06-15-2016, 10:10 PM
رئیس استودیو کوالیشن، یعنی راد فرگوسن، اطلاعت جدیدی از عنوان Gears of War 4 منتشر کرد.
ما فهمیدیم که حالت Horde Mode در Gears of War 4 ویژگیهای این عنوان را یک سطح بالا میبرد و این اثرات از گیمپلی جدید بازی است. شما میتوانید از آن در تمام نقشههای بخش چندنفره استفاده برای حالت نامبرده استفاده کنید که ۲۴ نقشه در سال اول برای بازی موجود است. شما میتوانید استحکاماتی را قرار دهید، آنها را تعمیر کنید و به هر جایی که میخواهید انتقال دهید؛ البته اگر بتوانید از هر ۵۰ “Wave” بگذرید.
آب و هوا در بازی، بخش مهمی در گیمپلی این عنوان هستند و فقط به منظور زیبایی پس زمینه در بازی گنجانده نشدهاند؛ برای مثال طوفانها میتواند مکانی که شما در آن پناه گرفتهاید را خراب کنند یا یک پناهگاه جدید به وجود بیاورند.
بتا Gears of War خیلی زود شروع شد و دلیل آن کدهای جدیدی بود که باید آزمایش میشدند. آن نسخه بتا بود و نه یک دمو. علت گرافیک پایین و کامل نبودن نیز همین بود. بعد از آن، در طول مدت چهار هفته، گرافیک بازی تغییر اساسی پیدا کرد.
فرگوسن حس خیلی خوبی نسبت به قابلیت “Play anywhere” دارد و اعتقاد دارد که این قابلیت، شگفتانگیز است و اجازه میدهد که سازندگان به طرفدارن بیشتری دسترسی داشته باشند.
آب و هوا در بازی، بخش مهمی در گیمپلی این عنوان هستند و فقط به منظور زیبایی پس زمینه در بازی گنجانده نشدهاند؛ برای مثال طوفانها میتواند مکانی که شما در آن پناه گرفتهاید را خراب کنند یا یک پناهگاه جدید به وجود بیاورند.
بتا Gears of War خیلی زود شروع شد و دلیل آن کدهای جدیدی بود که باید آزمایش میشدند. آن نسخه بتا بود و نه یک دمو. علت گرافیک پایین و کامل نبودن نیز همین بود. بعد از آن، در طول مدت چهار هفته، گرافیک بازی تغییر اساسی پیدا کرد.
فرگوسن حس خیلی خوبی نسبت به قابلیت “Play anywhere” دارد و اعتقاد دارد که این قابلیت، شگفتانگیز است و اجازه میدهد که سازندگان به طرفدارن بیشتری دسترسی داشته باشند.
آرش نوروزپور ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۲