امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اینطور که به نظر می‌رسد نقشه بازی MGS V: The Phantom Pain شصت برابر Ground Zeroes است
#1
[تصویر:  MGS-V-the-Phatom-Pain-133x200.jpg]

بحث های زیادی پیرامون بازی MGS: The Phantom Pain در فضای مجازی به وجود آمده است. یکی از این بحث ها درباره وسعت نقشه بازی است. حال با توجه به تصویری که از نقشه این عنوان به ثبت رسیده می‌توان گفت که وسعت نقشه MGS V: The Phantom Pain چندین برابر نسخه پیشین خود است. برای گرفتن اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
در سایت Reddit تصویری از نقشه کشور افغانستان در بازی MGS V: The Phantom Pain منتشر شد که اگر آن را با Camp Omega در MGS 5: Ground Zeroes مقایسه کنید متوجه تقاوت اساسی این دو بازی می‌شوید. اینطور که به نظر می‌رسد MGS V: The Phantom Pain تلاش بر به وجود آوردن یک تجربه خوب برای جامعه بازیبازان دارد.
ابتدا یکی از طرفداران در Reddit اعلام کرد که این نقشه، ۶۰ برابر نسخه قبلی است ولی سپس یک طرفدار دیگر اعلام کرد که این نقشه حتی بیشتر از ۶۰ برابر نسخه Ground Zeroes است.
حتما محیطی به این بزرگی باید در راهی درست استفاده شده و تلف نشود. ما هیچ نگرانی در این باره نداریم زیرا می‌دانیم که استاد Kojima کار خود را به خوبی بلد است.
در هر صورت ما باید تا تاریخ انتشار این بازی صبر کنیم و سپس واقعیت را مشاهده کنیم.
در آخر شما را به دیدن تصویر مقایسه‌ای این دو نقشه دعوت می‌نمایم:

[font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][font=tahoma][تصویر:  metal-gear-solid-v-map-comparison-620x423.jpg][/font][/font][/font][/font][/font]

لازم به ذکر است که بازی MGS V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر سال جاری (معادل با ۱۰ شهریور سال جاری) برای پلتفرم های PS4 ،Xbox one ،PS3 و Xbox 360 منتشر شده و با کمی تاخیر در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال جاری (معادل با ۲۵ شهریور سال جاری) برای PC منتشر خواهد شد.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما فکر می‌کنید این تصویر واقعی باشد؟

منبع
[تصویر:  e73j_img_20160529_154741.jpg]
پاسخ
#2
خسته نباشی بابت خبر داداش.

عجب نقشه ای!این بازی یک بازی کاملاً تکرار نشدنی و عالیه.واقعاً برای پایان دادن به سری متال گیر توسط استاد یک شاهکاره!بهترین گیم پل رو داره که من حتی بخشی از این رو در هیچ بازی ندیدم!تکرار نشدنیه!

بازم خسته نباشی و ممنون بابت خبر!
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ
#3
قبلا اعلام شده بود که نقشه افغانستان در بازی 200 برابر کمپ امگا توی گرند زیروز هست. این نقشه ای که الان جلمون هم هست فقط مال بخش کابل شمالی توی افغانستان هست و تمام نقشه اون نیست. کل افغانستان خیلی بزرگ تره.
پاسخ
#4
یا خدا

یا خدا


مگه میشه

مگه میشه

200 برابر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


یعنی ساعت ها فقط تو یه مپش باید ول بگردیم------ممکنه این به مخفی کاری لطمه بزنه ؟
[تصویر:  image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6M...format=jpg]
پاسخ
#5
(07-29-2015, 11:34 AM)black ops 3 نوشته است: یا خدا
یا خدا
مگه میشه
مگه میشه
200 برابر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی ساعت ها فقط تو یه مپش باید ول بگردیم------ممکنه این به مخفی کاری لطمه بزنه ؟
اره دیگه میشه. کل بخش تک نفره بازی هم بیش از 150 ساعت گیمپلی داره.
کوجیما تا جای امکان سعی کرده که به مخفی کاری بازی لطمه نزنه. میشه بازی رو تا حدودی اکشن هم پیش برد، اما خب خیلی خیلی سخته و مثلا سربازا توی بازی میتونن درخواست نیروی کمکی کنن و خلاصه خیلی بازیکن اذیت میشه اگه بخواد اکشن پیش بره.
پاسخ
#6
کوروشم که دو تا دوتا لایک میکنه  :D :D

