08-22-2021, 03:45 PM
(آخرین ویرایش: 08-25-2021, 10:03 AM، توسط dedicat001.)
۱- بیشتر افراد در اینستاگرام حضور دارند
طبق آمار اینستاگرام مارکتینگ:
طبق آمار اینستاگرام مارکتینگ:
- بیش از یک میلیارد نفر در جهان اپلیکیشن اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کردهاند.
- تعداد کل کاربران فعال روزانه اینستاگرام نیز به بیش از ۵۰۰ میلیون نفر میرسد.
- کاربران به طور روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون عکس و فیلم را در اینستاگرام بارگذاری میکنند .
- مهم تر از همه بیش از ۲۵ میلیون برند تجاری در اینستاگرام دارای صفحه اختصاصی هستند.
۲- مشاغل میتوانند مستقیماً از طریق اینستاگرام درآمد کسب کننداینستاگرام در سالهای اخیر تغییرات زیادی داشته است. یکی از این تغییرات اضافه کردن تگ قیمت (instagram tag product) است. با این ویژگی فروشگاههای آنلاین قادر خواهند بود قیمت محصول را بر روی تصویر آن درج کنند. البته واحد پولی ایران در آن وجود ندارد که میتوان از ارزهای مشابه مانند قزاقستان استفاده کرد.حتی در صورت نداشتن وبسایت، این سرویس می تواند به تنهایی باعث افزایش فروش محصولات شما شود.۴- افزایش تعامل با مشتریانچه چیزی بهتر از این است که به صورت مستقیم با کاربران و مشتریان خود در ارتباط باشید؟ واقعیت این است که افراد دوست دارند نظرات خود را درباره یک محصول یا خدمت یا شرکت ابراز کنند و اینستاگرام بستری است که کاربران میتوانند با استفاده از آن به راحتی این کار را انجام دهند.۵- اینستاگرام به راحتی قابل دسترس استیکی از نقاط قوت اینستاگرام، دسترسی آسان کاربران ایرانی، بدون استفاده از برنامههای تغییر ip است. شما میتوانید با ساخت یک پروفایل و نصب اپلیکیشن در تلفن همراه خود به راحتی از آن استفاده کنید.این سهولت در استفاده باعث شده است تعداد کاربران ایرانی این پلتفرم در سالهای اخیر، با رشد قابل توجهی روبرو باشد.۶- رفتار رقبا در اینستاگرام قابل پیگیری استشما میتوانید با دنبال کردن رقبای خود رفتار آنها را آنالیز کنید. اینکه تعداد پستهای آنها در روز چقدر است؟ نحوه تعامل آنها با کاربران به چه صورت است و چه مطالبی از سوی کاربران آنها با اقبال مواجه میشود؟!۷- افزایش آگاهی از برند با اینستاگرام مارکتینگبه طور کلی یکی از اهداف اصلی عضویت در شبکههای اجتماعی، افزایش میزان آگاهی افراد از برند مورد نظر است. با حضور در اینستاگرام به راحتی میتوانید نام تجاری، محصولات و خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنید.۸- بهبود نرخ فروش توسط اینستاگرام مارکتینگحضور در اینستاگرام به طور مستقیم و غیرمستقیم بر نرخ فروش شما تاثیر میگذارد. به عنوان مثال شما میتوانید با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی، افراد را به سایت خود هدایت کنید و میزان فروش خود را افزایش دهید.۹- بازاریابی در اینستاگرام آزار دهنده نیستبازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام، به نسبت رسانه های دیگر کمتر باعث آزار کاربران میشود، زیرا افراد در شبکه اجتماعی تنها صفحاتی را دنبال می کنند که به آن علاقه مند هستند. برای اطلاع در مورد شبکه های اجتماعی می توانید مقاله اهداف شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید.۱۰- اینستاگرام جذاب استاینستاگرام یک پلتفرم سرگرمی است به همین دلیل بازاریابی درآن نیز سرگرم کننده و لذت بخش است. شما میتوانید ساعات زیادی از شبانهروز را صرف تولید محتوا و دریافت بازخورد پستهای منتشر شده از کاربران کنید و این کار برای شما خستهکننده نباشد.https://iranhost.com/