07-04-2015, 12:22 AM
(آخرین ویرایش: 07-04-2015, 01:46 AM، توسط NightBlue3.)
درست است. نمایشگاه E3 2015 هم با تمام خوبیها و بدیهایش، بهاتمام رسید و بازیهای زیادی در آن نمایش داده شد. از انتشار گیمپلیهای فوقالعادهای از بازیهایی نظیر Halo 5 و Uncharted 4 گرفته تا معرفی بازیهای جدیدی مثل Hitman و For Honor. البته ذکر کردن اسم این بازیها به این معنا نیست که نمایش خارقالعاده دیگری وجود نداشت ولی ما فقط برای مثال به اینها پرداختیم. بدون هیچ مقدمه چینی میرویم سر اصل مطلب؛ یعنی تحلیل کنفرانس Ubisoft در E3. کنفرانسی که اصلا کسلکننده نبود و افراد زیادی برای تماشای آن لحظهشماری میکردند، که این انتظار آنها بدون جواب هم نماند. Ubisoft شاید کنفرانسش را بهخوبی پارسال برگزار نکرده باشد، اما بازهم نمایشهای بسیار قابل قبولی را بهنمایش گذاشت تا جایی که افراد زیادی از این کنفرانس، بهعنوان یکی از بهترینهای E3 امسال یاد میکردند. نمایش عناوین جدیدی بهخصوص For Honor و Ghost Recon Wildlands، توانست هایپ بسیاری از طرفداران را بالا ببرد و بدون شک عناوینی که باعث موفقیت Ubi در E3 2015 بود، همین دو بازی پرطرفدار بودند. بگذارید بیشتر از این چیزی نگوییم و شما را بهخواندن تحلیل دقیقتر کنفرانس دعوت کنیم. با ما همراه باشید.
یک مجری کاربلد
بدونشک، یکی از دلایل مهم موفقیت Ubisoft در کنفرانس امسالش در کنار بازیها، این مجری کاربلد و خوشذوق نیز هست. Aisha Tyler از سال 2012، مسئولیت مجریگری کنفرانس Ubisoft در نمایشگاه E3 را بر عهده گرفته و واقعا هم از پس این کار بهخوبی بر آمده است. همه طرفداران قدیمی Ubisoft که کنفرانسهای این شرکت را دنبال میکنند مطمئنا با این زن آشنایی دارند. کسی که کنفرانس را همیشه با شوخیها و حرفهایی که میزند گرم نگه میدارد و نمیگذارد که بینندگان لحظهای احساس خستگی بکنند. شاید دلیل نمایش جذاب بعضی بازیها نیز، بخاطر توضیحات و صحبتهای این زن باشد!
یکی از پایههای کنفرانس یوبیسافت در چند سال اخیر
یک مجری کاربلد
بدونشک، یکی از دلایل مهم موفقیت Ubisoft در کنفرانس امسالش در کنار بازیها، این مجری کاربلد و خوشذوق نیز هست. Aisha Tyler از سال 2012، مسئولیت مجریگری کنفرانس Ubisoft در نمایشگاه E3 را بر عهده گرفته و واقعا هم از پس این کار بهخوبی بر آمده است. همه طرفداران قدیمی Ubisoft که کنفرانسهای این شرکت را دنبال میکنند مطمئنا با این زن آشنایی دارند. کسی که کنفرانس را همیشه با شوخیها و حرفهایی که میزند گرم نگه میدارد و نمیگذارد که بینندگان لحظهای احساس خستگی بکنند. شاید دلیل نمایش جذاب بعضی بازیها نیز، بخاطر توضیحات و صحبتهای این زن باشد!
یکی از پایههای کنفرانس یوبیسافت در چند سال اخیر
South Park: The Fractured But Whole | شروعی بسیار جالب
کنفرانس امسال Ubisoft، با نمایش یک بازی دوست داشتنی و طنز و جالب شروع شد و این بازی چیزی نبود جز South Park: The Fractured But Whole. صحنههای تریلر بازی واقعا طنز بودند و صدای جالب شخصیتها، هر بینندهای را تا حد زیادی خندان میساخت. حداقل برای من اینگونه بوده است. شروع نمایش با یک تریلر طنز و جالب حتی قبل از سلام و علیک مجری و رئیس کمپانی، اولین گام Ubisoft برای ارائه یک کنفرانس متفاوت در E3 امسال بود. بازی جز همین تریلر و صحبتهای اندک سازندگان بیادب بازی! نمایش خاصی نداشت اما یک تریلر در حد 2 دقیقه، میتواند حتی بهعنوان پیشنمایش یک کنفرانس بسیار قابل قبول و راضیکننده باشد.
اینبار دیگه واقعیته مامان!
کنفرانس امسال Ubisoft، با نمایش یک بازی دوست داشتنی و طنز و جالب شروع شد و این بازی چیزی نبود جز South Park: The Fractured But Whole. صحنههای تریلر بازی واقعا طنز بودند و صدای جالب شخصیتها، هر بینندهای را تا حد زیادی خندان میساخت. حداقل برای من اینگونه بوده است. شروع نمایش با یک تریلر طنز و جالب حتی قبل از سلام و علیک مجری و رئیس کمپانی، اولین گام Ubisoft برای ارائه یک کنفرانس متفاوت در E3 امسال بود. بازی جز همین تریلر و صحبتهای اندک سازندگان بیادب بازی! نمایش خاصی نداشت اما یک تریلر در حد 2 دقیقه، میتواند حتی بهعنوان پیشنمایش یک کنفرانس بسیار قابل قبول و راضیکننده باشد.
اینبار دیگه واقعیته مامان!
For Honor | وزن شمشیر را در دستهایتان حس کنید
بدونشک، Ubisoft با نمایش این عنوان، بزرگترین ریسک ممکن را انجام داد. معرفی یک Ip جدید آنهم در همان اول کنفرانس، ممکن بود به ادامه کنفرانس صدمه بزند و حتی بههمین دلیل با استقبال خوبی روبرو نشود اما Ubisoft، بهخوبی میدانست که چه نمایش مناسبی را برای یک Ip جدید باید تدارک دید و در این کار واقعا هم موفق شد و For Honor توانست خودی نشان دهد و نقطه قوت این کنفرانس باشد. نمایش خود بازی هم با یک تریلر سینماتیک و یک گیمپلی زنده از بخش چندنفره، توانست بسیار کامل باشد و نهتنها خود بازی را سربلند نگه دارد، بلکه زحمت Ubisoft Montereal را هم هدر نکند و آبروی این استودیو را هم باخرید کند! در هر حال نمایش بازی کمک شایانی به موفیت Ubi در E3 کردو توانست یکی از بهترین نمایشهای E3 2015 از نظر بسیاری از بازیکنها باشد.
هنر نبرد خود را به همگان ثابت کنید.
بدونشک، Ubisoft با نمایش این عنوان، بزرگترین ریسک ممکن را انجام داد. معرفی یک Ip جدید آنهم در همان اول کنفرانس، ممکن بود به ادامه کنفرانس صدمه بزند و حتی بههمین دلیل با استقبال خوبی روبرو نشود اما Ubisoft، بهخوبی میدانست که چه نمایش مناسبی را برای یک Ip جدید باید تدارک دید و در این کار واقعا هم موفق شد و For Honor توانست خودی نشان دهد و نقطه قوت این کنفرانس باشد. نمایش خود بازی هم با یک تریلر سینماتیک و یک گیمپلی زنده از بخش چندنفره، توانست بسیار کامل باشد و نهتنها خود بازی را سربلند نگه دارد، بلکه زحمت Ubisoft Montereal را هم هدر نکند و آبروی این استودیو را هم باخرید کند! در هر حال نمایش بازی کمک شایانی به موفیت Ubi در E3 کردو توانست یکی از بهترین نمایشهای E3 2015 از نظر بسیاری از بازیکنها باشد.
هنر نبرد خود را به همگان ثابت کنید.
نوبت به محتویات اضافه میرسد
بعد از یک نمایش کاملا راضیکننده، نوبت به معرفی دو DLC یا بستهالحاقی برای دو بازی پرطرفدار این شرکت میرسد. اول از همه The Crew Wildruns معرفی میشود. در نسخه اصلی بازیکنها، در نقاط مختلف ایالاتمتحده، 3000 بار فاصله بین ماه و زمین را پیموده بودند که یک رکورد افسانهای بهحساب میآید. این تریلر برای یک بستهالحاقی اصلا بد نبود و بهخوبی اتش طرفداران را برای تجربه بازی بالا میبرد. خودرو های بازی نیز دستخوش تغییراتی شده بودند که این هم بسیار خوب بود.
