08-14-2014, 09:06 PM
یکی از 2 عناوین Launch کنسولِ PlayStation 4، عنوانِ DriveClub بود که ایده اش حدود 9 سال در سر پرورانده می شد اما مدتی قبل از انتشار کنسول PS4 با تاخیر چند ماهه مواجه شد و نتوانست یک عنوانِ Launch برای PS4 باشد اما انگار در خلالِ این تاخیر بازی پیشرفت هایی به خود دیده است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست.
همانطور که می دانید، یکی از مشکلات گسترده بازی های Racing، دیر لود شدن مسیر ها و لودینگ های طولانیست که اغلب در هر بازی ریسینگی می تواند وجود داشته باشد. در همین راستا، کارگردان بازی؛ آقای Paul Rustchynsky در پشت در های بسته GamesCom که مخصوص مطبوعات است اذعان داشته نمی خواهد بازیکنان در بازی با لودینگ های پی در پی و طولانی ای دست و پنجه نرم کنند و مسیر ها در 10 ثانیه و اگر خیلی طول بکشد نهایتاً 30 ثانیه ای لود خواهند شد. با توجه به میانگین نتایج به دست آمده در بازی های ریسینگ، این قطعاً یک دستاورد برجسته فنی می باشد.
Source