08-02-2014, 02:03 PM
(آخرین ویرایش: 08-02-2014, 02:09 PM، توسط Nelo Angelo.)
در آخرین نشریه ی EDGE، Sean Murray از استودیو ی Hello Games عنوان No Man's Sky را برای رایانه های شخصی (PC) تایید کرد، این در حالی است که بازی پیش تر از این برای Playstation 4 نیز تایید شده بود.
در هنگام صحبت راجع به طراحی، کنترل بازی و عملکرد اجرایی آن ٱقای Murray این گونه اظهار داشتند:
منبع
در هنگام صحبت راجع به طراحی، کنترل بازی و عملکرد اجرایی آن ٱقای Murray این گونه اظهار داشتند:
نقلقول: [align=start]برای من واقعا سخت است که این بازی را یک بازی کنسولی بنامَم. ما همواره رایانه های شخصی (PC) را در ذهنمان داشته ایم و کنسول ها را با فریم ریت خوب و کنترلر هیجان آور آن ها می شناسیم. به نظر من یک بازی PC می تواند برای کنسول ها نیز منتشر شود و بازی ما هم نامزد همین کار است، اما من با گفتن این حرف در مشکل می افتم![/align]البته آقای Murray توضیح دادند که پلتفرم اصلی بازیشان PS4 است تا از پیشرفت های به وجود آمده در نسل جدید نیز نهایت استفاده را ببرند.شما را به خواندن ادامه ی صحبت های ایشان دعوت می کنم:
نقلقول: [align=start]بر خلاف تعدادی از بازی ها قدرت سخت افزاری واقعی می تواند به ما کمک کند تا بازیمان را بهتر بسازیم و دنیای آن را از چیز های متنوع پر کنیم. این کار ها فقط به معنی افزایش رزولویشن و یا Antialiasing نیست و واقعا به کاری که ما می توانیم در ساخت بازی انجام دهیم کمک می کند.[/align]نظر شما راجع به تفاوت های نسخه های مختلف این بازی چیست؟
منبع