بعد از Wildruns، تریلری دیگر شروع به پخش شدن کرد. همه فکر میکردند عنوان جدیدی قرار است معرفی شود اما در کمال تعجب همگان، ناگهان نام Trials Fusion Awesome Level Max پدیدار شد. اینبار دیگر با موتورها سروکار ندارید بلکه باید با اسب تکشاخ و گربهای اسلحه بهدست! کار خود را انجام دهید. این بسته مطمئنا بههیچ عنوان مورد انتظار هیچکس نبود ولی بازهم در قسمت کوتاهی از کنفرانس توانست خوب ظاهر شود و باعث افت کنفرانس Ubi نشود. اما چنین محتویاتی برای Trials Fusion مطمئنا باعث ناراحتی بسیاری خواهد شد زیرا بازی با یک گربه و تکشاخ شاید برای موتور سواران حرفهای دلچسب نباشد.
بعد از دو نمایش که چند دقیقه بیشتر وقت کنفرانس را نمیگرفت، نوبت به نمایش یکی از مورد انتظارترین بازیها در سال 2016 یعنی The Division میرسد. بازیای که ایده داستانی آن از یک رویداد واقعی گرفته شده است و شما را به New York و فضای سال نو میبرد. اما این کریسمس، مانند دیگر کریسمس ها نیست. شهر بهکلی تغییر کرده است و بیماری همه را از هم جدا کرده. شهر بسیار ساکت است و فضایی غمگین دارد که بهخوبی میتواند حس داستان بازی را به بازیکن منتقل نماید و او را با وضعیت تاریک داستان بیشتر آشنا نماید. کارگردان بازی بهروی صحنه میآید و توضیحاتی کلی درباره بازی میدهد و درباره موضوع اصلی نمایش صحبت میکند یعنی Dark Zone. منطقهای بسیار مهم درباری که سرنوشت شما و گروهتان در آن رقم خواهد خورد. نمایش بازی شباهت بسیاری بهدیگر نمایشهای بازی دارد و فقط شرایط Dark Zone را به ما نشان میدهد. گیمپلی روان بازی مطمئنا بیشترین جلبتوجه را دارد زیرا مهمترین پایه این بازی به شما میرود. بعد از پایان نمایش کارگردان بازی بازهم درباره بازی صحبتهایی میکند و اطلاعات مفید بسیاری مانند تاریخانتشار به طرفداران میدهد. مطمئنا نمایش بسیار دلچسبی بوده است.
شما در Dark Zone چه خواهید کرد؟
َANNO 2205 | زندگی روی ماه
Blue Byte Ubisoft دست به ساخت بازیای بسیار جذاب زده است. عنوانی که شباهت زیادی به بازیهایی مثل Topico دارد و بر مبنای شهرسازی و اداره آنها ساخته شده است. البته فرق زیادی با Topico دارد و اصلا از بسیاری جهات شبیه به آن نیست. بازی همانطور که از نامش معلوم است، در قرن 23 رقم خواهد خورد. جایی که انسانها پیشرفت بسیار زیادی در تکنولوژی کردهاند بهحدی که شهرهای زیادی روی ماه! ساختهاند و زندگی روزانه بسیاری از مردم در همین سیاره جریان دارد. توضیحاتی ک Aisha میدهد، به ما میگوید که بازی از همان اول روی ماه دنبال نمیشود و ما باید با ساخت و ساز فراوان و پیشرفت بسیار، بتوانیم به ماه سفر کنیم و بعد از مدتی تازه میتوانیم، در ماه نیز ساکن شویم و در آنجا هم به ساخت شهر ها و اداره آنها بپردازیم. این عنوان نیز برای علاقهمندان به سبک منحصر به فردش، باید عالی بهنظر برسد زیرا که تجربهای فوقالعاده را به نمایش خواهد گذاشت.
