07-09-2013, 05:33 PM
(آخرین ویرایش: 07-09-2013, 07:11 PM، توسط "reza marston".)
به نام خدا
نفوذ.دزدی.فرار : پیش نمایش کامل از عنوان thief
Thief عنوانی ایست که بیشترین نکته ی مثبت آن وجود سازنده هایی ماهر که با وجود پیشنهاد هایی از شرکت ها ی دیگرسال ها ی زیادی ایست که استوار مانده اند تا عنوانی د حد لیاقت طرفداران سبک مخفی کاری ارائه کنند. اما همه مان سبک مخفی کاری را با عنواینی مانند metal gear soild,hitman,splinter cell میشناسیم اما ابتدا در سال 1998 بود که metal ger soild در این سبک ارائه گردید و به نظر مردم بهترین بازی مخفی کاری شناخته شد اما چندی بعد عنوانی به نام thief : dark project پا به دنیای بازی های رایا نه ای گذاشت. من خودم به شخصه در زمانی که این بازی را انجام دادم راهی جز مخفی ماندن برای پیش برد بازی ندیدم و این نکته ی مثبت بازی و به نظر خیلی های دیگر نکته ی منفی بازی بشمار میامد چون بر خلاف بایز های هم سبک دیگر هیچ راهی برای مقابله ی روبرو با دشمنان وجود نداشت و شما فقط و فقط برای رد کردن مرحله باید به فکر تان رجوع میکردید.زیرا دشمنانتان بسیار از شما قوی تر بودند. در بازی شما نقش فردی به عنوان گرت را ایفا میکردید دزدی ماهر و سریع بود. سختی بازی فقط در ضعیف تر بودن گرت از دشمنان خلاصه نمیشد زیرا هر گونه صدایی باعث جلو توجه دیگران به شما میشد.و تنها راه برای عبور از بین دشمنان مخفی شدن در سایه ها بود گرچه که مخفی شدن در سایه در دنیای واقعی منطقی نیست ولی برای شما در thief:dark project این امکان وجو داشت و همچنین در این دنیای thief جدید این منطق وجود خواهد داشت.
در سال 2000 بود که thief ll: the metal عرضه شد با اینکه خودم این بازی را انجام نداده ام، ولی توانسته ام اطلاعاتی در باره یه آن به دست آورده ام که ان را با شما به اشتراک می گذارم. سازندگان در این بازی به خاطر انتقاداتی که بر نسخه ی قبلی گرفته شده بود مبنی بر سخت بودن مراحل ابتدا آمدند محیط و مراحل بازی را طراحی کردن و بعد بر طبق ان داستان را نوشتند.و همچنین پیشرفت هایی در بازی نسبت به نسخه ی قبل دیده میشد که باعث فروش خوب این بازی شد.
بعد از چند ماه از عرضه شدن این عنوان اعضای شرکت سازنده یعنی looking glass
از این شرکت یه جا ها ی دیگر نقل مکان کردند و دیگر این شرکت هم به کار خودش پایان داد و همه فکر کردند که دیگر باید با عنوان thief خدا حافظی کرد.اما اندکی بعد اعضای اصلی این شرکت در استدیوی lon storm مشاهده شدند و در حالی که در پی ساختن عنوانی دیگر از thief بودند.
Thief: deadly shadows 2004
در سال 2004 ادامه ای از بازی سارق به نام سایه های مرگبار برای pc, xbox عرضه شد که باز هم مانند عناوین قبلی این عنوان( این نکته ذکر شود که نسخه هایی مانند gold و... عرضه شدند که به غیر از gold به رسمیت شنا خته نشدند) دارای نمره های خوبی بودند و با بهینه کردن مکانیک های مخفی کاریش توانست نمره 8.3 را از سایت معتبر gamespot بگیرد.
نفوز.دزدی.فرار thief 2014
و اکنون به پیش نمایشی از جدید ترین عنوان thief که سالیانی در دست ساخت بوده میرسیم.
