11-06-2015, 04:09 PM
تنها ۵ روز تا انتشار یکی از موردانتظارترین بازیهای سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است و هر روز اطلاعات جدیدی از Fallout 4 به گوش میرسد. پس از تصاویر لو رفته از محیط بازی اکنون اطلاعاتی از نحوه طراحی سیستم اسلحه و تیراندازی در بازی منتشر شده است. با ادامه خبر همراه باشید.
منبع : vg247
اگر بازی Destiny را تجربه کرده باشید، احتمالا اولین چیزی که در این بازی از آن ابراز رضایت خواهید کرد، طراحی سلاحها و سیستم تیراندازی خواهد بود. حال خبر بسیار خوبی است که بشنوید Fallout 4 نیز در بخش تیراندازی و اسلحه از Destiny الهام گرفته است. البته کلید این قضیه آقای جاش همریک است که از کارکنان سابق استودیوی «بانجی» بوده است و هماکنون به عنوان طراح ارشد در کمپانی بتسدا در حال فعالیت است. علاوه بر اینکه حضور آقای همریک بر پشتیبانی Fallout 4 از کنترلر پلیاستیشن ویتا تاثیرگذار بود، باعث شد تا تمرکز Fallout 4 بر روی ارتقای سلاحها هم بیشتر شود.
تاد هاوارد، از اعضای استودیو بتسدا، توضیح میدهد
نقلقول:به نظر میرسد که بتسدا تمام تلاش خود را کرده است تا چیزی برای این نسخه کم نگذارد. Fallout 4 سهشنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۵ (۱۹ آبان) برای کنسولهای نسل هشتمی پلیاستیشن۴ و اکسباکسوان و همچنین رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.تفاوت اصلی میان ما و سایر استودیوها به هنگام ساخت یک بازی این است که ما سعی میکنیم تا جایی که ممکن است از عناوین دیگری که منتشر شدهاند یاد بگیریم و بیاموزیم.
برای ما مقیاس و کمیت مهم است. ما نمیخواهیم داخل بازی فقط هشت اسلحه داشته باشیم تمام وقت خود را روی آنها متمرکز کنیم. ما میدانیم که هزاران نوع سلاح باید در بازی داشته باشیم، پس بهترین راه سیستم ارتقای سلاحها در بازی است.
منبع : vg247