به نظرتان زندگی کردن روی ماه چگونه خواهد بود؟
Just Dance 2016 | نمایشی پر از سوپرایز
حال نوبت بهنمایش اولین عنوان در کنفراسن است که Ubisoft آن را به طور سالانه عرضه میکند، یعنی Just Dance 2016. نمیتوان این بخش از کنفرانس را واقعا یک نمایش برای بازی بهحساب آورد زیرا حتی تریلر خاصی نیز از بازی منتشر نشد. اما این قسمت از کنفرانس سوپرایز بزرگی داشت که هیچکس انتظارش را نمیکشید، و این سوپرایز چیزی نبود جز اجرای یک کنسرت زنده، در کنفراس Ubisoft داخل نمایشگاه E3. خواننده پر فروشترین موسیقی هفته روی صحنه میآید و شروع میکند به خواندن. بعد از دقایقی و اتمام آهنگ، کارگردان بازی و مجری برنامه با خواننده این موسیقی صحبتهایی میکنند. مثل اینکه دعوت او بیمورد نبوده است و آهنگی که او خوانده، آهنگ شماره یک Just Dance 2016 خواهد بود و علاقهمندان به این بازی میتوانند از این موسیقی لذت ببرند. البته زمانی که به این بازی اختصاص داده شده بود دو سوپرایز بسیار کوچک دیگر هم داشت که یکی استفاده از موبایل بجای دوربین کنسولها برای فیلم گرفتن از بازیکن بود، و دیگری محتوای انحصاری فوقالعادهای که سازندگان فقط برای دارندگان کنسولهای نسل هشتم در نظر گرفته بودند. باز میگویم که این یک نمایش واقعی نبود ولی در هر حال، زمانی از کنفرانس به این بازی اختصاص یافت. بنده بهشخصه، این بازی را یکی از نقاط ضعف کنفرانس میدانم. گرچه مشکل بسیار بزرگی نیست و میتوان با نمایشهای خوب بازی های دیگر در کنفرانس، از این بازی صرف نظر کرد.
کنسرت زنده حین کنفرانس!
بعد از یک نمایش کاملا راضیکننده، نوبت به معرفی دو DLC یا بستهالحاقی برای دو بازی پرطرفدار این شرکت میرسد. اول از همه The Crew Wildruns معرفی میشود. در نسخه اصلی بازیکنها، در نقاط مختلف ایالاتمتحده، 3000 بار فاصله بین ماه و زمین را پیموده بودند که یک رکورد افسانهای بهحساب میآید. این تریلر برای یک بستهالحاقی اصلا بد نبود و بهخوبی اتش طرفداران را برای تجربه بازی بالا میبرد. خودرو های بازی نیز دستخوش تغییراتی شده بودند که این هم بسیار خوب بود.
بعد از Wildruns، تریلری دیگر شروع به پخش شدن کرد. همه فکر میکردند عنوان جدیدی قرار است معرفی شود اما در کمال تعجب همگان، ناگهان نام Trials Fusion Awesome Level Max پدیدار شد. اینبار دیگر با موتورها سروکار ندارید بلکه باید با اسب تکشاخ و گربهای اسلحه بهدست! کار خود را انجام دهید. این بسته مطمئنا بههیچ عنوان مورد انتظار هیچکس نبود ولی بازهم در قسمت کوتاهی از کنفرانس توانست خوب ظاهر شود و باعث افت کنفرانس Ubi نشود. اما چنین محتویاتی برای Trials Fusion مطمئنا باعث ناراحتی بسیاری خواهد شد زیرا بازی با یک گربه و تکشاخ شاید برای موتور سواران حرفهای دلچسب نباشد.
دو DLC نسباتا راضیکننده
Tom Clansy's The Division | نیویورک به خواب رفته استبعد از دو نمایش که چند دقیقه بیشتر وقت کنفرانس را نمیگرفت، نوبت به نمایش یکی از مورد انتظارترین بازیها در سال 2016 یعنی The Division میرسد. بازیای که ایده داستانی آن از یک رویداد واقعی گرفته شده است و شما را به New York و فضای سال نو میبرد. اما این کریسمس، مانند دیگر کریسمس ها نیست. شهر بهکلی تغییر کرده است و بیماری همه را از هم جدا کرده. شهر بسیار ساکت است و فضایی غمگین دارد که بهخوبی میتواند حس داستان بازی را به بازیکن منتقل نماید و او را با وضعیت تاریک داستان بیشتر آشنا نماید. کارگردان بازی بهروی صحنه میآید و توضیحاتی کلی درباره بازی میدهد و درباره موضوع اصلی نمایش صحبت میکند یعنی Dark Zone. منطقهای بسیار مهم درباری که سرنوشت شما و گروهتان در آن رقم خواهد خورد. نمایش بازی شباهت بسیاری بهدیگر نمایشهای بازی دارد و فقط شرایط Dark Zone را به ما نشان میدهد. گیمپلی روان بازی مطمئنا بیشترین جلبتوجه را دارد زیرا مهمترین پایه این بازی به شما میرود. بعد از پایان نمایش کارگردان بازی بازهم درباره بازی صحبتهایی میکند و اطلاعات مفید بسیاری مانند تاریخانتشار به طرفداران میدهد. مطمئنا نمایش بسیار دلچسبی بوده است.
