12-04-2015, 09:13 PM
(12-04-2015, 05:20 PM)S.M.H.S.M نوشته است:سلامyou flee my dream come the morning. your scent berries tart, lilac sweet
To dream of raven locks entwisted, stormy, of violet eyes, glistening as you weep.
من فقط به این خاطر خوشحالم که CDPR، جواب احترام به گیمر ها، زحمات و تلاش بیوقفه ای که برای بازی کشیده بود و میشد توی تک تک لحظات بازی حسش کرد رو گرفت و به یکسری از سازنده ها نشون داد که گیمر، گاو شیرده نیست و رضایتش باید مهمترین هدف برای یک سازنده باشه.
درود بر گرالت
درود بر CDPR
تو زحمتی که CDPR برای Witcher 3 کشیده هیچ شکی نیست ولی باید یادآوری کنم، این شرکت جواب زحمت هاشو تو هفته ی اول انتشار بازی گرفت. با فروش خوب. بازی های باکیفیت نیازی به این جوایز ندارند و بزرگترین جایزشون، کلید قلب بازیبازان هست. کلیدی که Ubisoft گم کرد و الان زده تو کار Lock Picking. تبریک به سازنده های خلاق بازی.
یک نکته هم اشاره کنم و اون اینه که دوستان عزیز. داستان این بازی اون قدر ها هم که شما تعریف می کنید بزرگ نیست. یک کاری نکنید که بقیه بعد از تجربه ی بازی بگن: « این قدر داستان داستان می کردن، این بود؟» و دشنام نثارتون کنند. داستان بازی خوب بود، ولی عالی نبود. ریتم داستانی در 50% اول بازی واقعا ضعیف بود. شاید داستان عالی بازی تو 50% بقیه هست که باعث شده شما ضعف های داستانی رو فراموش کنید. داستان بازی نمره ی بالاتر 9 از 10 زیادشه و ظلم به داستان بقیه ی عناوین هست. پایان های بازی هم کلا به 3 قسمت عمده تقسیم میشن. پس نگید که خیلی پایانش گوناگون بود و واسه هرکسی منحصر به فرد خودش بود. من نمی خوام از ارزش های این بازی کم کنم و اصلا در مقامی نیستم که بتونم این کار رو بکنم؛ فقط می خوام بازی رو از جایگاه دست نیافتنی که قرار دادین، خارج کنم و واقعیت هارو نشون بدم.
خسته نباشید به مدیریت سایت، آقای حامد زاهدی، تیم تحریریه، امیر (Station)خان عزیز و مدیران انجمن واسه این پوشش خبری عالی.
!Praise Prince of Persia