بلاخره بهترین بازی سال هم داره میاد و ما هم که اینجا کف و خون قاطی کردیم
امیدوارم وسعت نقشه به هدف اصلی این سری (که در واقع داستانشه) لطمه ای نزنه
حی تی ای با اون وسعت خفنش واقعا داستان آبکی ای داشت و از متال انتظار یه داستان عالی میره  :heart:
پاسخ
#7
من که احساس بدی نسبت به این قضیه دارم

ممکنه این وسعت باعث بشه بازی به سمت اکشن شده خیلی پیش بره و مخفی کاری لذتش از بین بره

در کل منتظرتم اسنیک
[تصویر:  image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6M...format=jpg]
پاسخ
#8
اکشن چیه آقا!معلومه که با این وسعت هرچی مخفی کاری باشه بیشتر حال میده!واقعاً چه چیزی بشه!
[تصویر:  e4f7_3ea4f3ff8d45616e224e2b324bba4603.png]
پاسخ
#9
(07-29-2015, 11:44 AM)black ops 3 نوشته است: من که احساس بدی نسبت به این قضیه دارم

ممکنه این وسعت باعث بشه بازی به سمت اکشن شده خیلی پیش بره و مخفی کاری لذتش از بین بره

در کل منتظرتم اسنیک

پیشنهاد می کنم جای اظهار نظر بگردید دنبال تریلر گیم پلی بازی و اونا ببینید باور کنید اون موقع معنی مخفی کاری واقعی خواهید فهمید به حدی آزادی عمل در مخفی کاری دارید که حتی مثال زدنش هم باعث خسته شدن می شه دیگه از این بالاتر که سر راه یه گروه کمین می زارید بهشون C4 نصب می کنید اون گروه می ره پیش هدف و بعد اونو می کشید! بدون اینکه شما در منطقه اصلی هدف دیده بشید یا مستقیما بهش هدف دسترسی داشته باشید! اصلا مخفی کاری به حدی حال می ده که شما وقتی دارید تریلر ها می بینید تمام در حال تصور این حرکات هستید که چه طوری نقشه خوتون اجرا کنید حتما پیشنهاد می کنید تریلر این عنوان ببیند بعد امید واری که هیچی صبح تا شب تو فکر تجربه این بازی خواهید بود
[تصویر:  238bc43956c72bf464ad6f90c9ccaa6c.jpg]

پاسخ
#10
(07-29-2015, 11:46 AM)You Never Win نوشته است: اکشن چیه آقا!معلومه که با این وسعت هرچی مخفی کاری باشه بیشتر حال میده!واقعاً چه چیزی بشه!

اتفاقا وسعت کمتر باشه بهتره چون این یه بازی مخفی کاریه و در اون اسنیک همش یا باید نشسته روی زمین راه بره یا سینه خیز

و با توجه به هوش مصنوئی بالای دشمنان اسنیک ، اگر فقط یه ثانیه سر پا بایسته شناسایی می شه

و اگه بخوای سوار ماشین بشی سریع تر شناسایی می شی

پس باید سینه خیز این مپ بزرگ را بگردی که 200 ساعت طول می کشه

یا وارد قسمت بزن بزن و اکشن بشی که 1 ساعت طول می کشه

خدا به خیر بگذرونه

امیدوارم هوش مصنوئی را اندکی ضعیف تر کنند چون اگه با هوش مصنوئی بالا مثل گراند زیرو مواجه بشیم کارمون ساختست
[تصویر:  image?url=8Oaj9Ryq1G1_p3lLnXlsaZgGzAie6M...format=jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقشه‌های موجود در هنگام عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفتند White Beard 0 1,101 10-07-2019, 12:41 AM
آخرین ارسال: White Beard
  ایو گیلموت: بازی Beyond Good And Evil 2 احتمالا تاثیر بزرگی را بر صنعت بازی‌های ویدئو PC FAN 0 1,452 09-20-2019, 08:38 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ White Beard 0 1,257 09-17-2019, 02:03 PM
آخرین ارسال: White Beard
  جهان بازی Dying Light 2 چهار برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود White Beard 0 793 09-07-2019, 05:51 PM
آخرین ارسال: White Beard
  نقشه‌ی بازی Cyberpunk 2077 کوچکتر ولی در عین حال غنی‌تر از The Witcher 3 خواهد بود White Beard 0 840 08-24-2019, 01:29 AM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان