امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
به ماداگاسکار خوش آمدید | اولین نگاه Uncharted 4 : a Thief's End
#1
نـقـطـه ای مـتـفـاوت در دنـیـا| مـقـدمـه
میان اقیانوس هند در سواحل شرقی آفریقا، نقطه ای متفاوت در دنیا وجود دارد. به جای برج ها و آسمان خراش های بلندِ شهری، درختان تنومند و انواع گل های رنگارنگ جایگزین شده اند که فضا را عطرآگین کرده اند. در این مکان، دیگر خبری از آلودگی صوتی نیست و روزنامه ای ندارند که خبر از قتل و حوادث ناگوار باشد. نه چیزی به نام "قاتل" وجود دارد و نه چیزی به نام "دزد" رواج دارد. مردم های این مکان نه سنگی به سوی حیوانات پرتاب می کنند و نه محیط زیست را آلوده می سازند. دیگر خبری از دودِ ماشین نیست تا جامه ای سیاه بر تنِ آسمان کند، در عوض ابرها رنگ صلح و آرامش را به آسمان هدیه می دهند. به ماداگاسکار خوش آمدید! به علاوه وضعیت جغرافیایی بی نظیر این جزیره، وجود گنج افسانه ایِ "هنری اِوری" شهرت زیادی را برای ماداگاسکار بنا کرده است. هنری اِوِری یک چهره تاریخی، ماجراجو، جسور و پولدار است که با ثروت هنگفت خود توانسته برادران دریک را به یک ماجراجویی جدید دعوت کند. 


[تصویر:  Uncharted4BoxArt.png]
نام: Uncharted 4: A Thief’s End

سازنده: N_aughty Dog

ناشر:Sony Computer Entertainment

تاریخ انتشار: بهار 2016



گـرگ بـاران دیـده | داسـتـان :

داستان بازی سه سال پس از آخرین ماجراجویی «نیتن دریک» اتفاق می افتد. اکنون نیتن با تجربه تر از قبل خود به نظر می رسد. وی در نسخه های قبل ماجراجویی های زیادی در جنگل های بارانی آمازون، فلات مرتفع تبت، جزیره بورنئو، منطقه بیابانی ربع الخالی و ... کرده است که سرانجام باعث بدست آوردن تجربه ای گرانبها می شود و قهرمان داستان را به یک گرگِ باران دیده تبدیل می کند. در حال حاضر، شکارچیِ گنج بازنشسته شده است و با همسرش؛ «اِلنا فیشر» یک زندگیِ آرام و عادی را می گذراند. پس از مدتی سر و کله برادر بزرگ نیتن؛ یعنی «سَم دریک» که ظاهراً گمشده بود، پیدا می شود و از نیتن درخواست کمک می کند. رو به رو شدنِ این دو برادر باعث ایجاد یک ماجراجویی جدید برای یافتن گنجِ افسانه ای هنری اوری می شود. نیتن و سم به یک جزیره کوچک در اطراف ماداگاسکار سفر کرده ولی در بین راه به دلیل طوفان، هر دوی آن ها از قایق پرتاب شده و با جریان های اقیانوسی از هم جدا می شوند. نیتن، در یک ساحل به هوش می آید و به دلیل طوفان گرمسیری، میدانِ دید محدود شده و پیدا کردن سم غیرممکن می شود. نیتن چاره ای جزء پناه بردن به یک غار ندارد و حتی نمی داند که سم زنده است یا نه...
[تصویر:  qh86kq7vgz4pl2tmucbk.jpg]
سَم پنج سال از نیتن بزرگتر است، ولی نیتن به دلیل تجربه هایی که از ماجراجویی های قبل به دست آورده است، استعداد بیشتری نسبت به سَم دارد. همین موضوع باعث برانگیختن حسادت در وجود سَم می شود و رقابت بین این دو برادر صحنه هایی جالبی را در بازی خلق خواهد کرد! ماجراجوییِ برادران دریک از سفر به لیبرتالیا  شروع می شود و بعد از آن در مکان های مختلفی مانند مناطق برفی، شهری و ... این ماجراجوییِ بزرگ ادامه پیدا می کند. راه پیدا کردن گنج به صورت کامل برای سم و نیتن باز نیست و ماجراجویانی دیگر به نام های «ریف آدلِر» و «نادین راس» تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این دو برادر می کنند. نادین دارای یک شرکت امنیتی در آفریقای جنوبی است و مسلماً دسترسیِ زیادی به انواع اسلحه ها و نیروهای نظامی دارد که هر لحظه می تواند مانعی را بر سر راه نیتن ایجاد کند.
نگهداری از سم، فشار روحی ناشی از دوری همسر و رقابت با نادین و ریف بر سر پیدا کردن گنج، مانند یک طوفان در زندگی نیتن هرج و مرج ایجاد کرده است. همه ی این موارد، فراخوانِ یک داستان قوی و جالب را می دهد که می تواند ساعت ها ذهن بازیکن را مشغول کند...
 


کـلـاس هـای آمـوزشـی بـتـمـن و لـارا کـرافـت! |  گـیـم پـلـی
در دوره زمانی بازنشستگی نیتن، کلاس هایی تحتِ نظر بتمن و لارا کرافت برگزار شده بود که یکی از دانش آموزان این کلاس ها، نیتن دریک است. وی توانسته مهارت های جدیدی را یاد بگیرد و صددرصد گیم پلی را از همیشه بهتر و جذاب تر نمایش خواهد داد. البته دیده شده که لباس لارا کرافت را بر تن کرده و یا می خواهد مثل بتمن از ساختمان بپرد! ولی کارهای خوبی هم یادگرفته است. برای مثال او برای ماجراجویی جدیدش قلاب صخره نوردی لارا کرافت را خریده و صحنه های سینمایی و اکشن جدیدی را از بتمن یاد گرفته است.(البته بتمن هم طناب خود را به نیتن، هدیه داده است.)
[تصویر:  i7em7ziwg7886876v2u5.jpg]



آزادی عـمـل
اگر تریلر هایی که از گیم پلی بازی منتشر شده است را مشاهده کرده باشید حتما متوجهِ راه و روش های مختلفی که برای گذراندن مرحله استفاده می شود، شده اید. برای مثال در تریلری که در E3 امسال پخش شد، بازیکن می توانست راه های مختلفی را برای رفتن انتخاب کند تا در دید دشمنان نباشد و مورد اصابت قرار نگیرد. البته می تواند راه انتخابی شما آنقدر پرپیچ و خم باشد که ترجیح دهید از همان راه اصلی بروید! به دلیل مانور زیاد بر روی آزادی عمل، باید عواقب را پیشگویی کنیم و بهترین انتخاب را بکنیم.(درست مانند تصمیم گیری در زندگی واقعی!)

کـار تـیـمـی
ما انسان ها در طولِ زمان، مشارکت های تیمی را یاد می گیریم تا کارهایمان (حتی کوچکترین کار) را با استواری کامل و با سرعتی بیشتر انجام دهیم. ناتی داگ مطمئناً در این نسخه تاکید بیشتری بر روی کار تیمی دارد و همین باعث به وجود آمدن اتفاقات دوستانه و جالب در بازی می شود. در ثانیه های اولِ بازی، شاهد تیراندازی نیتن به دو فرد مسلح بودیم که ناگهان تیر نیتن تمام می شود. در همانجا ویکتور سالیوان با تیراندازی، حواس دشمنان را پرت می کند. نیتن از فرصت استفاده کرده، خشاب را عوض می کند و اینبار او به سالیوان کمک می کند.(درست مانند دو دوست واقعی!)

اتـفـاقـات غـیـرمـنـتـظـره
در چه مواقعی شما هیجان زده می شوید؟ جواب سئوال معلوم است! زمانی که با یک پدیده و اتفاق غیرقابل پیشبینی مواجه می شویم هیجان زده می شویم(دقیقا همان چیزی که در بازی ها و فیلم های ترسناک استفاده می شود!) در دقیقه دوم تریلر، نیتن در حال تیراندازی بود (هر بازیکنی در آن لحظه تمرکزش بر روی تیراندازی است) و متوجه پشت سر خود نبود که ناگهان فردی از پشت، او را گرفت و اگر سالیوان در آن موقع به کمک او نمی آمد، دار فانی را وداع گفته بود! یا در دقیقه چهارم تریلر، به دلیل وضعیت قرارگیری دوربین، بازیکن نمی توانست وضعیت جاده را بعد چرخش پیش بینی کند و اگر ترمز نمی کرد، ایندفعه ماشین و سالیوان و نیتن همه باهم دار فانی را وداع می گفتند!