بیش تر پیش نمایش های که در سایت ها و مجلات بود چه خارجی و چه ایرانی بر اساس تریلر گیمپلی 30 دقیقه ای از این عنوان بوده .اما من نمیخواهم فقط در مورد این تریلر بحث نکنم و بلکه در مورد تمامی اطلاعاتی که از ان منتشر شده است سخن میگویم .
داستان بازی
داستان بازی درمورد شخصیتی به نام گرت است که 10 سال بعد از حوادث نسخه ی قبل به شهرش برگشته و آن را در فساد، تاریکی، ظلم، بی عدالتی میبیند و تصمیم میگیرد که از ثروتمندان و کاخ نشینان شهرش سرقت کند اما نه اینکه رابین هود بازی در بیارد و آن پول ها را به افراد نیاز مند بدهد بلکه می خواهد از فرصت استفاده کرده و ثر وتی برای خود بسازد.
شخصیت بازی
گرت شخصیت اول این بازی هست که یک دزد و سارق حرفه ای است و در شهری به نام THE CITY که پر از فساد و ظلم است زندگی میکند.گرت در سال 1999 توسط سایت معتبر GAMESPOT جزو ده شخصیت برتر بازی های رایانه ای قرار گرفت .
در این بازی بر اساس تریلر و اطلاعاتی که مشخص شده دو تضاد تاریکی و نور حرف اول را میزند به گونه ای که حتی اگر در سایه ی فردی مخفی شوید کسی نمیتوند شما را ببند و حتی برای از بین یردن روشنایی نوعی تیر درست شده است برای خاموش کردن مشغل ها استفاده می شود.و حتی مدلی واقعی از از لباس شخصیت اول بازی یعنی گرت ساخته اند تا ببینند که در برابر نور چگونه عکس اعمل نشان می دهد و همچنین اگر شما بازی های قبلی thief را انجام داده باشید رعد و برق و باران از نکات اصلی این بازی برای نمایش خوب آن بوده که با توجه به نور پردازی خوب در این نسخه شاهد شرایط آب و هوایی زیبایی خواهیم بود. در این بازی شهری که داستان در آن اتفاق می افتد که آن را به نام THE CITY میشناسیم شهری فاسد و تاریک و پر از غم است و دو رانی قبل از صنعتی شدن جوامع را به ما نشان میدهد و به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است تا حس زنده بودن را به بازیباز منتقل کند. همچین حسی هم که در نسخه های قبلی وجود داشت و کمک شایانی به این عنوان کرد که بتواند خودش را از سایر بازی های مخفی کاری جدا کند.
گیم پلی:
سازنده های این عنوان گفته اند که "THE CITY " یک شهر بزرگ است و گرت میتوند قسمت های مختلف آن را جست و جو کند اما وسعت آن فقط به اندازه ای است که بازیباز احساس بودن در یک شهر بزرگ را کند نه بشتر.پس نمیتوان این شهر را با شهر های عناوینی مانند GTA فرض کرد.
بازی به گونه ای طراحی شده که خود بازیباز باید باعث لذت بردن خودش از این بازی شود به گونه ای که حتی می تواند یک نفر را هم در طی تمامی مراحل از بین نبرد.نکته ی بعدی که در گیم پلی بازی دیده میشود دزدی است. که بعد جدیدی به بازی میدهد و با عث ایجاد استرس در هنگام دزدی می شود.یکی از نکات دیگر گیمپلی دویدن و فرار کردن اس که ما را یاد بازی MIROR"S EDGE می اندازد که به خوبی کار شده و باعث تنوع در گیم پلی میشود.قابلیت دیگری که من به شخصه مخالف آن هستم، قابلیتی به نام FOCUS است همانند آن چیزی که در بازی هایی مانند hitam absolution دیدیم. همچین قابلیتی باعث آسان شدن بازی میشود اما سازندگان بازی برای حفظ طرفداران سابقش هم فکری کرده است، این که گفته است این قابلیت در درجه های سختی بالا وجود نخواهد داشت.
