و تاثیر گذار هم برای بازی میذارم. در بخش گیم پلی سعی میکنم یک شبیه ساز جنگ واقعی بسازم تقریبا شبیه بتلفیلد.بازی رو بسیار نفسگیر میکنم.و یک سیستم مجروح شدن برای بازی میزارم مثلا وقتی تیر به سرتان یا قلبتان میخورد درجا بمیرید و زمانیکه تیر به دست یا پایتان میخورد شما مجروح میشوید و نیاز دارید که یکجا بنشینید و خود را تسکین دهید و در اینجا هم رزم های شما هم به شما کمک میکنند.یک تخریب پذیری کامل دربازی ایجاد میکنم.تمام سنگرها و ساختمان ها تخریب پذیر هستندیک سیستم جنگ های تن به تن هم برای بازی میزارم.هوش مصنوعی رو بشدت ارتقا میدم .از گیم پلی که بگذریم در گرافیک انیمیشن های جدید به بازی اضافه میکنم تا انقدر حرکات خشک نباشند.گرافیک بازی هم پیشرفت کند.صداگذاری را هم طبیعی تر میکنم.اهنگساز این بازی را هانس زیمر (اهنگساز mw2) انتخاب میکنم.



 

داداش اینطوری میشه شبیه ساز جنگ!! از سرعت بازی خب خیلی کم میشه یه تیر بخوره بهت بشینی رو زمین خوب شی به نظرم ایده ی خوبی برای کال نیست این ایده برای IP جدید خوبه بعد از اومدن 9 نسخه که نمیشه کلا گیم پلی رو عوض کرد. اینطوری کلی اعتراض دریافت میکنه اکتی ولی ایدت برای یه IP جدید شوتر اول شخص عالی بود


 
تای جاهایی موافقم ولی اصلا نمی شه به گیم پلی دست زد . فکر کنید بشه مثل فارکرای که میری جلو چند تا تیر میخوری و بر می گردی اون تیر تر ی جایی درمیاری و دوبار همین اعصاب آدم خورد می شه . بعد اگه زمان جنگ جهانی بشه مثل بتل بازی افتضاح می شه بدون هیجانی و یک نواخت و فکر کنید مثل world at war اون همه آدم بهتون حمله کنن . و ی سیستم کاورگیری شدیدا احساس می شه . نه مثل medaol of honor war fighter
پاسخ
#16
داداش مگه ما تیم نجات هستیم که بهش کمک کنیم؟! (شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی)
من این تغییرات رو اعمال می کردم:
اول مانیک تغییر آتش از تک تیر به سه تیر یا رگبار یا ... رو طراحی می کردم.
موتور گرافیکی رو تغییر می دادم.
قابلیت غلط خوردن رو بهش اضافه می کردم.
قابلیت دراز کشیدن رو بهش اضافه می کردم.
بازی رو اکشن سوم شخص می کردم.
بازی رو واقع گرایانه تر می کردم، مثلاً : در صورت برخورد گلوله به پای ما یا دشمنان، حرکت سریع آسان تر می شد.
بازی رو open world می کردم.
گذر زمان وقع گرایانه رو بهش ااضافه می کردم تا به جذابیت گیم پلی افزوده شود مثلاً : در شب تعداد دشمنان کمتر و دقتشان بیشتر و در رور تعدادشان بیشتر و دقتشان را کمتر می کردم .
زمان انجام عملیات ها را بر عهده ی خود گیمر می گذاشتم.
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ
#17
(08-01-2013, 06:55 PM)'a.gamer' نوشته است: داداش مگه ما تیم نجات هستیم که بهش کمک کنیم؟! (شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی)
من این تغییرات رو اعمال می کردم:
اول مانیک تغییر آتش از تک تیر به سه تیر یا رگبار یا ... رو طراحی می کردم.
موتور گرافیکی رو تغییر می دادم.
قابلیت غلط خوردن رو بهش اضافه می کردم.
قابلیت دراز کشیدن رو بهش اضافه می کردم.
بازی رو اکشن سوم شخص می کردم.
بازی رو واقع گرایانه تر می کردم، مثلاً : در صورت برخورد گلوله به پای ما یا دشمنان، حرکت سریع آسان تر می شد.
بازی رو open world می کردم.
گذر زمان وقع گرایانه رو بهش ااضافه می کردم تا به جذابیت گیم پلی افزوده شود مثلاً : در شب تعداد دشمنان کمتر و دقتشان بیشتر و در رور تعدادشان بیشتر و دقتشان را کمتر می کردم .
زمان انجام عملیات ها را بر عهده ی خود گیمر می گذاشتم.

