09-04-2013, 01:07 PM
آقای Ryan Bernard از شرکت Ubisoft در مصاحبه ی اخیر خود , افکار خود را درباره ی عنوان نسل بعد شرکت خود یعنی The Division که
برای کنسول های اصلی نسل بعد PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد , به اشتراک گذاشت.Bernard درباره ی چگونگی حفظ بازیکن که
بازی بسیار مهم است صحبت کرد و اظهار داشت که اگر به درستی اجرا شود , The Division بازیبازان را بعد از اتمام بخش داستانی بازهم
به ادامه دادن بازی تحریک می کند.
" خب , چند چیز مهم , اگر شما هم ویدیو گیم پلی بازی را دیده باشید می توانید به راحتی بفهمید که هدف اصلی پیدا کردن محتوای پویا
برای بازیست. کار های گروهی بخشی بزرگ از این بازی است. این بازی بازیکنان را در یک چالش سر پایینی قرار می دهند به طوری که
حتی بعد چندین ماه بازی کردن باز هم اشتیاقی خاص برای بازی دوباره داشته باشند. او در ادامه افزود ( تاکید خیلی زیادی هم بر روی آن
داشت ) : پایان بازی برای ما بسیار مهم است. "
" حافظه ی بازیباز در این بازی بسیار مهم است.ما میخوایم بازی را بی حد و حصر صراحی کنیم , گیم پلی نا محدود و شما حافظه ی قوی
احتیاج دارید تا بفهمید که چگونه بازی را پیش ببرید . باید چیز هایی را ذخیره کنید و دنبال وسایل مهم تر بگردید و دوباره برگردید. به هر حال
پایان بازی و حافظه ی قوی برای ما بسیار مهم است. "
Tom Clancy’s The Division در تاریخ نا معلومی در سال 2014 برای Pc و Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد.
http://gamingbolt.com/tom-clancys-the-di...ys-ubisoft