08-18-2019, 05:53 PM
بازی Disintegration حس یک Halo رو خواهد داشت
در حال حاضر توجه همگان به سوی مراسم Gamescom 2019 دوخته شده است که عناوین بزرگی بهمانند Death Stranding، Borderlands 3 و Cyberpunk 2077 در آن حضور خواهند داشت. اما در این بین، یک بازی است که اطلاعات چندانی دربارهی آن منتشر نشده است ولی با معرفی خود، دلهای بسیاری از بازیبازان را ربوده است که عنوانی نیست جز، Disintegration!
بازی Disintegration که در سبک تیراندازی اولشخص قرار دارد، در دنیایی علمی تخیلی و آیندهوارانه جریان خواهد داشت و قرار است اطلاعات جدیدی از آن در جریان مراسم Gamescom 2019 منتشر شود. اما لازم نیست تا آن زمان صبر نمایید و خوشبختانه مارکوس لتو (Marcus Lehto)، کارگردان بازی Disintegration، توضیحاتی را دربارهی آن ارائه نموده است. وی در طی مصاحبهای با منبع مطبوعاتی Edge، اطلاعاتی را دربارهی تصمیمات طراحی و گیمپلی این عنوان به اشتراک گذاشت. وی در این مصاحبه توضیح داد که در ابتدای توسعهی بازی Disintegration، این عنوان برگرفته از یکی از پروژههای استودیوی بانجی (Bungie) یعنی بازی myth بود که این عنوان از قرار معلوم میتوانست به نوعی جایگزینی شایسته برای آن باشد. اما بازی Disintegration با پیشرفت در مراحل توسعه، راه خود را پیدا نمود و به عنوانی جدید تبدیل گشت. همانطور که مطلع هستید، بازی Disintegration توسط کارمندان سابق استودیوی بانجی توسعه مییابد که شباهت این بازی به ساختههای استودیوی یاد شده چندان غافلگیرکننده نیست. البته این بازی به مرور زمان به مجموعهی Halo شباهت پیدا کرد که لتو و تیم وی به آن به شدت افتخار مینمایند. وی در این خصوص اظهار داشت:
نقلقول:بازی Disintegration از ذات عناوین استودیوی بانجی بهره میبرد. هنرمند سابق شخصیت مستر چیف (Master Chief) برروی این بازی همکاری مینماید و نه تنها از نظر بصری به مجموعهی Halo شباهت دارد، بلکه گیمپلی و حس تجربه نمودن آن نیز به بازی یاد شده شبیه است. من نمیتوانم از شر این مورد خلاص شوم زیرا این موضوع جزوی از ذات من شده است، آن سبک هنری و اکشنهای مخصوص مجموعهی Halo بسیار برای من جذاب است و عقیده دارم که برای بازیبازان نیز این موضوع صدق میکند. در زمانی که من بازی Disintegration را در سر میپروراندم، برای دیگران هم جذاب بود و هم غیر جذاب. زمانی که من بازی Disintegration را به شرکت مایکروسافت (Microsoft) ارائه نمودم، آنها اظهار داشتند که «این بازی شبیه به مجموعهی Halo است». من در پاسخ به آنها توضیح دادم که انتظار چه چیز دیگری را داشتید؟ من شخصی هستم که Halo را خلق نمود.
مبارزات بازی Disintegration سریع و روان است که به شدت برروی پیشروی تاکید مینماید. این عنوان بازیبازان را برای احیای مجدد و کاهش زمان آمادهسازی تواناییهای خود تشویق مینماید که به نوعی به مجموعهی Destiny در این مورد شباهت دارد. به علاوه در این بازی وسیلهی نقلیهی شناوری به نام Gravcycle نیز وجود دارد که آن را میتوانید به سلاح مجهز نمایید. همچنین لتو در این خصوص توضیح داد:
نقلقول:رویکردی که ما برای توسعهی بازی Disintegration اتخاذ نمودیم چنین است که بازیبازان را به عنوان خلبان تصور میکنیم. وسیله نقلیهی Gravcycle را در دست راست شما تصور مینماییم و اعضای مبارزان شما را در دست چپ.
در حال حاضر مارکوس لتو به همین مقدار توضیحات بسنده نمود و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی بایستی تا رونمایی کامل آن در مراسم Gamescom 2019 صبر نمایید. همچنین بازی Disintegration که توسط استودیوهای ویوان اینتراکتیو (V1 Interactive) و پرایوت دیویژن (Private Division) توسعه مییابد، قرار است در تاریخی نامشخص و در سال ۲۰۲۰ میلادی برروی پلتفرمهای نامشخصی عرضه گردد.