07-19-2012, 01:30 PM
آقای فرانک گیبو (Frank Gibeau) از EA دوست دارد به این موضوع اشاره کند که Medal of Honor: Warfighter یک مدل کپی شده از Battlefield نیست. او خیلی دوست دارد که این مسئله برای همه شفاف شود که این دو بازی راه خودشان را می روند و مسیری جدا از هم دارند. او می گوید: "ما بسیار مواظب هستیم تا سری Medal of Honor و Battlefield از یکدیگر متفاوت باشند. این موضوع بسیار سخت است که دو بازی در اختیار داشته باشید که در یک سبک هستند و باید هر دو را هم نسبت به هم متفاوت بسارید. برنامه ریزی برای نسخه های بعدی آن ها بسیار دشوار است. ما قصد داریم با Medal of Honor کاری کنیم که بازی بسیار واقعی به نظر برسد.
بخش چندنفره آن هم با Battlefield متفاوت است و استراتژی های مختلفی در آن به کار خواهند رفت. این عوامل باعث می شوند که بازی بسیار تازه و متفاوت باشد." احتمالاً شما هم دوست دارید بدانید اینکه این بازی واقعی است، به چه معناست؟ آیا Medal of Honor واقعی تر از Battlefield است؟ در واقع این دو بازی فضایی واقعی دارند و همین موضوع باعث شده که به آن ها بازی های رئالیسم بگویند. سری Medal of Honor داستان خاص خودشان را دارند و به رابطه بین سربازان که سعی می کنند یکدیگر را زنده نگه دارند، می پردازند. این در حالی بود که در سری Bad Company رابطه بهتری را بین شخصیت های بازی مشاهده می کردید که با شوخی های جالبی هم همراه بود.
در هیچ بازی تیراندازی جنگی دیگری نمی توانید رابطه های اینچنینی را مشاهده کنید. آقای کارل مگنوس ترودسون (Karl Magnus Troedsson) از استودیوی DICE قبل از عرضه BF3 به این موضوع اشاره کرده بود که سری Bad Company اولین تجربه آن ها بود که در آن داستان و شخصیت های نظامی نقش زیادی را ایفا می کردند و این شخصیت ها بودند که داستان بازی را پیش می بردند. آن ها دوست دارند که سری Bad Company را برای نسل بعد نیز عرضه کنند. آقای گیبو به این موضوع نیز اشاره کرد که سری Bad Company جوابی از سوی EA به بازی Black Ops بوده، اما باز هم باید به این موضوع اشاره کرد که دو بازی Medal of Honor و Battlefield شباهت های زیادی به یکدیگر دارند.
این موضوع باعث شده که شرایط برای دو استودیوی Danger Close و DICE بسیار سخت تر از شرایط بین Infinity Ward و Treyarch باشد. EA موفق شد که در مدت یک ماه پس از عرضه BF3 این بازی را به آرشیو خیلی از بازیکنان اضافه کند و پس از آن هم با عرضه DLCهای مختلف این بازی را برای بازیکنان جذاب کند. این موضوع در حالی رخ می دهد که جدیدترین DLC بازی BF3 مدتی پیش عرضه شد و درست در چند ماه دیگر بازی Medal of Honor راهی بازار می شود. حال EA به چه صورت قصد دارد این دو بازی را زنده نگه دارد، مشخص نیست. شاید تیم بازاریابی بازی، راهی پیدا کرده اند که این موضوع را برای خود حل کنند.
اما چرا DICE نیاز داشت که Battlefield 4 را معرفی کند؟ به هر حال آن ها باید این بازی را به شکلی راهی بازار کنند که تفاوت های زیادی با سری Medal of Honor داشته باشد. آن ها قبلاً در سال 2006 یک نسخه از سری بازی های Battlefield با نام Battlefield 2142 راهی بازار کرده بودند که در آینده رخ می داد. آن ها برای BF4 نیز نیاز دارند که دوباره به سراغ آن بازی بروند. به تازگی DICE در مصاحبه ای که با Edge انجام داد، به این موضوع اشاره کرد که آن ها به فکر این کار هستند، اما Halo 4 دلیلی است که آن ها را مانع از انجام چنین حرکتی کرده است. آقای ترودسون از DICE به این موضوع اشاره می کند که: "من فکر می کنم که باید برای اینکه بازیکنان به بازی های مدرن علاقه مند شوند، باید دانه پاشید، چرا که نمی توان تمام بازیکنان را به یکباره به سمت این بازی ها جذب کرد.
قبلاً درباره جنگ جهانی دوم بازی ساخته می شد و اکنون درباره زمان مدرن و کم کم هم باید به آینده رفت." این موضوع بیش از پیش باعث می شود که به این نتیجه برسیم که EA و DICE می خواهند این بازی را به سمت آینده ببرند. آن ها می خواهند باز هم خود را به رقیبی برای Activision و بازی Black Ops II تبدیل کنند. به هر حال BF4 و BOII دارای یک DNA مشترک هستند و بخش چندنفره نسخه های قبلی آن ها، بازیکنان زیادی را شب و روز در خودشان قرار داده اند. چیزی که مشخص است، این است که دو بازی Medal of Honor و Battlefield باید مسیر جدایی را در پیش بگیرند و به احتمال زیاد این Battlefield 4 خواهد بود که با رفتن به آینده، جدایی BF4 از Medal of Honor را آغاز می کند!
