06-25-2015, 03:33 PM
(آخرین ویرایش: 06-25-2015, 03:34 PM، توسط Leon S. Kennedy.)
مسلما یکی از بزرگترین ریبوت های سال 2016 را میتوان عنوان Ratchet & Clank حساب کرد. عنوانی که علاوه بر گرافیک ارتقاء یافته تر نسبت به نسخه های قبلی دارای مراحل و محتویات بسیار کاملتری بر روی PS4 است. اما واقعا گرافیک این نسخه با نسخه PS2 چه تفاوتی دارد؟ پاسخ این پرسش را میتوان از ویدئو مقایسه ای که بین این دو نسخه منتشر شد، دریافت کرد.
Ratchet & Clank بعد از انتشار بر روی PS2 راه خود را به PS3 باز کرد و حال نسخه نسل هشتمی آن هم در دست کار است. عنوان Ratchet & Clank PS4 بازسازی از نسخه اصلی می باشد که در آن علاوه بر بازسازی مکان های اصلی، محیط و سلاح های جدیدی نیز اضافه شده است. همچنین اعلام شده است که این عنوان با رزولوشن 1080p و نرح فریم 30 بر روی PS4 اجرا خواهد شد. این انتشار دوباره بر روی ریشه های بازی اصلی ratchet تمرکز خواهد داشت ولی بهبود جزئی گیم پلی و بهبود کلی گرافیک و جلوه های بصری هم جزء وظایف آن هاست. شایان به ذکر است که نسخه PS4 تنها ریمستر نسخه PS2 بازی را شامل میشود و فاقد نسخه های PlayStation 3 خواهد بود. این بازی 12 ساعت به طول خواهد انجامید و برای تهیه بازی در بهار 2016 به ۴۰ دلار نیاز خواهید داشت.
آقای James Stevenson سرپرست سازندگان بازی طی یک اطلاعیه در وبلاگ PlayStation اعلام کرد که هدف نهایی تیم سازنده رساندن گرافیک بازی به انیمیشن های سینمایی Ratchet & Clank است و مطمئن هستند با وجود دستگاه قدرتمند PlayStation 4 به این مهم دست پیدا میکنند.
Ratchet & Clank بعد از انتشار بر روی PS2 راه خود را به PS3 باز کرد و حال نسخه نسل هشتمی آن هم در دست کار است. عنوان Ratchet & Clank PS4 بازسازی از نسخه اصلی می باشد که در آن علاوه بر بازسازی مکان های اصلی، محیط و سلاح های جدیدی نیز اضافه شده است. همچنین اعلام شده است که این عنوان با رزولوشن 1080p و نرح فریم 30 بر روی PS4 اجرا خواهد شد. این انتشار دوباره بر روی ریشه های بازی اصلی ratchet تمرکز خواهد داشت ولی بهبود جزئی گیم پلی و بهبود کلی گرافیک و جلوه های بصری هم جزء وظایف آن هاست. شایان به ذکر است که نسخه PS4 تنها ریمستر نسخه PS2 بازی را شامل میشود و فاقد نسخه های PlayStation 3 خواهد بود. این بازی 12 ساعت به طول خواهد انجامید و برای تهیه بازی در بهار 2016 به ۴۰ دلار نیاز خواهید داشت.
آقای James Stevenson سرپرست سازندگان بازی طی یک اطلاعیه در وبلاگ PlayStation اعلام کرد که هدف نهایی تیم سازنده رساندن گرافیک بازی به انیمیشن های سینمایی Ratchet & Clank است و مطمئن هستند با وجود دستگاه قدرتمند PlayStation 4 به این مهم دست پیدا میکنند.