شما در Dark Zone چه خواهید کرد؟
Blue Byte Ubisoft دست به ساخت بازیای بسیار جذاب زده است. عنوانی که شباهت زیادی به بازیهایی مثل Topico دارد و بر مبنای شهرسازی و اداره آنها ساخته شده است. البته فرق زیادی با Topico دارد و اصلا از بسیاری جهات شبیه به آن نیست. بازی همانطور که از نامش معلوم است، در قرن 23 رقم خواهد خورد. جایی که انسانها پیشرفت بسیار زیادی در تکنولوژی کردهاند بهحدی که شهرهای زیادی روی ماه! ساختهاند و زندگی روزانه بسیاری از مردم در همین سیاره جریان دارد. توضیحاتی ک Aisha میدهد، به ما میگوید که بازی از همان اول روی ماه دنبال نمیشود و ما باید با ساخت و ساز فراوان و پیشرفت بسیار، بتوانیم به ماه سفر کنیم و بعد از مدتی تازه میتوانیم، در ماه نیز ساکن شویم و در آنجا هم به ساخت شهر ها و اداره آنها بپردازیم. این عنوان نیز برای علاقهمندان به سبک منحصر به فردش، باید عالی بهنظر برسد زیرا که تجربهای فوقالعاده را به نمایش خواهد گذاشت.
به نظرتان زندگی کردن روی ماه چگونه خواهد بود؟
حال نوبت بهنمایش اولین عنوان در کنفراسن است که Ubisoft آن را به طور سالانه عرضه میکند، یعنی Just Dance 2016. نمیتوان این بخش از کنفرانس را واقعا یک نمایش برای بازی بهحساب آورد زیرا حتی تریلر خاصی نیز از بازی منتشر نشد. اما این قسمت از کنفرانس سوپرایز بزرگی داشت که هیچکس انتظارش را نمیکشید، و این سوپرایز چیزی نبود جز اجرای یک کنسرت زنده، در کنفراس Ubisoft داخل نمایشگاه E3. خواننده پر فروشترین موسیقی هفته روی صحنه میآید و شروع میکند به خواندن. بعد از دقایقی و اتمام آهنگ، کارگردان بازی و مجری برنامه با خواننده این موسیقی صحبتهایی میکنند. مثل اینکه دعوت او بیمورد نبوده است و آهنگی که او خوانده، آهنگ شماره یک Just Dance 2016 خواهد بود و علاقهمندان به این بازی میتوانند از این موسیقی لذت ببرند. البته زمانی که به این بازی اختصاص داده شده بود دو سوپرایز بسیار کوچک دیگر هم داشت که یکی استفاده از موبایل بجای دوربین کنسولها برای فیلم گرفتن از بازیکن بود، و دیگری محتوای انحصاری فوقالعادهای که سازندگان فقط برای دارندگان کنسولهای نسل هشتم در نظر گرفته بودند. باز میگویم که این یک نمایش واقعی نبود ولی در هر حال، زمانی از کنفرانس به این بازی اختصاص یافت. بنده بهشخصه، این بازی را یکی از نقاط ضعف کنفرانس میدانم. گرچه مشکل بسیار بزرگی نیست و میتوان با نمایشهای خوب بازی های دیگر در کنفرانس، از این بازی صرف نظر کرد.
کنسرت زنده حین کنفرانس!
Tom Clansy's Rainbow Six Siege | محافظ بشریت
بعد از Just Dance، باز هم نوبت رسیده بود به یکی از بهترین بازیهای Ubisoft و این بازی فقط میتوانست یک بازی باشد آن هم Rainbow Six Siege. این بازی هم بدونشک یکی از مورد انتظار ترینها در سال 2015 هست و علاقهمندان بهفرانچایز Tom Clansy's Rainbow Six، برای تجربه این عنوان لحظهشماری میکنند. اول یک تریلر سینماتیک محشر با نقشآفرینی Angela Basset پخش میشود که به معنای هشدار برای Team Rainbow است. هشداری که خبر از تهدیدی بزرگ برای بشریت میدهد. بعد از اتمام تریلر و صحبتهای Aisha با Angela، یکی از دستاندرکاران بازی بهروی صحنه میآید و بعد از لحظاتی، یک تیم پنج نفره عهدهدار انجام یک گیمپلی زنده در کنفرانس میشوند که شامل یک ماموریت مهم برای Team Rainbow میباشد. این نمایش زنده به بهترین نحو ممکن ویژگیهای بازی را بههمگان نشان داد؛ همهچی تخریبپذیر است بدون استثنا، بهراحتی و هر طور که میخواهید میتوانید به دوستانتان کمک کنید و از همه مهمتر، اگر یکبار در بازی بمیرید همانطور مرده خواهید ماند و هیچ راه برگشتی وجود ندارد پس باید مواظب باشید. همچنین تاریخ انتشار نسخه بتا هم در سپتامبر همین امسال مشخص شد که هایپ بسیاری رو پیشازپیش بالا برد. این نمایش، بهخوبی توانست خاطره بدی که در ذهن بعضی طرفداران از نمایش یا بهتر بگوییم کنسرتی که قبل تر برپا شد را کاملا از بین ببرد و دوباره طرفداران را بههمان حالت قبلی برگرداند. در نتیجه با یکی از بهترین نمایشهای این کنفرانس روبرو شدیم.
Basset حداقل در این تریلر، بسیار عالی نقش خود را ایفا کرد
AC Syndicate | مبارزه در کنار همراهان
بعد نمایش هایپکننده Rainbow Six Siege، دومین بازی Ubisoft که بهطور سالانه عرضه میشد نیز بهنمایش در آمد یعنی AC Syndicate. در حقیقت میتوان گفت همگان انتظار نمایشهای بیشتری از بازی را داشتند. بهغیر از اینکه در کنفرانس اصلی Ubi فقط یک تریلر سینماتیک منتشر شد، تریلر گیمپلی هم که از قبل آماده شده بود برای طرفداران احتمالا کافی نبود و همگی انتظارات بیشتری درباره نمایش این عنوان در E3 داشتیم. در هر حال، تریلر CG این عنوان هم که در طول کنفرانس پخش شد، خالی از لطف نبود و بهخوبی حال و هوای لندن اواسط قرن نوزدهم را به ما نشان میداد. مردم فقیر و تنگدست عذاب زیادی میکشند. اشرافزادهها از بچهها به عنوان خادم استفاده میکنند و از آنها پول در میآورند. در این بین، این قاتل جدید ما Jacob است که با دسته و همراهان خودش به نبرد با این افراد شرور و منفور میپردازد. میتوان این را خلاصهای از تریلر سینماتیک بازی دانست. نمایش AC Syndicate هم اشکال بزرگی به کنفرانس وارد نکرد و بینندگان را در همان حال و هوای قبلی نگهداشت. Ubisoft میدانست چگونه بینندگان خود را سرگرم کند تا با سوپرایزهایش، همگی بهوجد بیایند.
Jacob و دار و دسته Rocks
بعد از Just Dance، باز هم نوبت رسیده بود به یکی از بهترین بازیهای Ubisoft و این بازی فقط میتوانست یک بازی باشد آن هم Rainbow Six Siege. این بازی هم بدونشک یکی از مورد انتظار ترینها در سال 2015 هست و علاقهمندان بهفرانچایز Tom Clansy's Rainbow Six، برای تجربه این عنوان لحظهشماری میکنند. اول یک تریلر سینماتیک محشر با نقشآفرینی Angela Basset پخش میشود که به معنای هشدار برای Team Rainbow است. هشداری که خبر از تهدیدی بزرگ برای بشریت میدهد. بعد از اتمام تریلر و صحبتهای Aisha با Angela، یکی از دستاندرکاران بازی بهروی صحنه میآید و بعد از لحظاتی، یک تیم پنج نفره عهدهدار انجام یک گیمپلی زنده در کنفرانس میشوند که شامل یک ماموریت مهم برای Team Rainbow میباشد. این نمایش زنده به بهترین نحو ممکن ویژگیهای بازی را بههمگان نشان داد؛ همهچی تخریبپذیر است بدون استثنا، بهراحتی و هر طور که میخواهید میتوانید به دوستانتان کمک کنید و از همه مهمتر، اگر یکبار در بازی بمیرید همانطور مرده خواهید ماند و هیچ راه برگشتی وجود ندارد پس باید مواظب باشید. همچنین تاریخ انتشار نسخه بتا هم در سپتامبر همین امسال مشخص شد که هایپ بسیاری رو پیشازپیش بالا برد. این نمایش، بهخوبی توانست خاطره بدی که در ذهن بعضی طرفداران از نمایش یا بهتر بگوییم کنسرتی که قبل تر برپا شد را کاملا از بین ببرد و دوباره طرفداران را بههمان حالت قبلی برگرداند. در نتیجه با یکی از بهترین نمایشهای این کنفرانس روبرو شدیم.
