07-23-2013, 06:52 PM
(آخرین ویرایش: 07-23-2013, 06:54 PM، توسط nathan drake.)
سازندگان RYSE SON OF ROME اعلام کردند که در هنگام انتشار بازی به آن تعداد که در E3 دیدید صحنه های QTE وجود نخواهد داشت.در صحبتهایی که MICHAEL READ تهیه کننده ی کرایتک با وبسایت SILICONERA داشته اعلام کرده است:
چیزی که شما در بازی نهایی خواهید دید, مراحل متنوعی از درجه سختی EASY تا NIGHTMARE خواهد بود.اما مطمئن نیستم که آنها(سازندگان)در رابطه با این مورد تصمیم نهایی را گرفته باشند.
اما چیزی که حتما تغییر پیدا خواهد کرد مقدار آسیب بیشتری است که دشمنان به شما خواهند رساند و اینکه شما در دفاع کردن بسیار باید دقیقتر باشید.و حالت تمام کننده زمانی ظاهر خواهد شد که شما نهایت آسیب را به دشمنان خود برسانید.
تعدادی دیگر از دشمنان در بازی وجود دارند که مقدار بسیار زیادی باید به آنها صدمه برسانید تا بتوانید آنها را از پای در بیاورید.
ما تعدادی از دشمنان ساده و احمق را جلویتان قرار میدهیم,که با دو ضربه از پا در می آیند.ما اینکار را مخصوصا در ابتدای بازی قرار داده ایم تا شما با کنترل بازی بیشتر آشنا بشوید.مقدار زیادی از توضیحات است که ما هنوز آنها را بیان نکرده ایم.عملکرد ما در این رابطه اصلا خوب نبود.
مقدار زیادی از طراحی و تعادل هنوز در نمایش E3 قرار داده نشده بود.پس برای کسانی که قصد بازی کردن این عنوان را دارند بگویم که تجربه ی این عنوان بسیار عالی و به یاد ماندنی خواهد شد.اما در این حال بگویم که ما در نشان دادن اولین نمایش از بازی تمام چیزها را بیش از حد ساده کردیم و توضیحات خوبی از روند مبارزات ندادیم.
در حال حاضر زمانی که شما در حال بازی کردن نسخه ی دمو هستید دکمه ی X برای ضربه زدن,دکمه ی Y برای بالا بردن سپر,دکمه ی A برای دفاع کردن و دکمه ی B برای صحنه های تمام کننده است.با نشانه گرفتن به سمت دشمن با شک سمت چپ که به مانند حالت FOCUS MODE است میتوانید دشمن مورد نظر خود را از پای در بیاورید.
تعدای از اطلاعات کلی است که شما باید راجع به سیستم مبارزه بدانید.دکمه ی X برای زدن ضربه ی آرام و معمولی است ولی با نگه داشتن آن میتوانید ضربه های سنگینتر وارد کنید یا با سپر خود ضربه وارد کنید.به طور مثال با دکمه های دیگر شما میتوانید به دشمنان خود لگد بزنید یا از حملات آنها دفاع کنید.
وقتی که شما در حالت EXECUTION (تمام کننده) قرار میگیرید,دکمه هایی که بالای سر دشمنان در نسخه ی دمو دیده اید برداشته خواهد شد و به جای آنها صحنه های دیداری وشنیداری قرار خواهد گرفت که به مرور زمان در بازی طریقه ی استفاده از آن را یاد خواهید گرفت.
منبع
چیزی که شما در بازی نهایی خواهید دید, مراحل متنوعی از درجه سختی EASY تا NIGHTMARE خواهد بود.اما مطمئن نیستم که آنها(سازندگان)در رابطه با این مورد تصمیم نهایی را گرفته باشند.
اما چیزی که حتما تغییر پیدا خواهد کرد مقدار آسیب بیشتری است که دشمنان به شما خواهند رساند و اینکه شما در دفاع کردن بسیار باید دقیقتر باشید.و حالت تمام کننده زمانی ظاهر خواهد شد که شما نهایت آسیب را به دشمنان خود برسانید.
تعدادی دیگر از دشمنان در بازی وجود دارند که مقدار بسیار زیادی باید به آنها صدمه برسانید تا بتوانید آنها را از پای در بیاورید.
ما تعدادی از دشمنان ساده و احمق را جلویتان قرار میدهیم,که با دو ضربه از پا در می آیند.ما اینکار را مخصوصا در ابتدای بازی قرار داده ایم تا شما با کنترل بازی بیشتر آشنا بشوید.مقدار زیادی از توضیحات است که ما هنوز آنها را بیان نکرده ایم.عملکرد ما در این رابطه اصلا خوب نبود.
مقدار زیادی از طراحی و تعادل هنوز در نمایش E3 قرار داده نشده بود.پس برای کسانی که قصد بازی کردن این عنوان را دارند بگویم که تجربه ی این عنوان بسیار عالی و به یاد ماندنی خواهد شد.اما در این حال بگویم که ما در نشان دادن اولین نمایش از بازی تمام چیزها را بیش از حد ساده کردیم و توضیحات خوبی از روند مبارزات ندادیم.
در حال حاضر زمانی که شما در حال بازی کردن نسخه ی دمو هستید دکمه ی X برای ضربه زدن,دکمه ی Y برای بالا بردن سپر,دکمه ی A برای دفاع کردن و دکمه ی B برای صحنه های تمام کننده است.با نشانه گرفتن به سمت دشمن با شک سمت چپ که به مانند حالت FOCUS MODE است میتوانید دشمن مورد نظر خود را از پای در بیاورید.
تعدای از اطلاعات کلی است که شما باید راجع به سیستم مبارزه بدانید.دکمه ی X برای زدن ضربه ی آرام و معمولی است ولی با نگه داشتن آن میتوانید ضربه های سنگینتر وارد کنید یا با سپر خود ضربه وارد کنید.به طور مثال با دکمه های دیگر شما میتوانید به دشمنان خود لگد بزنید یا از حملات آنها دفاع کنید.
وقتی که شما در حالت EXECUTION (تمام کننده) قرار میگیرید,دکمه هایی که بالای سر دشمنان در نسخه ی دمو دیده اید برداشته خواهد شد و به جای آنها صحنه های دیداری وشنیداری قرار خواهد گرفت که به مرور زمان در بازی طریقه ی استفاده از آن را یاد خواهید گرفت.
منبع