قابلیت FOCUS با آن چشم نا بینای گرت میسر میشود و امکان دیگری که آن دارد این است که برای جیب زدن و سرقت به کار میرود و یا نقاط ضعف فیزیکی دشمنتان را نشان میدهد.
در بازی مانند DEUS EX : HUMAN REVOLUTION هنگام ضربه زدن به دشمن بازی به حالت سوم شخص در می اید ، که البته رو در رو شدن با دشمنان هرگز پیشنهاد نمیشود. نکته ی دیگر در مورد انتخواب سلاح ها است که مانند بازی farcry3 این آیتم دایره ی شکل می باشد.
یکی از سلاح های بازی که جزو نماد این بازی است تیر و کمان است. ما تاز گین بازی های زیادی مانند : CRYSIS 3,TOMB RAIDER,FARCRY 3 را دیده ایم که از این وسیله استفاده کنند که اغلب برای بوجود آوردن تنوع در بازی استفاده شده است ولی در THIEF این سلاح نقش کلیدی و نماد شخصیت تلقی میشود و نه صر فا برای ایجاد تنوع. گیم پلی بازی بسیار متنوع به نظر میرسید یه گونه ای که شما در بازی 4 نوع تیر دارید که یکی باعث ایجاد صدا،دیگر برای کشتن دشمنان،خاموش کردن مشعل و ایجاد آتش است.
نتیجه:
بر اساس تریلر ها و اطلاعاتی که از این عنوان منتشر شده و همچنین قولی که EIDOS MONTRAL برای بوجود آوردن یک بازی فوق العاده از یک فرانچز پر سابقه باید منتظر شاهکاری دیگر در سبک مخفی کاری باشیم و ببینیم گرت یک چشم ،چگونه سرقت هایش را در شهر مر موز the city به نتیجه میرساند.
بر اساس سایت معتبرgamespot بازی thief در 31 دسمبر سال 2014 برای pc,x360,ps3,xone,ps4 عرضه میشود.
برای دیدن گیم پلی 30 دقیقه ای این عنوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://gamefa.com/85352/%D8%AF%D8%B2%D8...%8C-thief/
لطفا کا مل بخونید[img]images/smi/s0 (83).gif[/img]. من قبلا یه چیز هایی می نوشتم ولی خجالت میکشیدم اینجا منتشر کنم[img]images/smi/s0 (30).gif[/img][img]images/smi/s0 (30).gif[/img][img]images/smi/s0 (30).gif[/img]
نفوذ.دزدی.فرار : پیش نمایش کامل از عنوان thief
Thief عنوانی ایست که بیشترین نکته ی مثبت آن وجود سازنده هایی ماهر که با وجود پیشنهاد هایی از شرکت ها ی دیگرسال ها ی زیادی ایست که استوار مانده اند تا عنوانی د حد لیاقت طرفداران سبک مخفی کاری ارائه کنند. اما همه مان سبک مخفی کاری را با عنواینی مانند metal gear soild,hitman,splinter cell میشناسیم اما ابتدا در سال 1998 بود که metal ger soild در این سبک ارائه گردید و به نظر مردم بهترین بازی مخفی کاری شناخته شد اما چندی بعد عنوانی به نام thief : dark project پا به دنیای بازی های رایا نه ای گذاشت. من خودم به شخصه در زمانی که این بازی را انجام دادم راهی جز مخفی ماندن برای پیش برد بازی ندیدم و این نکته ی مثبت بازی و به نظر خیلی های دیگر نکته ی منفی بازی بشمار میامد چون بر خلاف بایز های هم سبک دیگر هیچ راهی برای مقابله ی روبرو با دشمنان وجود نداشت و شما فقط و فقط برای رد کردن مرحله باید به فکر تان رجوع میکردید.زیرا دشمنانتان بسیار از شما قوی تر بودند. در بازی شما نقش فردی به عنوان گرت را ایفا میکردید دزدی ماهر و سریع بود. سختی بازی فقط در ضعیف تر بودن گرت از دشمنان خلاصه نمیشد زیرا هر گونه صدایی باعث جلو توجه دیگران به شما میشد.و تنها راه برای عبور از بین دشمنان مخفی شدن در سایه ها بود گرچه که مخفی شدن در سایه در دنیای واقعی منطقی نیست ولی برای شما در thief:dark project این امکان وجو داشت و همچنین در این دنیای thief جدید این منطق وجود خواهد داشت.
