پس از خبر تایید عرضه Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم های PC و PS4 حال نوبت به انتشار اطلاعات جدید از این عنوان شده است.
در مصاحبه ای که وبسایت GamingBolt با آقای Brian Horton کارگردان بازی داشته است، وی تایید کرد که بازی دارای هیچ صفحه بارگذاری نمیباشد و شما قادر به تجربه بازی به صورت کاملا یکپارچه خواهید بود، به شرطی که در طول بازی کشته نشده و یا از بازی خارج نشوید.
آقای Horton توضیح داد:
"همانند Tomb Raider ما یک تجربهی بینظیر را خلق کردهایم، به محض اینکه شما بازی را آغاز کنید، اگر هرگز از بازی خارج نشده و یا کشته نشوید، می توانید تجربهای کاملا یکپارچه را از کل بازی داشته باشید.ما قصد داریم بازیکن را به سریعترین شکل ممکن در بازی فرو برده و وی را به طور کاملا یکپارچه بین مراحل منتقل کنیم."
همچنین ایشان تایید کردند که محیط موجود برای اکتشاف بازیکن سه برابر بزرگتر از نسخه ی قبلی سری خواهد بود:
"در کنار داستان مهیج لارا در نسخهی جدید، ما از اینکه در مورد مقیاس محیطی Rise of the Tomb Raider سخن بگوییم بسیار هیجانزده هستیم.محیط قابل اکتشاف نسخهی جدید سه برابر محیط نسخهی قبلی خواهد بود و مقبرههای موجود در بازی بسیار وسیع تر هستند و ما در حال ساخت یک ویژگی جدید به نام "روش معما های تودرتو" هستیم، که این روش یعنی برای انجام یک معمای بزرگ، نیاز به حل چندین معمای کوچک خواهید داشت.
ما همچنین در حال پیاده سازی یک مکانیزم جدید برای پیمایش محیط هستیم، یعنی لارا می تواند از درختان بالا برود و یا در زیر آب شنا کند، که کاربرد این مکانیزم نه تنها برای پیمایش در محیط به کار میرود، بلکه روش بسیار ماهرانه ای برای نزدیک شدن به دشمنان و از پای در آوردن آنها از ارتفاع و یا در پایین می باشد."
Rise of the Tomb Raider در تاریخ 10 نوامبر برای کنسول Xbox one عرضه خواهد شد. نسخه های PC و PS4 بازی نیز در سال 2016 میلادی عرضه خواهند شد.
منبع: GamingBolt