08-26-2012, 12:30 PM
آقای “الکس جونز”؛تهیه کننده عنوان Devil may Cry از سوی شرکت کپکام به تازگی در طی مصاحبه ای با خبرنگار وب سایت خبری وی جی اعلام کرده است که کپکام پیش از این بارها و بارها چیزهای زیادی به استودیو “نینجا تئوری”؛این استودیو انگلیسی یاد داده است تا Devil may Cry باب میل بازی کننده ها باشد و این کار بسیار سخت بوده است.
.
.
بر اساس گفته های “جونز” طراحان شرکت کپکام در طی این دو سال گذشته تقریبا هر ماه یکی دوبار به سازندگان در “نینجا تئوری” می پیوستند و نکات لازم را به آن ها آموزش می دادند؛چگونگی طراحی فن های مبارزه،چگونگی طراحی پرش ها،پس زمینه ها و تمامی نکات مبارزه ای که برای عنوانی از سری Devil may Cry لازم بود.
“الکس جونز” درباره سختی این کار گفت:
“بله مشخصا کار بسیار سختی بود؛چون ما می خواستیم Devil may Cry کامل باشد و به همین دلیل کپکام هر چه درباره بازی های مبارزه ای و دانش های آن می دانست به “نینجا تئوری” یاد داد؛بدون هیچ کم و کاستی ای.”
وی ادامه داد:
“حدودا سه سال می گذرد که ما در هر ماه یک هفته به سران “نینجا تئوری” سر می زنیم؛یک روز برای طراحی دانته و محیط بازی و بقیه روزها تنها برای یک چیز:مبارزه و چگونگی طراحی آن ها.”ما چنان با جان و دل و با تمام دقت روی تک تک صحنه های بازی ایفای نقش و فکر می کردیم که بعید است Devil may Cry باب میل طرفداران نباشد؛آموزش های ما به سازندگان بازی در حد جمله هایی مانند “نه اینجا قطع نکن ادامه بده”،”فریم هاشو بشمار”،
“هنوز کامل نشده است ادامه بده” و یا ” این صدا برای این قسمت مناسب نیست” بود.”
“جونز” درباره چگونگی سطح همکاری سران “نینجا تئوری” نیز گفت:
“اعضای این استودیو بسیار متخصص بودند و به خوبی می توانستند نکاتی که ما می خواستیم را روی بازی پیاده کنند؛این خیلی در امر آموزش صحیح ما کمک کرد و باعث شد که ما بیشتر نیرو بگیریم،آن ها نیز برایشان خیلی مهم بود که Devil may Cry خوب باشد و چیزی برای این بازی کم نمی گذاشتند.باور کنید IP های بسیار جدید و وسوسه انگیزی در لیست پیشمهاد های این استودیو بود امّا این استودیو خواست که روی Devil may Cry کار کند و این کار برایش غرور آفرین بود.”
“الکس” در پایان گفت:
“رابطه ما با “نینجا تئوری” عالی بوده است؛سختی های زیادی تا کنون جلوی پای ما قرار گرفته است تا Devil may Cry خوب ساخته نشود و ما با این استودیو هماهنگ نشویم؛امّا این کار با موفقیت همراه شد و من می توانم به جرئت بگویم که حدقل نه بهترین؛امّا یکی از بهترین همکاری های کپکام با استودیو های بازی سازی همین بوده است،از این رو در صورت تمایل در آینده نیز حساب ویژه ای روی این استودیو بازی سازی باز خواهیم کرد.”
عنوان Devil may Cry در زمستان ۹۱ برای PS3 و Xbox 360 و با تاخیر و در زمان نا مشخصی برای PC منتشر خواهد شد.
منبع: دی بازی
.
.
بر اساس گفته های “جونز” طراحان شرکت کپکام در طی این دو سال گذشته تقریبا هر ماه یکی دوبار به سازندگان در “نینجا تئوری” می پیوستند و نکات لازم را به آن ها آموزش می دادند؛چگونگی طراحی فن های مبارزه،چگونگی طراحی پرش ها،پس زمینه ها و تمامی نکات مبارزه ای که برای عنوانی از سری Devil may Cry لازم بود.
“الکس جونز” درباره سختی این کار گفت:
“بله مشخصا کار بسیار سختی بود؛چون ما می خواستیم Devil may Cry کامل باشد و به همین دلیل کپکام هر چه درباره بازی های مبارزه ای و دانش های آن می دانست به “نینجا تئوری” یاد داد؛بدون هیچ کم و کاستی ای.”
وی ادامه داد:
“حدودا سه سال می گذرد که ما در هر ماه یک هفته به سران “نینجا تئوری” سر می زنیم؛یک روز برای طراحی دانته و محیط بازی و بقیه روزها تنها برای یک چیز:مبارزه و چگونگی طراحی آن ها.”ما چنان با جان و دل و با تمام دقت روی تک تک صحنه های بازی ایفای نقش و فکر می کردیم که بعید است Devil may Cry باب میل طرفداران نباشد؛آموزش های ما به سازندگان بازی در حد جمله هایی مانند “نه اینجا قطع نکن ادامه بده”،”فریم هاشو بشمار”،
“هنوز کامل نشده است ادامه بده” و یا ” این صدا برای این قسمت مناسب نیست” بود.”
“جونز” درباره چگونگی سطح همکاری سران “نینجا تئوری” نیز گفت:
“اعضای این استودیو بسیار متخصص بودند و به خوبی می توانستند نکاتی که ما می خواستیم را روی بازی پیاده کنند؛این خیلی در امر آموزش صحیح ما کمک کرد و باعث شد که ما بیشتر نیرو بگیریم،آن ها نیز برایشان خیلی مهم بود که Devil may Cry خوب باشد و چیزی برای این بازی کم نمی گذاشتند.باور کنید IP های بسیار جدید و وسوسه انگیزی در لیست پیشمهاد های این استودیو بود امّا این استودیو خواست که روی Devil may Cry کار کند و این کار برایش غرور آفرین بود.”
“الکس” در پایان گفت:
“رابطه ما با “نینجا تئوری” عالی بوده است؛سختی های زیادی تا کنون جلوی پای ما قرار گرفته است تا Devil may Cry خوب ساخته نشود و ما با این استودیو هماهنگ نشویم؛امّا این کار با موفقیت همراه شد و من می توانم به جرئت بگویم که حدقل نه بهترین؛امّا یکی از بهترین همکاری های کپکام با استودیو های بازی سازی همین بوده است،از این رو در صورت تمایل در آینده نیز حساب ویژه ای روی این استودیو بازی سازی باز خواهیم کرد.”
عنوان Devil may Cry در زمستان ۹۱ برای PS3 و Xbox 360 و با تاخیر و در زمان نا مشخصی برای PC منتشر خواهد شد.
منبع: دی بازی