در سال 2000 بود که thief ll: the metal عرضه شد با اینکه خودم این بازی را انجام نداده ام، ولی توانسته ام اطلاعاتی در باره یه آن به دست آورده ام که ان را با شما به اشتراک می گذارم. سازندگان در این بازی به خاطر انتقاداتی که بر نسخه ی قبلی گرفته شده بود مبنی بر سخت بودن مراحل ابتدا آمدند محیط و مراحل بازی را طراحی کردن و بعد بر طبق ان داستان را نوشتند.و همچنین پیشرفت هایی در بازی نسبت به نسخه ی قبل دیده میشد که باعث فروش خوب این بازی شد.
بعد از چند ماه از عرضه شدن این عنوان اعضای شرکت سازنده یعنی looking glass
از این شرکت یه جا ها ی دیگر نقل مکان کردند و دیگر این شرکت هم به کار خودش پایان داد و همه فکر کردند که دیگر باید با عنوان thief خدا حافظی کرد.اما اندکی بعد اعضای اصلی این شرکت در استدیوی lon storm مشاهده شدند و در حالی که در پی ساختن عنوانی دیگر از thief بودند.
Thief: deadly shadows 2004
در سال 2004 ادامه ای از بازی سارق به نام سایه های مرگبار برای pc, xbox عرضه شد که باز هم مانند عناوین قبلی این عنوان( این نکته ذکر شود که نسخه هایی مانند gold و... عرضه شدند که به غیر از gold به رسمیت شنا خته نشدند) دارای نمره های خوبی بودند و با بهینه کردن مکانیک های مخفی کاریش توانست نمره 8.3 را از سایت معتبر gamespot بگیرد.
نفوز.دزدی.فرار thief 2014
و اکنون به پیش نمایشی از جدید ترین عنوان thief که سالیانی در دست ساخت بوده میرسیم.
بیش تر پیش نمایش های که در سایت ها و مجلات بود چه خارجی و چه ایرانی بر اساس تریلر گیمپلی 30 دقیقه ای از این عنوان بوده .اما من نمیخواهم فقط در مورد این تریلر بحث نکنم و بلکه در مورد تمامی اطلاعاتی که از ان منتشر شده است سخن میگویم .
داستان بازی
داستان بازی درمورد شخصیتی به نام گرت است که 10 سال بعد از حوادث نسخه ی قبل به شهرش برگشته و آن را در فساد، تاریکی، ظلم، بی عدالتی میبیند و تصمیم میگیرد که از ثروتمندان و کاخ نشینان شهرش سرقت کند اما نه اینکه رابین هود بازی در بیارد و آن پول ها را به افراد نیاز مند بدهد بلکه می خواهد از فرصت استفاده کرده و ثر وتی برای خود بسازد.
شخصیت بازی
گرت شخصیت اول این بازی هست که یک دزد و سارق حرفه ای است و در شهری به نام THE CITY که پر از فساد و ظلم است زندگی میکند.گرت در سال 1999 توسط سایت معتبر GAMESPOT جزو ده شخصیت برتر بازی های رایانه ای قرار گرفت .
