تعداد بسیاری از مردم متعجب شدند که چگونه استودیو Turn 10، سازنده عنوان Forza Motorsport 6، توانست کاری کند که این عنوان با وجود ۲۴ اتوموبیل در زمین مسابقه و باران، با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا بشود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا توضیحات کاگردان این بازی را در این مورد بخوانید.
پس از پایان یافتن کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2015 آقای Dan Greenawalt، کارگردان نوآوری Forza Motorsport 6، در پاسخ به این سوال که آن ها چگونه توانستند به این مهم دست پیدا کنند گفت:
نقلقول:کسانی که موفق به تجربه بازی شده بودند، معتقد میباشند که بازی حس بسیار خوبی دارد و نمیتوانند برای نسخه اصلی صبر کنند. شما میتوانید تریلر این عنوان که باران را نمایش میدهد در این مطلب مشاهده بفرمایید.اگر بخواهم صادقانه بگویم، جواب شما این است: بهینه سازی، بهینه سازی، بهینه سازی. Forza Motorsport 5 درست مانند Forza Horizon 2 و Forza Motorsports 6 توسط موتور گرافیکی سفارشی سازی شده ForzaTech ساخته شده اند و این موتور توسط دو تا از بهترین تیم های کلاس جهانی استفاده شده است: تیم استودیو Turn 10 و تیم PlayGround.
همچنین ما یک سازنده بازی های انحصاری هستیم. ما با The Coalition همکاری میکنیم و برای ۳۴۳ نیز کار کرده ایم و خیلی خوب میدانیم که چطور یک بازی بهینه شده برای اکس باکس وان بسازیم.
من فکر میکنم این موضوع که Forza Motorsport 6 با ۲۴ اتوموبیل درون زمین مسابقه و با وجود شبی بارانی بتواند با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps اجرا شود، تعجب بسیاری از مردم را بر انگیخته است ولی همه چیز عالی پیش میرود.
در پایان ماجرا، این همان چیزی است تکنولوژی برای آن ساخته شده است، تکنولوژی برای تجربه کردن است، تکنولوژی مسوولیت ایجاد شور و هیجان برای اتوموبیل های درون بازی را بر عهده دارد و برای چنین اتفاقی، همه چیز ارزشش را دارد.
خبرنگار: علی اکبر اکبرزاده