09-21-2015, 11:52 PM
همانطور که میدانید در طی نمایشگاه Tokyo Game Show امسال، شرکت کپکام از رزیدنت اویل جدیدی با نام Resident Evil Umbrella Corps رونمایی کرد که سبک آن شوتر آنلاین چند نفره می باشد. حال باید دید که این قسمت از سری رزیدنت اویل اصلا میتواند در جایگاه این سری قرار گیرد؟
تهیه کنندگان این عنوان آقایان Masachika Kawata و James Vance طی مصاحبهای درباره بازی توضیح داده اند. Kawata صحبت هایش را با این موضوع شروع میکند که مراحل و اتفاقات Resident Evil Umbrella Corps دقیقا پس از پایان ساخت Resident Evil 6 شروع میشود.
نقلقول:“این یک بازی بی حساب و بدون برنامه نیست. دقیقا برنامه ریزی شده تا بازی در موقع مقرر ساخته و منتشر شود، بنابراین مراحل و داستان دقیقا پس از Resident Evil 6 شروع میشود. نام یا پسوند بازی به مانند یک کنایه است. همانطور که میدانید در طی مراحل داستانی حال حاضر، شرکت Umbrella نابود شده و اثری از آن نمانده است. این مشخصا یک نوع پس زمینه و پایه و اساس برای این قسمت از مجموعه است.”
پس از آن، Masachika Kawata و James Vance در مورد این توضیح میدهند که بازی هیچ سیستم سطحی یا Level ندارد:
نقلقول:Resident Evil Umbrella Corps در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم های PS4 و PC عرضه می شود.“ما امکان پیشرفت و ترقی را از شخصیت تحت کنترل بازیباز حذف کردهایم. در واقع قصد ما این بوده که بازی باز با تجربه و مدت زمانی که به بازی می پردازد، خود را قوی و با تجربه کرده و در واقع خود بازی باز پیشرفت کند نه شخصیت تحت کنترل وی. امتیازهایی نیز وجود دارند که با بدست آوردن آنها میتوانید شخصیتتان را شخصی سازی کنید. اما این شخصی سازی باعث قویتر شدن شخصیت نمیشود و در واقع خود بازیباز قوی و با تجربه میشود.”
“ما در نمایشمان سه نوع اسلحه رونمایی کردیم اما تعداد و تنوع آن ها بسیار بیشتر از این هاست. در واقع یکی از عناصری که باعث تفاوت بین بازیبازان می شود نوع انتخاب اسلحه و آیتم هایشان میباشد.”
Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#