منبع: پردیس گیم
بخش چندنفره آن هم با Battlefield متفاوت است و استراتژی های مختلفی در آن به کار خواهند رفت. این عوامل باعث می شوند که بازی بسیار تازه و متفاوت باشد." احتمالاً شما هم دوست دارید بدانید اینکه این بازی واقعی است، به چه معناست؟ آیا Medal of Honor واقعی تر از Battlefield است؟ در واقع این دو بازی فضایی واقعی دارند و همین موضوع باعث شده که به آن ها بازی های رئالیسم بگویند. سری Medal of Honor داستان خاص خودشان را دارند و به رابطه بین سربازان که سعی می کنند یکدیگر را زنده نگه دارند، می پردازند. این در حالی بود که در سری Bad Company رابطه بهتری را بین شخصیت های بازی مشاهده می کردید که با شوخی های جالبی هم همراه بود.
در هیچ بازی تیراندازی جنگی دیگری نمی توانید رابطه های اینچنینی را مشاهده کنید. آقای کارل مگنوس ترودسون (Karl Magnus Troedsson) از استودیوی DICE قبل از عرضه BF3 به این موضوع اشاره کرده بود که سری Bad Company اولین تجربه آن ها بود که در آن داستان و شخصیت های نظامی نقش زیادی را ایفا می کردند و این شخصیت ها بودند که داستان بازی را پیش می بردند. آن ها دوست دارند که سری Bad Company را برای نسل بعد نیز عرضه کنند. آقای گیبو به این موضوع نیز اشاره کرد که سری Bad Company جوابی از سوی EA به بازی Black Ops بوده، اما باز هم باید به این موضوع اشاره کرد که دو بازی Medal of Honor و Battlefield شباهت های زیادی به یکدیگر دارند.
این موضوع باعث شده که شرایط برای دو استودیوی Danger Close و DICE بسیار سخت تر از شرایط بین Infinity Ward و Treyarch باشد. EA موفق شد که در مدت یک ماه پس از عرضه BF3 این بازی را به آرشیو خیلی از بازیکنان اضافه کند و پس از آن هم با عرضه DLCهای مختلف این بازی را برای بازیکنان جذاب کند. این موضوع در حالی رخ می دهد که جدیدترین DLC بازی BF3 مدتی پیش عرضه شد و درست در چند ماه دیگر بازی Medal of Honor راهی بازار می شود. حال EA به چه صورت قصد دارد این دو بازی را زنده نگه دارد، مشخص نیست. شاید تیم بازاریابی بازی، راهی پیدا کرده اند که این موضوع را برای خود حل کنند.
اما چرا DICE نیاز داشت که Battlefield 4 را معرفی کند؟ به هر حال آن ها باید این بازی را به شکلی راهی بازار کنند که تفاوت های زیادی با سری Medal of Honor داشته باشد. آن ها قبلاً در سال 2006 یک نسخه از سری بازی های Battlefield با نام Battlefield 2142 راهی بازار کرده بودند که در آینده رخ می داد. آن ها برای BF4 نیز نیاز دارند که دوباره به سراغ آن بازی بروند. به تازگی DICE در مصاحبه ای که با Edge انجام داد، به این موضوع اشاره کرد که آن ها به فکر این کار هستند، اما Halo 4 دلیلی است که آن ها را مانع از انجام چنین حرکتی کرده است. آقای ترودسون از DICE به این موضوع اشاره می کند که: "من فکر می کنم که باید برای اینکه بازیکنان به بازی های مدرن علاقه مند شوند، باید دانه پاشید، چرا که نمی توان تمام بازیکنان را به یکباره به سمت این بازی ها جذب کرد.
قبلاً درباره جنگ جهانی دوم بازی ساخته می شد و اکنون درباره زمان مدرن و کم کم هم باید به آینده رفت." این موضوع بیش از پیش باعث می شود که به این نتیجه برسیم که EA و DICE می خواهند این بازی را به سمت آینده ببرند. آن ها می خواهند باز هم خود را به رقیبی برای Activision و بازی Black Ops II تبدیل کنند. به هر حال BF4 و BOII دارای یک DNA مشترک هستند و بخش چندنفره نسخه های قبلی آن ها، بازیکنان زیادی را شب و روز در خودشان قرار داده اند. چیزی که مشخص است، این است که دو بازی Medal of Honor و Battlefield باید مسیر جدایی را در پیش بگیرند و به احتمال زیاد این Battlefield 4 خواهد بود که با رفتن به آینده، جدایی BF4 از Medal of Honor را آغاز می کند!
منبع: پردیس گیم
مطمئن شید که قوانین رو خودندید, قبل از اینکه پیام خصوصی بدید.