08-08-2014, 12:28 AM
(آخرین ویرایش: 08-08-2014, 12:32 AM، توسط Mohammad saed.)
هم اکنون Square Enix و Crystal Dynamics در حال کار کردن بر روی نسخه ی جدیدی از فرانچایز Tomb Raider با نام Rise of the Tomb Raider می باشند. این عنوان برای نخستین بار در E3 سال جاری با یک تریلر به هواداران نشان داده شد. به تازگی خانم Camilla Luddington صداگذار شخصیت لاراکرافت اطلاعات جدیدی را درباره ی نحوی ساخت واقع گرایانه ی شخصیت ها در این بازی می دهد.
خانم Camilla Luddington به تازگی در تویتر خویش تصویری را از نحوه ی موشن کیچر برداری از وی برای ساخت مدل شخصیت لاراکرافت در بازی منتشر کرده است که؛ نشان می دهد استدیو Crystal Dynamics در این عنوان برای موشن کیچر برداری از تکنولوژی جدیدی با نام Mova استفاده می کند که در آن می توان از 7000 نقطه ی بدن به طور همزمان برای مدل شخصیت ها در بازی موشن کیچر برداری کرد. این موضوع در حالی می باشد که در تکنولوژی معمولی موشن کیچر تنها از 90 نقطه ی بدن تصویر برداری می شود. همچنین او در تویتر خویش افزود که :
حال و با توجه سخنان و تصویر منتشر شده کیفیت مدل سازی های شخصیت ها را چگون ارزیابی می کنید؟ یا گمان می کنید که Crystal Dynamics در توسعه ی این بازی موفق ظاهر خواهد شد؟ با ما در میان بگذارید. در پایان لازم به ذکر است که این عنوان در تاریخ نامشخص در سال 2015 برای پاتفرم های PS 4 / X one و PC منتشر می شود.
منبع
نقلقول: من به طرفداران Tomb Raider در این تصویر نشان می دهم که دقت و واقع بینی در عنوان بعدی چگون می باشد.. . او افزود که در این نحوه ی مدل سازی از 7000 نقطه ی رنگی بر روی بدن او تصاویر را ضبط در حالی که در روش های معمولی تنها از 90 قسمت موشن کیچر برداری می شود. پس این نشان می دهد که نحوه ی مدل سازی ها بسیار واقع گرایانه تر از پیش می باشد.
منبع