04-03-2016, 10:32 PM
امروز هاجیمه تاباتا، کارگردان بازی Final Fantasy XV، اطلاعات مفید و زیادی را از این عنوان به شدت مورد انتظار به اشتراک گذاشت. همانطور که میدانید دموی قابل بازی این عنوان به تازگی عرضه شده و علاوه بر این مورد، موارد دیگری نیز شرح داده میشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وبسایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.
اول از همه تاباتا اشاره میکند که روند ساخت بازی مراحل پایانی خود را پشت سر میگذارد. عملکرد فنی بازی تا سر حد ممکن بهبود یافته و همانطور که در «دموی پلاتینیوم» این عنوان مشاهده کردیم، سازندگان از یک رزولوشن داینامیک ۱۰۸۰p استفاده کردهاند. در دموی بازی، نرخ فریم مشخص نشد. به نظر میرسد هدف سازندگان در این دمو بیشتر جذب کردن بازیبازان به دنیای بازی بود. البته نرخ فریم موضوع بسیار مهمی است و باید ببینیم با رزولوشن داینامیک، نرخ فریم بازی چگونه افزایش مییابد. در مورد نسخههای پلیاستیشن۴ و اکسباکسوان در دمو، باید بگوییم که این دو نسخه به شدت شبیه به یکدیگر بودند و تفاوت چشمگیری در آنها دیده نمیشد. بازی به طور کامل و بسیار خوب برروی کنسولها بهینه شده است اما هنوز مشخص نیست که در نسخه نهایی نیز شاهد این شباهت و نزدیکی باشیم یا خیر. آقای تاباتا یک بار دیگر این موضوع را روشن کرد که در نزدیکی انتشار نسخههای کنسولی، نسخه رایانههای شخصی عرضه نمیشود. ایشان اعلام کردند که پس از انتشار نسخههای کنسولی، تیم مخصوص، در مورد نسخه رایانههای شخصی تحقیق میکنند و امکان ساخت این نسخه را اعلام مینمایند. همچنین دریافتیم که Regalia تنها وسیله نقلیه هوایی خواهد بود اما شخصی سازیهای زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. در طرف دیگر، Regalia نمیتواند در مناطق دریایی پرواز کند و یک قایق جداگانه برای این منظور در نظر گرفته شده است. طبق صحبتهای تاباتا، Final Fantasy XV در نمایشگاه E3 امسال قابل بازی است و سازندگان میخواهند تا پیش از انتشار بازی، بازیبازان با این عنوان آشنا شده باشند. اما تاباتا به خوبی روشن میکند که خبری از بهروزرسان برای دموی پلاتینیوم یا قسمت دوم Episode Duscae نخواهد بود. در آخر آقای هاجیمه تاباتا اشاره میکند که بازی محتوای الحاقی (چه رایگان و چه پولی) خواهد داشت زیرا او فکر میکند که بازیبازانی که Final Fantasy XV را خریداری میکنند، دوست دارند تا مدت زیادی آن را تجربه کنند.
منبع
اول از همه تاباتا اشاره میکند که روند ساخت بازی مراحل پایانی خود را پشت سر میگذارد. عملکرد فنی بازی تا سر حد ممکن بهبود یافته و همانطور که در «دموی پلاتینیوم» این عنوان مشاهده کردیم، سازندگان از یک رزولوشن داینامیک ۱۰۸۰p استفاده کردهاند. در دموی بازی، نرخ فریم مشخص نشد. به نظر میرسد هدف سازندگان در این دمو بیشتر جذب کردن بازیبازان به دنیای بازی بود. البته نرخ فریم موضوع بسیار مهمی است و باید ببینیم با رزولوشن داینامیک، نرخ فریم بازی چگونه افزایش مییابد. در مورد نسخههای پلیاستیشن۴ و اکسباکسوان در دمو، باید بگوییم که این دو نسخه به شدت شبیه به یکدیگر بودند و تفاوت چشمگیری در آنها دیده نمیشد. بازی به طور کامل و بسیار خوب برروی کنسولها بهینه شده است اما هنوز مشخص نیست که در نسخه نهایی نیز شاهد این شباهت و نزدیکی باشیم یا خیر. آقای تاباتا یک بار دیگر این موضوع را روشن کرد که در نزدیکی انتشار نسخههای کنسولی، نسخه رایانههای شخصی عرضه نمیشود. ایشان اعلام کردند که پس از انتشار نسخههای کنسولی، تیم مخصوص، در مورد نسخه رایانههای شخصی تحقیق میکنند و امکان ساخت این نسخه را اعلام مینمایند. همچنین دریافتیم که Regalia تنها وسیله نقلیه هوایی خواهد بود اما شخصی سازیهای زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. در طرف دیگر، Regalia نمیتواند در مناطق دریایی پرواز کند و یک قایق جداگانه برای این منظور در نظر گرفته شده است. طبق صحبتهای تاباتا، Final Fantasy XV در نمایشگاه E3 امسال قابل بازی است و سازندگان میخواهند تا پیش از انتشار بازی، بازیبازان با این عنوان آشنا شده باشند. اما تاباتا به خوبی روشن میکند که خبری از بهروزرسان برای دموی پلاتینیوم یا قسمت دوم Episode Duscae نخواهد بود. در آخر آقای هاجیمه تاباتا اشاره میکند که بازی محتوای الحاقی (چه رایگان و چه پولی) خواهد داشت زیرا او فکر میکند که بازیبازانی که Final Fantasy XV را خریداری میکنند، دوست دارند تا مدت زیادی آن را تجربه کنند.
منبع
Darkness travels along my sight...Opening the windows to reveal the light
BAT#