Basset حداقل در این تریلر، بسیار عالی نقش خود را ایفا کرد
نبرد ملتها در مسابقات آرکید | Trackmania Turbo
شاید خیلی وقت است که دیگر بازیکنها بازیهای Arcade را فراموش کردهاند؛ حداقل در سبک Racing. استودیو Ubisoft Paris، سعی کرده است اینبار با ساخت یک بازی دوستداشتنی مثل Trackmania Turbo، حس یک بازی Arcade آن هم در سبک Racing را دوباره به بازیکنها منتقل کند. سازندگان با قابلیتهای ویژه بازی سعی کردهاند واقعا یک تجربه ناب را به بازیکنها منتقل کنند. گیمپلی کاملا دلربا بازی و گرافیک قابلقبول آن، شاید هر کسی را وادار کند که بازی را تهیه کرده و انجام دهد. این موضوع خیلی هم بعید نیست زیرا مسابقهدادن با ماشینهای کوچک دیگر بهصورت چندنفره، آن هم در مسیر هایی که خود بازی میسازد و بازیکن هیچ اطلاعی از مسیر قبل از شروع مسابقه ندارد، چیزی نیست که هر کسی بهراحتی از آن بگذرد.
بهشخصه از نمایش جذاب این بازی لذت بردم
شاید خیلی وقت است که دیگر بازیکنها بازیهای Arcade را فراموش کردهاند؛ حداقل در سبک Racing. استودیو Ubisoft Paris، سعی کرده است اینبار با ساخت یک بازی دوستداشتنی مثل Trackmania Turbo، حس یک بازی Arcade آن هم در سبک Racing را دوباره به بازیکنها منتقل کند. سازندگان با قابلیتهای ویژه بازی سعی کردهاند واقعا یک تجربه ناب را به بازیکنها منتقل کنند. گیمپلی کاملا دلربا بازی و گرافیک قابلقبول آن، شاید هر کسی را وادار کند که بازی را تهیه کرده و انجام دهد. این موضوع خیلی هم بعید نیست زیرا مسابقهدادن با ماشینهای کوچک دیگر بهصورت چندنفره، آن هم در مسیر هایی که خود بازی میسازد و بازیکن هیچ اطلاعی از مسیر قبل از شروع مسابقه ندارد، چیزی نیست که هر کسی بهراحتی از آن بگذرد.
بهشخصه از نمایش جذاب این بازی لذت بردم
بعد نمایش هایپکننده Rainbow Six Siege، دومین بازی Ubisoft که بهطور سالانه عرضه میشد نیز بهنمایش در آمد یعنی AC Syndicate. در حقیقت میتوان گفت همگان انتظار نمایشهای بیشتری از بازی را داشتند. بهغیر از اینکه در کنفرانس اصلی Ubi فقط یک تریلر سینماتیک منتشر شد، تریلر گیمپلی هم که از قبل آماده شده بود برای طرفداران احتمالا کافی نبود و همگی انتظارات بیشتری درباره نمایش این عنوان در E3 داشتیم. در هر حال، تریلر CG این عنوان هم که در طول کنفرانس پخش شد، خالی از لطف نبود و بهخوبی حال و هوای لندن اواسط قرن نوزدهم را به ما نشان میداد. مردم فقیر و تنگدست عذاب زیادی میکشند. اشرافزادهها از بچهها به عنوان خادم استفاده میکنند و از آنها پول در میآورند. در این بین، این قاتل جدید ما Jacob است که با دسته و همراهان خودش به نبرد با این افراد شرور و منفور میپردازد. میتوان این را خلاصهای از تریلر سینماتیک بازی دانست. نمایش AC Syndicate هم اشکال بزرگی به کنفرانس وارد نکرد و بینندگان را در همان حال و هوای قبلی نگهداشت. Ubisoft میدانست چگونه بینندگان خود را سرگرم کند تا با سوپرایزهایش، همگی بهوجد بیایند.
