07-27-2015, 05:54 PM
اخیرا اطلاعاتی درباره دلایل اختلاف کمپانی Konami با Hideo Kojima، بازیساز معروف، منتشر شده است. به نظر می رسد که ناشر این عنوان، از مقدار زمان زیادی که Hideo Kojima صرف کار بر روی بازی مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain کرده بود، ناراضی بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
به احتمال فراوان، با انتشار عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ماه سپتامبر، توضیحات بیشتری در این باره خواهیم شنید.
منیع
خانم Rika Muranaka، صحبت هایی در این رابطه کرده است. او وظیفه ساخت تعدادی از آهنگ های نسخه های ابتدایی سری Metal Gear Solid را، بر عهده داشته است و سعی کرده است که علت اختلافات کونامی و کوجیما را بیان کند.
البته در حال حاضر به این خبر، به چشم یک شایعه نگاه کنید به این خاطر که هنوز صحبت رسمی ای از جانب شخص Hideo Kojima یا کونامی، مطرح نشده است. هر چند که دلایل Muranaka نشان می دهد که چرا رابطه Konami با Hideo Kojima در جریان ساخت عنوان Metal Gear Solid V، به تاریکی گراییده است.
بر طبق گفته های Muranaka، علت اصلی ناراحتی کونامی از کوجیما این بوده است که کوجیما مدت زمان زیادی، مشغول کار بر روی عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain بوده است. به علاوه، در فرآیند ساخت، او چندین بار انتشار بازی را به تاخیر انداخته است.
به احتمال زیاد، Kojima قصد داشته است که مثل عناوین گذشته سری، یک بازی بی نقص و کامل را تحویل طرفداران دهد و در عین حال، او باید بر روی انجین FOX Engine نیز کار می کرد. کوجیما در این مدت، حقوقی را دریافت می کرد اما قرار نبود که از فروش بازی، پاداشی به او تعلق گیرد.
در نگاه خانم Muranaka، کوجیما یک کمال گراست و علاقه ندارد که به خاطر محدودیت های مالی، کیفیت بازی خود را کاهش دهد. کوجیما به او پول داده بود که ۳۰ تا ۴۰ آهنگ را برای پنجمین قسمت سری بسازد. با این حال، هیچ کدام از آنها در عنوان نهایی استفاده نشدند. Muranaka می گوید او ممکن است به این روند ادامه دهد، تا اینکه که به مورد دلخواهش دست پیدا کند.
وبسایت Destructoid صحبت های خانم Muranaka را بررسی کرده است. Konami در شرایط کنونی، در وضعیت مالی چندان خوبی به سر نمی برد. بنابراین صرف کردن هزینه ای بسیار زیاد، برای روند ساخت طولانی مدت Metal Gear Solid V، ریسک زیادی برای این کمپانی به همراه داشته است.
آنها حدس می زنند که علت دیگر ناراحتی کونامی، این بوده است که کوجیما با هر سال به تاخیر انداختن قسمت پنجم، همچنان حقوق سالیانه خود را دریافت می کرد و در صورت ادامه این روند، ضرر زیادی به Konami وارد می شد.
به احتمال فراوان، با انتشار عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در ماه سپتامبر، توضیحات بیشتری در این باره خواهیم شنید.
منیع