01-22-2016, 08:50 PM
به نظر میرسد با گذشت زمان از رونمایی و انتشار دایکرس 12، توسعه دهندگان بیشتری پشتیبانی از این API قدرتمند و ویژگی هایش را در انجین های بازی سازی خود اعمال میکنند. در همین جهت اینبار نوبت به استودیو IO Interactive سازنده فرنچایز محبوب Hitman رسیده تا از ویژگی های دایرکس 12 در انجین خود صحبت کنند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.
با توجه به فهرست برنامه های موجود در همایش GDC 2016، استودیو IO Interactive قصد دارد با برگزاری یک نشست علمی و آموزشی در مورد رندر شدن عنوان Hitman با دایرکس 12 سخن بگوید.
با وجود اینکه برگزرای نشست مذکور دلیلی بر وجود و پشتیبانی دایرکس 12 در Hitman نیست، اما این نشست پشتیبانی انجین بازی از دایکرس 12 را تایید میکند.
در همین راستا توضیحات موجود در رابطه با نشست را بررسی میکنیم:
نقلقول:لازم به ذکر است Hitman یک عنوان اپیزودیک خواهد بود؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. با این حال بایستی صبر کنیم و ببینم که تصمیم گرفته شده توسط ناشر بازی با استقبال و موفقیت بازی مواجه خواهد شد یا خیر. اولین اپیزود Hitman در 11 مارس منتشر خواهد شد.در این صحبت به بررسی اجمالی چگونگی رندر شدن Hitman میپردازیم، در ادامه توضیحات دقیقتری را راجع به چگونگی مدیریت همه چیز با دایرکس 12 از جمله Pipeline State Objects، Root Signatures، منابع، Command Queues و Multithreading میدهیم.
منبع