08-02-2014, 02:03 PM
(آخرین ویرایش: 08-02-2014, 02:09 PM، توسط Nelo Angelo.)
![[تصویر: free-no-mans-sky-hd-desktop-wallpaper.jpg]](http://images.eurogamer.net/2013/articles/1/6/3/9/8/9/8/13866129443.jpg/EG11/resize/955x-1/format/jpg/free-no-mans-sky-hd-desktop-wallpaper.jpg)
در هنگام صحبت راجع به طراحی، کنترل بازی و عملکرد اجرایی آن ٱقای Murray این گونه اظهار داشتند:
نقلقول: [align=start]برای من واقعا سخت است که این بازی را یک بازی کنسولی بنامَم. ما همواره رایانه های شخصی (PC) را در ذهنمان داشته ایم و کنسول ها را با فریم ریت خوب و کنترلر هیجان آور آن ها می شناسیم. به نظر من یک بازی PC می تواند برای کنسول ها نیز منتشر شود و بازی ما هم نامزد همین کار است، اما من با گفتن این حرف در مشکل می افتم![/align]البته آقای Murray توضیح دادند که پلتفرم اصلی بازیشان PS4 است تا از پیشرفت های به وجود آمده در نسل جدید نیز نهایت استفاده را ببرند.شما را به خواندن ادامه ی صحبت های ایشان دعوت می کنم:
نقلقول: [align=start]بر خلاف تعدادی از بازی ها قدرت سخت افزاری واقعی می تواند به ما کمک کند تا بازیمان را بهتر بسازیم و دنیای آن را از چیز های متنوع پر کنیم. این کار ها فقط به معنی افزایش رزولویشن و یا Antialiasing نیست و واقعا به کاری که ما می توانیم در ساخت بازی انجام دهیم کمک می کند.[/align]نظر شما راجع به تفاوت های نسخه های مختلف این بازی چیست؟
منبع