اکـشـنِ سـیـنـمـایـی و نـاب
مثل اینکه نیتن به خوبی درس های بتمن را به خاطر سپرده و یک رزمی کار حرفه ای شده است! در اوایل تریلر بازی [بهتر است بگوییم!] شاهد سکانسی از یک فیلم اکشن بودیم. نیتن دشمن خود را با لگد به سمت دیوار پرت کرد و از آن به عنوان ابزاری برای بالا رفتن استفاده نمود و بعد با حرکتی پرشی از دشمن خود پذیرایی کرد. مطمئنا وجود این صحنه ها در بازی، می تواند ارزش بازی را چندین برابر کند. در دقیقه نهم تریلر گیم پلیِ قبلی (که در همایش بیست سالگی پلی استیشن به نمایش در آمد.) یکی از دشمنان نارنجکی را در کنار نیتن می اندازد. او برای فرار از وضعیت فعلی با طنابی که از بتمن گرفته بود با دشمن احوال پرسی می کند و اسلحه اش را همانطور که در هوا معلق است، می گیرد.


واقـعـیـت را لـمـس کـن | گـرافـیـک:
اولین موردی که به چشم هر بازیکنی می آید گرافیک است، پس یک بازیِ موفق باید دارای کیفیت و گرافیک خوبی باشد تا در همان مرحله اول بتواند بازیکن را راضی کند. برای درک بهتر این موضوع باید دسته های فرعی گرافیک یک بازی را مورد بررسی قرار دهیم. اولین مورد، متریال است. متریال، مشخص کنندهِ خواص فیزیکی یک مدل سه بعدی است؛ به عبارتی دیگر جنس یک شئ را مشخص کرده و به یک مدل سه بعدیِ بی حس با اضافه کردن ویژگی هایِ واقعی حس می دهد. اینکه یک ظرف شیشه ای نور را بازتاب کند و شکننده باشد یا یک ظرف پلاستیکی نور را بازتاب نکند و شکننده نباشد بستگی به همین متریال دارد! پس اگر بخواهیم یک مدل سه بعدی مو را به واقعیت نزدیک کنیم، همواره باید خواص های فیزیکی که یک مو در واقعیت دارد را به آن اضافه کنیم. حال، به نظر شما مو می تواند چه مشخصاتی داشته باشد؟ نور را بازتاب کند، وقتی خیس می شود حالت آن تغییر کند، در صورت مواجه با باد مو پراکنده شود، موی سرِ یک سوئدی بلوند و شکننده باشد، موی سرِ یک ژاپنی کلفت و سیاه باشد و هزاران جزئیات دیگر که با قرارگیری در کنار هم یک مدل سه بعدی را بیشتر و بیشتر به واقعیت تبدیل می کنند.
 [تصویر:  nwhfsb8daohh9cmmwv2b.jpg]



جالب است بدانید که صورت هر انسان به صورت تخمینی بین 40 تا 90 ماهیچه دارد که هر کدام می توانند حالت های مختلفی را در صورت شما به وجود بیاورند؛ یعنی حالت خوشحالی، غمگین بودن، عصبی بودن و ... را ماهیچه های صورت شما مشخص می کنند و جالب تر، این است که ناتی داگ کاری فرا انسانی کرده و از 800 انیمیشن در صورت نیتن استفاده کرده است. در صورتی که در نسخه سوم بازی، صورت نیتن دارای 120 انیمیشن بود و مسلماً هر چه تعداد چندضلعی و انیمیشن یک مدل سه بعدی بیشتر باشد (همانطور که قبلا گفته شد!) واقعیت در بازی ملموس تر خواهد شد. 

سـوار بـر آهـنـگ طـبـیـعـت | مـوسـیـقـی و صـداگـذاری

چشمانتان را ببندید، می خواهیم به دو سفر خیالی برویم. اول منظره ی شهری را تصور کنید که مملوء از صدایِ بوق اتومبیل های مختلف است، حال با پاک کن ذهن خود، این تصویر را پاک کنید. اینبار می خواهیم به ماداگاسکار سفر کنیم. مکانی که ضرب آهنگِ ملایم آبشار، فضای آنجارا فرا گرفته و پرندگانِ زیبا با صدای دلنشین خود، آواز می خوانند. چه چیزی باعث می شود تا وقتی اسم شهر می آید حس بدی به ما دست بدهد، ولی وقتی اسم طبیعت می آید به ما حس خوبی دست می دهد؟ جواب این سئوال یک چیز است : جادویِ موسیقی!



[تصویر:  eyz636ep9loi1t7l3da3.jpg]
 همانقدر که یک موسیقی می تواند انواع امواج منفی را به مغز ما برساند و حس بدی به ما بدهد، می تواند احساس خوبی را هم به ما بدهد. با این توصیف، ناتی داگ نیازمند به یک آهنگساز قوی دارد تا بتواند یک طبیعت بی حس را به ماداگاسکار تبدیل کند! این شخص آقای «هنری جکمن» است. کسی که موسیقی هایش قبل از این به خوبی توانست از پس عناوینی همچون Turbo،Pixels،X-MEN و ... بر بیاید. همان کسی که خوب موقعیت ها را درک کرده و با توجه به آن، به کارکتر های 3 بعدی و محیط اطراف آن ها حس و جان می دهد.

#حاشیه: صداگذاری نیتن دریک، توسط نولان نورث انجام می شود که از جمله کارهای او می توان Desmond Miles در اساسینز کرید، The Penguin در سری آرکهام سیتی، David در TLOU و Captain Martin در Spec Ops The Line نام برد. همچنین صداگذاری سم دریک توسط تروی بیکر انجام شده و از جمله کارهای او هم می توان Booker در بایوشاک و پگان مین در FarCry 4 نام برد.




ماجراجویی برادران افسانه ای | سخن پایانی
[font=Tahoma, sans-serif]وقتی ناتی داگ آمپول آنچارتد را به نسل هفتم تزریق کرد شاهد افتخارات زیادی بودیم که در نهایت باعث به وجود آمدن پیشینه ای طلایی برای سونی شد. حال ناتی داگ دوباره آمپول قدیمی خود را آورده تا نسل هشتم را از دست میکروب های مزاحم نجات دهد. گیم پلی شما را با دعوت کردن به غیرمنتظره ترین اتفاقات به چالش می کشد، گرافیک با واقعیت نهفته درخود شما را متحیر می کند، موسیقی شما را جادو می کند و داستان شما را درگیر زندگی یک برادر مهربان، دوست صمیمی و همسر وظیفه شناس می کند. Uncharted 4 : a Thief's End در بهار 2016 به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.
[/font]
Over my dead body I'm taking you
[تصویر:  Resident-Evil-6-Underground-Nightmare-1.png]
پاسخ
#2
عالی استاد 
نخونده میگم نگاه شما به بازی از خود بازی قشنگ تره 

پ.ن : الان خوندم بازم عالی بود
پاسخ
#3
وااااااو عالی بود ...

اصن نه بازیو میشناسیم نه اسمشو شنیدم چون یه کم از عرصه به دور بودم ..
اما همین هارو خوندم عالی بودن و هیجان منو برانگیخت ..
فک کنم شرکت سازنده ها استخدامتون کنن فروش محصولو چندین برابر میکنه نوشته هاتون .. :D
[تصویر:  assassins_creed_screenshot_promo_wallpap...20x330.jpg]
پاسخ
#4
كامل خوندم و فقط مي تونم بگم باريكلا سجاد
عالي بود
ببينيم بازي هم مثل اولين نگاه تو عالي ميشه يا نه
البته در كار عالي ناتي كوچكترين شكي نيست
آفرين سجاد
پاسخ
#5
سلام داداش گلم
ممنون بابت مقاله ;) به عنوان یه عضو کوچک تو انجمن گفتم نظرم بدم.
1- این بند آدم اصلا حال نمی کنه باهاش!
نقل‌قول: [font=Tahoma, sans-serif]کـلـاس هـای آمـوزشـی بـتـمـن و لـارا کـرافـت! |  گـیـم پـلـی[/font]

[font=Tahoma, sans-serif]در دوره زمانی بازنشستگی نیتن، کلاس هایی تحتِ نظر بتمن و لارا کرافت برگزار شده بود که یکی از دانش آموزان این کلاس ها، نیتن دریک است. وی توانسته مهارت های جدیدی را یاد بگیرد و صددرصد گیم پلی را از همیشه بهتر و جذاب تر نمایش خواهد داد. البته دیده شده که لباس لارا کرافت را بر تن کرده و یا می خواهد مثل بتمن از ساختمان بپرد! ولی کارهای خوبی هم یادگرفته است. برای مثال او برای ماجراجویی جدیدش قلاب صخره نوردی لارا کرافت را خریده و صحنه های سینمایی و اکشن جدیدی را از بتمن یاد گرفته است.(البته بتمن هم طناب خود را به نیتن، هدیه داده است.)[/font]


2- اینجا
نقل‌قول:  بازیکن می توانست راه های مختلفی را برای رفتن انتخاب کند تا در دید دشمنان نباشد و مورد اصابت قرار نگیرد.

مورد اصابت چه قرار نگیرد؟!


3- اینجا
نقل‌قول:  باید عواقب را پیشگویی کنیم و بهترین انتخاب را بکنیم.

اون کنیم اول باید به قرینه حذف بشه! بعدش جمله این طوری قشنگ تره تا از فعل " بکنیم " استفاده کنی... عواقب را پیشگویی و بهترین انتخاب را داشته باشم.

4-
اینجا
نقل‌قول: در چه مواقعی شما هیجان زده می شوید؟ جواب سئوال معلوم است! زمانی که با یک پدیده و اتفاق غیرقابل پیشبینی مواجه می شویم هیجان زده می شویم

باید می گفتی " می شوید"... که احتمالا حواست نبوده ;)  جدا از اون 2 تا می شویم پشت سر هم آوردی که باید ویرایش بشه!
5- اینجا
نقل‌قول:  صدایِ بوق اتومبیل های مختلف است، حال با پاک کن ذهن خود، این تصویر را پاک کنید.

یه جوری هست! یه چیزی تو مایه های حشو رخ دادا S0 (25) مثلا می گفتی " ذهن خود را از این تصویر پاک کنید. "


اگر بخوام به عنوان یه خواننده در مورد مطلب نظر کیفی ( مثل نمرات مقطع ابتدایی! ) بدم اینطوریه از (خیلی خوب تا ضعیف):
داستان = خیلی خوب
گیم پلی = متوسط
گرافیک = متوسط
موسیقی = خوب

* نکته ی خاصی مد نظرت بود یادداشت بزار تا برات بگم.
اینم بگم خیلی رو آلودگی صوتی مانور داده بودی که خوب نیست! :D
موفق و پیروز باشی S0 (74)
پاسخ
#6
درود بر استاد خزایی!  :D
1- خواستم یکم مقاله رو Fun کنم تا خسته کننده نشه! :|
2- کاملا درست! :دی مورد اصابت گلوله قرار نگیرد :دی
3- اینم کاملا صحیح ...
4- نه دادا حواسم بوده! مگه چه مشکلی داره!؟ :|
5- جمله یکم حالت ترمز به خودش میگیره ولی احساس کردم شاید باخلاقیت تر باشه! ی جورایی خواستم با کلمه بازی کنم :دی
مرسی استاد  :heart:
Over my dead body I'm taking you
[تصویر:  Resident-Evil-6-Underground-Nightmare-1.png]
پاسخ
#7
(06-19-2015, 01:01 AM)MsajadB نوشته است: درود بر استاد خزایی!  :D
1- خواستم یکم مقاله رو Fun کنم تا خسته کننده نشه! :|
2- کاملا درست! :دی مورد اصابت گلوله قرار نگیرد :دی
3- اینم کاملا صحیح ...
4- نه دادا حواسم بوده! مگه چه مشکلی داره!؟ :|
5- جمله یکم حالت ترمز به خودش میگیره ولی احساس کردم شاید باخلاقیت تر باشه! ی جورایی خواستم با کلمه بازی کنم :دی
مرسی استاد  :heart:
ممنون لطف داری شما  ;) 
در مورد نکته ی 4 باید بگم:
1- دوبار می شویم آوردی
2- ضمیر " شما " استفاده کردی اولش بعدشم با شما ادامه بده. کلا مخاطب نبود جملت! از سوم شخص مفرد رفتی برا اول شخص جمع
نکته ی بعدی در مورد بخش گیم پلی اینه که مکانیزم های جدید بازی توضیح ندادی! کلا شیوه و اصول گیم پلی نگفتی! 
در کل موفق باشی :heart:
پاسخ
#8
سلام سجاد عزیز! فک کنم بدونی چرا بهت نمیگم داداش ;) 
اول یه خسته نباشید میگم که بعد از یه عالمه پیچوندن بالاخره مجبور شدی مقاله رو بنویسی.
باید صادقانه بگم کیفیت مقالت نسبت به مقاله های قبلیت پایین تر بود.
جناب خزایی که خیلی دقیق ایراداتو گقتن منم یه چند تا شو میگم(حمل بر بی ادبی نباشه!)
1.احساس نمیکنی گرافیکو یجوری نوشتی؟ مثلا ورداشتی به جای توضیح در باره گرافیک بازی 8 خط درباره ی متریال توضیح دادی(البته نمیگم بده اما آدم احساس میکنه فقط یه چیزی نوشتی تا خطا پر شن).
2.یه چند تا اشتباه از نظر جمله بندی و... داری:

نقل‌قول: در این مکان، دیگر خبری از آلودگی صوتی نیست و روزنامه ای ندارند که خبر از قتل و حوادث ناگوار باشد. نه چیزی به نام "قاتل" وجود دارد و نه چیزی به نام "دزد" رواج دارد. مردم های این مکان نه سنگی به سوی حیوانات پرتاب می کنند و نه محیط زیست را آلوده می سازند.
دقیقا کیا روزنامه ندارن؟ مردم ها :huh: 
نقل‌قول: اکنون نیتن با تجربه تر از قبل خود به نظر می رسد.
شاید سلیقه ای باشه اما به نظرم نیازی به خود تو این جمله نیست

نقل‌قول: هر دوی آن ها از قایق پرتاب شده
فک کنم اگه مینوشتی به درون دریا پرتاب شده بهتر می بود
بازم بهت خسته نباشید میگم. هنوزم کارات عالین!
[تصویر:  tv0b_icarus_landing_system_by_ashwyerio-d6vcvnw.jpg]
پاسخ
#9
سلام امیرحسین عزیز! بله در جریانات هستیم  :D
نقل‌قول: باید صادقانه بگم کیفیت مقالت نسبت به مقاله های قبلیت پایین تر بود.
آره قبول دارم. یکم کار عجله ای شد به جاش تو دو مقاله بعدی سعی میکنم یک کار ناب رو تحویل بدم تا تاخیر و سطح ضعیف مقاله جبران بشه ...

1. متریال جزوی از گرافیکه که به دلیل جزییات بالا در تریلر تحسین زیادی شد. گلی شدنِ شلوار نیتن، تغییر حالت نیتن در موقع اصابت با فشار آب و ... مواردی هستن که باید دربارشون صحبت زیادی بشه. همونطور که در قسمت گرافیک TEW باید بیشتر در مورد نور پردازی بپردازیم.

2. 
نقل‌قول: دقیقا کیا روزنامه ندارن؟ مردم ها ؟!

خیر. میمون های جزیره ماداگاسکار به دلایل متعدد، قحطی روزنامه دارن :|
نقل‌قول: شاید سلیقه ای باشه اما به نظرم نیازی به خود تو این جمله نیست
شک نکن !
نقل‌قول: فک کنم اگه مینوشتی به درون دریا پرتاب شده بهتر می بود
آره! موافقم. از دستم در رفت وگرنه مطمئناً قشنگ تر می شد.
نقل‌قول: بازم بهت خسته نباشید میگم. هنوزم کارات عالین!
چشمات تکه که کار رو عالی میبینه ;)
Over my dead body I'm taking you
[تصویر:  Resident-Evil-6-Underground-Nightmare-1.png]
پاسخ
#10
نقل‌قول: در دوره زمانی بازنشستگی نیتن، کلاس هایی تحتِ نظر بتمن و لارا کرافت برگزار شده بود که یکی از دانش آموزان این کلاس ها، نیتن دریک است. وی توانسته مهارت های جدیدی را یاد بگیرد و صددرصد گیم پلی را از همیشه بهتر و جذاب تر نمایش خواهد داد. البته دیده شده که لباس لارا کرافت را بر تن کرده و یا می خواهد مثل بتمن از ساختمان بپرد! ولی کارهای خوبی هم یادگرفته است. برای مثال او برای ماجراجویی جدیدش قلاب صخره نوردی لارا کرافت را خریده و صحنه های سینمایی و اکشن جدیدی را از بتمن یاد گرفته است.(البته بتمن هم طناب خود را به نیتن، هدیه داده است.)

میخای ایراد بگیری، بگیر. میخای طعنه بزنی، بزن. ولی خدایی یه چیزی بگو بگُنجه!

اولاً مگه نیتن زنه که بخواد لباس لارا کرافت ـو بپوشه؟
حدس می زنم
که شما تریلرهارو دقیق ندیدین یا اینکه فقط دنبال ایراد الکی هستین! دقیقاً میشه توضیح بدین یعنی چی؟ از ساختمان بپره؟ مگه هر کی از ساختمان بالا رفت (دقت کن بالا رفت، نه اینکه بپره (با اینکه اصلا تو این بازی جزو مکانیزم های اصلی حساب نمیشه)) داره از بتمن تقلید می‌کنه؟
این قسمت نارنجی دیگه تهش بود! مثلا انتشار داشتی با دست خالی از صخره بره بالا؟
اینم دقیقاً باید مراجعه کنی بجایی که گفتم یه چیزی بگین بگنجه! من واقعا اینجا دیگه حرفی ندارم... وقتی که ناتی داگ داشت با آنچارتد 2 دنیای گیمو متحول می کرد اون موقع نه کسی بتمن آرکامی رو به اون صورت می شناخت نه راکستدی انقدر معروف بود. صحنه های سینمایی آنچارتد 2 و3 صنعت گیمو متحول کردن. یا بهتر بگم این صحنه های سینماتیک امضای این سری هستن نیازی نبود که از بتمن اسکی برن. بنظرم ناتی داگ کلاس کاریش چند لِول بالاتر از راکستدی ـه. در مورد اون قسمت داخل پرانتز هم باید بگم که شما اول کارایی هایِ این دو رو مقایسه کن بعد بیا مسخره کن و طعنه بزن!


نقل‌قول: مثل اینکه نیتن به خوبی درس های بتمن را به خاطر سپرده و یک رزمی کار حرفه ای شده است!
مثل اینکه شما نسخه های قبلی رو بازی نکردی!


نقل‌قول: او برای فرار از وضعیت فعلی با طنابی که از بتمن گرفته بود با دشمن احوال پرسی می کند
کلا مثل اینکه تفاوتای این دوتا طنابو نفهمیدی! در ضمن بتمن هم انقد آش دهن سوزی نیست که ناتی داگ بخواد ازش اسکی بره. ناتی داگ با هر بازیش صنعت گیمو چند قدم جلوتر می بره، نیاز به این کارا نداره...


در مورد سطح نگارشی مقاله هم نظری ندارم. بنظرم مهم محتوای مقاله هست، که شما به خیلی چیزا اشاره نکردید و کلاً می خواستید سطح بازی رو بیارین پایین.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  به جزیره خوش آمدید! جمعیت ۱۰۰ نفر | نگاهی به روند فراگیر شدن سبک بتل رویال White Beard 1 2,084 05-17-2023, 12:49 AM
آخرین ارسال: Ali Gudarzi
  ویدئو گیمفا: هر کسی از ظن خود شد یار من… | Inside “در یک نگاه” White Beard 1 1,641 04-11-2020, 01:59 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  [مقاله] ماجراجویی ادامه دارد | هر آنچه که دوست داریم در Uncharted 5 ببینیم White Beard 0 1,225 08-13-2019, 06:14 AM
آخرین ارسال: White Beard
Photo نقد و بررسی Uncharted 4: A Thief’s End bazi_center 1 3,264 03-09-2018, 07:19 PM
آخرین ارسال: alijas
  به دنبال یک میراث گمشده | نگاهی به Uncharted: The Lost Legacy Lazaretto 2 3,889 01-11-2017, 12:27 AM
آخرین ارسال: Lazaretto

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 5 مهمان