Jacob و دار و دسته Rocks
Tom Clansy's Ghost Recon: Wildlands | تیر خلاص Ubisoft
مطمئنا بعد از یک ساعت نمایش، همه بینندگان انتظار یک نمایش هایپکننده و دور از انتظار یا به قول معروف یک Finale فوقالعاده را دارند. که الحق Ubisoft این Finale را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد. بعد از AC Syndicate و صحبتهای رئیس کمپانی Ubisoft که درباره تغیرات بزرگ در یک Ip بود، شاید کمتر کسی انتظار عنوانی را که بهنمایش در آمد یعنی Ghost Recon: WildLands را داشتند. نمایشی که مطمئنا تا زمان نمایان شدن عنوان بازی، همه در انتظار یک بازی با سبک Farcry بودند. طبق اطلاعاتی که از نمایش بازی بهدست آمد، ما یا یک عنوان جهان باز بسیار عظیم طرف خواهیم بود. جایی که میتوانیم با گروه خود، به شکار افراد فاسد در سراسر دنیا رفته و آنها را به هلاکت برسانیم. البته برای انجام ماموریت فقط یک راه که از قبل بازی آن را برای ما معین کرده باشد وجود ندارد، و ما میتوانیم هر جور که دلمان میخواهد ماموریت را به انجام برسانیم. چه از طریق کمین کردن، چه با استفاده از وسایلی که شکار را از راه دور به انجام میرسانیم، و چه با مخفیکاری، میتوانیم ماموریتمان را با موفقیت بهانجام برسانیم. مطمئنا هنوز راههای بسیاری وجود دارد که ما از آن بیخبریم و این ویژگیها حتما میتواند، به هرچه زیباتر شدن گیم پلی کمک شایانی بکند.
پیش بهسوی شکار در یک دنیای عظیم
مطمئنا بعد از یک ساعت نمایش، همه بینندگان انتظار یک نمایش هایپکننده و دور از انتظار یا به قول معروف یک Finale فوقالعاده را دارند. که الحق Ubisoft این Finale را به بهترین شکل ممکن اجرا کرد. بعد از AC Syndicate و صحبتهای رئیس کمپانی Ubisoft که درباره تغیرات بزرگ در یک Ip بود، شاید کمتر کسی انتظار عنوانی را که بهنمایش در آمد یعنی Ghost Recon: WildLands را داشتند. نمایشی که مطمئنا تا زمان نمایان شدن عنوان بازی، همه در انتظار یک بازی با سبک Farcry بودند. طبق اطلاعاتی که از نمایش بازی بهدست آمد، ما یا یک عنوان جهان باز بسیار عظیم طرف خواهیم بود. جایی که میتوانیم با گروه خود، به شکار افراد فاسد در سراسر دنیا رفته و آنها را به هلاکت برسانیم. البته برای انجام ماموریت فقط یک راه که از قبل بازی آن را برای ما معین کرده باشد وجود ندارد، و ما میتوانیم هر جور که دلمان میخواهد ماموریت را به انجام برسانیم. چه از طریق کمین کردن، چه با استفاده از وسایلی که شکار را از راه دور به انجام میرسانیم، و چه با مخفیکاری، میتوانیم ماموریتمان را با موفقیت بهانجام برسانیم. مطمئنا هنوز راههای بسیاری وجود دارد که ما از آن بیخبریم و این ویژگیها حتما میتواند، به هرچه زیباتر شدن گیم پلی کمک شایانی بکند.
پیش بهسوی شکار در یک دنیای عظیم
کاملا قابلقبول | سخن پایانی
کنفرانس Ubisoft در E3 امسال، همانطور که در تیتر مقاله نیز مشاهده کردید، بهطور کامل برای هر بازیکنی قابل قبول بود، چه آنهایی که به هر دلیلی از Ubisoft دلخور بودند، چهکسانی که Ubi شرکت مورد علاقه آنها بود. نمایش بازیهای جدید و بسیارخوبی مثل For Honor و Ghost Recon: Wildlands که سوپرایز های بهتماممعنا بودند، و نمایشهای از قبل تعیین شدهای مثل The Division یا Rainbow Six Siege و حتی AC Syndicate، بهخوبی توانستند Ubisoft را هنوز در جمع بهترین شرکتهای بازیساز نگه دارند و حتی، نامزد دریافت جایزه بهترین نمایش E3 2015 در بعضی زمینهها بشوند.
در هر حال، امسال نمایش بسیار قابلقبولی را از Ubisoft شاهد بودیم و بهشخصه امیدوارم، Ubisoft بتواند بازی اصلی خود را هم بهخوبی همین نمایشها عرضه کند تا طرفداران، بیشترین حد رضایت را از این شرکت داشته باشند.
در هر حال، امسال نمایش بسیار قابلقبولی را از Ubisoft شاهد بودیم و بهشخصه امیدوارم، Ubisoft بتواند بازی اصلی خود را هم بهخوبی همین نمایشها عرضه کند تا طرفداران، بیشترین حد رضایت را از این شرکت داشته باشند.
WWI In Action FPS