04-15-2019, 07:27 PM
Cyberpunk 2077 حاوی «تبلیغات درونِ بازی برای سرویسهایِ آینده تاریک» است
استودیوی بازیسازی سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) تمایل دارد تا به دنیای مجازی به روشهایی باورنکردنی زندگی بدهد و قرار است این کار را با جدیدترین پروژه در دست ساختشان یعنی عنوان موردانتظار Cyberpunk 2077 انجام دهند. آنها تاکنون در خصوص جهانِ نقشآفرینیِ متنوع، متراکم و انبوه و پر از دستسازههای مختلفِ این بازی صحبت کردهاند و به نظر میرسد که برای به حقیقت تبدیل کردن حرفهایشان، از هیچ هزینهای فروگذاری نمیکنند.
این استودیوی لهستانی به تازگی یگ آگهی استخدام جدید منتشر کرده است که موقعیتِ شغلیِ خاصی را تحت عنوان «تصویرگر تبلیغات درون بازی» شامل میشود. همانطور که از نام این موقعیت شغلی پیداست، فرد متقاضی مسئولیت طراحی تبلیغات (طرحهای تخیلی» برای «سرویسهایِ آینده تاریک» را بر عهده خواهد گرفت. این سرویسها شامل مراقبتهای پزشکی شبهنظامی و سلاحهایِ متنوع و سایبرویرها (Cyberware) در شهر نایت سیتی (Night City) میشود.
در این آگهی استخدام آمده است که:
نقلقول:تیم تبلیغات درون بازی ما به دنبال تصویرگری است که رتبه خود را تقویت کند و دیدگاهی جذابتر برای سیدی پراجکت رد نسبت به یک [دنیای] سایبرپنکی را شکل دهد. به عنوان یک تصویرگر تبلیغات درون بازی، شما در ساخت تبلیغات برای سرویسهای مصرفی در جهان آینده تاریک نقش خواهید داشت؛ از مراقبتهای پزشکی شبهنظامی و سلاحهایِ متنوع و سایبرویرها در شهر نایت سیتی میشود.
بازی Cyberpunk 2077 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و قرار است برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی و شاید کنسولهای نسل بعدی عرضه گردد. این بازی در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت و به گفته سیدی پراجکت رد، بزرگترین نمایش تاریخ این استودیو در این نمایشگاه خواهد بود. بر اساس گزارشهای مختلف، احتمالاً در رویداد E3 2019 تاریخ انتشار این بازی موردانتظار مشخص خواهد شد.