 
سوم شخص ؟
پاسخ
#18
(08-01-2013, 07:04 PM)'krazy_kow@' نوشته است:
(08-01-2013, 06:55 PM)'a.gamer' نوشته است: داداش مگه ما تیم نجات هستیم که بهش کمک کنیم؟! (شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی)
من این تغییرات رو اعمال می کردم:
اول مانیک تغییر آتش از تک تیر به سه تیر یا رگبار یا ... رو طراحی می کردم.
موتور گرافیکی رو تغییر می دادم.
قابلیت غلط خوردن رو بهش اضافه می کردم.
قابلیت دراز کشیدن رو بهش اضافه می کردم.
بازی رو اکشن سوم شخص می کردم.
بازی رو واقع گرایانه تر می کردم، مثلاً : در صورت برخورد گلوله به پای ما یا دشمنان، حرکت سریع آسان تر می شد.
بازی رو open world می کردم.
گذر زمان وقع گرایانه رو بهش ااضافه می کردم تا به جذابیت گیم پلی افزوده شود مثلاً : در شب تعداد دشمنان کمتر و دقتشان بیشتر و در رور تعدادشان بیشتر و دقتشان را کمتر می کردم .
زمان انجام عملیات ها را بر عهده ی خود گیمر می گذاشتم.


 
سوم شخص ؟

 
بله داداش؛ عین SPEC OPS : THE LINE.
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ
#19
(08-01-2013, 07:06 PM)'a.gamer' نوشته است:
(08-01-2013, 07:04 PM)'krazy_kow@' نوشته است:
(08-01-2013, 06:55 PM)'a.gamer' نوشته است: داداش مگه ما تیم نجات هستیم که بهش کمک کنیم؟! (شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی)
من این تغییرات رو اعمال می کردم:
اول مانیک تغییر آتش از تک تیر به سه تیر یا رگبار یا ... رو طراحی می کردم.
موتور گرافیکی رو تغییر می دادم.
قابلیت غلط خوردن رو بهش اضافه می کردم.
قابلیت دراز کشیدن رو بهش اضافه می کردم.
بازی رو اکشن سوم شخص می کردم.
بازی رو واقع گرایانه تر می کردم، مثلاً : در صورت برخورد گلوله به پای ما یا دشمنان، حرکت سریع آسان تر می شد.
بازی رو open world می کردم.
گذر زمان وقع گرایانه رو بهش ااضافه می کردم تا به جذابیت گیم پلی افزوده شود مثلاً : در شب تعداد دشمنان کمتر و دقتشان بیشتر و در رور تعدادشان بیشتر و دقتشان را کمتر می کردم .
زمان انجام عملیات ها را بر عهده ی خود گیمر می گذاشتم.



 
سوم شخص ؟


 
بله داداش؛ عین SPEC OPS : THE LINE.

 
با عقل جور درنمیاد [img]images/smi/s0 (34).gif[/img]
پاسخ
#20
(08-01-2013, 07:20 PM)'krazy_kow@' نوشته است:
(08-01-2013, 07:06 PM)'a.gamer' نوشته است:
(08-01-2013, 07:04 PM)'krazy_kow@' نوشته است:
(08-01-2013, 06:55 PM)'a.gamer' نوشته است: داداش مگه ما تیم نجات هستیم که بهش کمک کنیم؟! (شوخی کردم امیدوارم ناراحت نشده باشی)
من این تغییرات رو اعمال می کردم:
اول مانیک تغییر آتش از تک تیر به سه تیر یا رگبار یا ... رو طراحی می کردم.
موتور گرافیکی رو تغییر می دادم.
قابلیت غلط خوردن رو بهش اضافه می کردم.
قابلیت دراز کشیدن رو بهش اضافه می کردم.
بازی رو اکشن سوم شخص می کردم.
بازی رو واقع گرایانه تر می کردم، مثلاً : در صورت برخورد گلوله به پای ما یا دشمنان، حرکت سریع آسان تر می شد.
بازی رو open world می کردم.
گذر زمان وقع گرایانه رو بهش ااضافه می کردم تا به جذابیت گیم پلی افزوده شود مثلاً : در شب تعداد دشمنان کمتر و دقتشان بیشتر و در رور تعدادشان بیشتر و دقتشان را کمتر می کردم .
زمان انجام عملیات ها را بر عهده ی خود گیمر می گذاشتم.




 
سوم شخص ؟



 
بله داداش؛ عین SPEC OPS : THE LINE.


 
با عقل جور درنمیاد [img]images/smi/s0 (34).gif[/img]
 
داداش چرا با عقل جور در نمیاد[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
[تصویر:  h9pacwys58r03u326n3a.png]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اساسینز کرید را نجات دهید!!! ALAN PAYNE 39 11,501 07-30-2013, 05:59 PM
آخرین ارسال: farzadd477

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان