09-21-2012, 05:40 PM
پایان Crysis حس Predator بودن را به ما القاء می کرد. غیب می شدیم، مشت های سنگین می زدیم و با یک دست دشمن را چندین متر به هوا پرت می کردیم. در Crysis 2 ادامه آن روند شکل گرفت. ما Predator بودیم که در بازی Crysis بود، ولی در محیط بسته خیابان های نیویورک قرار گرفتیم. راسموس هوجنگارد (Rasmus Hoejengaard) کارگردان Crytek می گوید: "ما فرمول خود را در Crysis 2 عوض کردیم. بعضی از مردم آن را دوست داشتند و بعضی ها هم خیر، که البته همیشه هم همینطور است. کاری که حالا ما قصد انجامش را داریم، این است که تمام نکاتی که در دو نسخه بازی مورد توجه بودند را در این نسخه قرار دهیم.
ما وسعت Crysis و ارتفاع Crysis 2 را داریم و در همین حین زیاد هم آن را باز نمی کنیم که باعث منحرف کردن مخاطب شود. این بازی باید به بهترین شکل قابل هضم باشد." پس اینبار Crysis 3 قهرمان خود Prophet را تبدیل به شکارچی کرده و تکیه بر قابلیت لباس Predator دارد. تیر و کمان Rambo 2 را هم به آن اضافه کنید! Crysis 3 در حقیقت جنگل Crysis و نیویورک Crysis 2 را با هم ترکیب می کند و سرعت بیشتری به آن می دهد. داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.
در حقیقت بازی 20 سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد. آن ها زشتی را برداشته اند و زیبایی سبزی به محیط داده اند. آبشارهای بلند و زیبایی را مشاهده می کنید که از آسمان خراش ها به پایین می ریزند و وارد خیابان های بلند منهتن می شوید که پر از درخت هستند.
محله چینی ها جایی است که نبرد خونینی از Cell و Ceph را به Prophet نشان می دهد. هنوز برای قضاوت زود است، ولی روند بازی فوق العاده است. محیط پر از نیروهای نظامی است و قهرمان ما به آرامی در این مکان به دنبال شکار خود می گردد. تعداد نیروهای Ceph در مکانی که Prophet باید به آن برسد و در حقیقت یک برج مخابراتی است، کم است. پس به شما بستگی دارد که اسلحه های خود را دربیاورید و شلیک کنید و یا خیلی مخفیانه از شر آن ها خلاص شوید. مثل قبل همه چیز در دست شما است که طبق نقشه A یا B پیش بروید. تیر و کمان Prophet فوق العاده است. شما می توانید نامرئی شوید و از فاصله دور با استفاده از آن دشمن را از پا درآورید، همچنین می توانید کاری کنید که تیر آن وقتی به هدف خورد، منفجر شود و واقعاً می توانید حس Rambo را داشته باشید.
می توانید اینبار با استفاده از Nanosuit دستگاه های الکتریکی را هک کنید. می توانید به طور مثال یک تیربار را از فاصله دور هک کنید و کاری کنید که به دشمنان شلیک کند. حتی می توانید با استفاده از قابلیت جدید آن سلاح های دشمن را هم کنترل کنید. تمام قابلیت های بازی های قبل وجود دارند و تعداد زیادی هم قابلیت به آن اضافه شده اند. به عنوان Prophet شما این قدرت ها را دارید، ولی دشمن اینبار خیلی قدرتمند تر شده و به راحتی می تواند شما را از سنگر خود بیرون بکشد. دستگاه هایی در محیط هستند که حتی در حالت نامرئی هم شما را می بینند و یا Alienهای بازی می توانند علف هایی که در آن پنهان شده اید را آتش بزنند. هوش مصنوعی پیشرفته Alienها اینبار بسیار بهتر شده است. در نهایت محیط جنگلی نیویورک به راحتی می تواند قدرت CryEngine 3 را نشان دهد و Crytek قول مبارزات بزرگتری را داده است. خواهیم دید که آیا Crysis 3 می تواند دوباره به پادشاه محیط های جنگلی تبدیل شود یا خیر.
منبع : gamer.mihanblog.com