در این بازی بر اساس تریلر و اطلاعاتی که مشخص شده دو تضاد تاریکی و نور حرف اول را میزند به گونه ای که حتی اگر در سایه ی فردی مخفی شوید کسی نمیتوند شما را ببند و حتی برای از بین یردن روشنایی نوعی تیر درست شده است برای خاموش کردن مشغل ها استفاده می شود.و حتی مدلی واقعی از از لباس شخصیت اول بازی یعنی گرت ساخته اند تا ببینند که در برابر نور چگونه عکس اعمل نشان می دهد و همچنین اگر شما بازی های قبلی thief را انجام داده باشید رعد و برق و باران از نکات اصلی این بازی برای نمایش خوب آن بوده که با توجه به نور پردازی خوب در این نسخه شاهد شرایط آب و هوایی زیبایی خواهیم بود. در این بازی شهری که داستان در آن اتفاق می افتد که آن را به نام THE CITY میشناسیم شهری فاسد و تاریک و پر از غم است و دو رانی قبل از صنعتی شدن جوامع را به ما نشان میدهد و به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است تا حس زنده بودن را به بازیباز منتقل کند. همچین حسی هم که در نسخه های قبلی وجود داشت و کمک شایانی به این عنوان کرد که بتواند خودش را از سایر بازی های مخفی کاری جدا کند.
گیم پلی:
سازنده های این عنوان گفته اند که "THE CITY " یک شهر بزرگ است و گرت میتوند قسمت های مختلف آن را جست و جو کند اما وسعت آن فقط به اندازه ای است که بازیباز احساس بودن در یک شهر بزرگ را کند نه بشتر.پس نمیتوان این شهر را با شهر های عناوینی مانند GTA فرض کرد.
بازی به گونه ای طراحی شده که خود بازیباز باید باعث لذت بردن خودش از این بازی شود به گونه ای که حتی می تواند یک نفر را هم در طی تمامی مراحل از بین نبرد.نکته ی بعدی که در گیم پلی بازی دیده میشود دزدی است. که بعد جدیدی به بازی میدهد و با عث ایجاد استرس در هنگام دزدی می شود.یکی از نکات دیگر گیمپلی دویدن و فرار کردن اس که ما را یاد بازی MIROR"S EDGE می اندازد که به خوبی کار شده و باعث تنوع در گیم پلی میشود.قابلیت دیگری که من به شخصه مخالف آن هستم، قابلیتی به نام FOCUS است همانند آن چیزی که در بازی هایی مانند hitam absolution دیدیم. همچین قابلیتی باعث آسان شدن بازی میشود اما سازندگان بازی برای حفظ طرفداران سابقش هم فکری کرده است، این که گفته است این قابلیت در درجه های سختی بالا وجود نخواهد داشت.
قابلیت FOCUS با آن چشم نا بینای گرت میسر میشود و امکان دیگری که آن دارد این است که برای جیب زدن و سرقت به کار میرود و یا نقاط ضعف فیزیکی دشمنتان را نشان میدهد.
در بازی مانند DEUS EX : HUMAN REVOLUTION هنگام ضربه زدن به دشمن بازی به حالت سوم شخص در می اید ، که البته رو در رو شدن با دشمنان هرگز پیشنهاد نمیشود. نکته ی دیگر در مورد انتخواب سلاح ها است که مانند بازی farcry3 این آیتم دایره ی شکل می باشد.
یکی از سلاح های بازی که جزو نماد این بازی است تیر و کمان است. ما تاز گین بازی های زیادی مانند : CRYSIS 3,TOMB RAIDER,FARCRY 3 را دیده ایم که از این وسیله استفاده کنند که اغلب برای بوجود آوردن تنوع در بازی استفاده شده است ولی در THIEF این سلاح نقش کلیدی و نماد شخصیت تلقی میشود و نه صر فا برای ایجاد تنوع. گیم پلی بازی بسیار متنوع به نظر میرسید یه گونه ای که شما در بازی 4 نوع تیر دارید که یکی باعث ایجاد صدا،دیگر برای کشتن دشمنان،خاموش کردن مشعل و ایجاد آتش است.
نتیجه:
بر اساس تریلر ها و اطلاعاتی که از این عنوان منتشر شده و همچنین قولی که EIDOS MONTRAL برای بوجود آوردن یک بازی فوق العاده از یک فرانچز پر سابقه باید منتظر شاهکاری دیگر در سبک مخفی کاری باشیم و ببینیم گرت یک چشم ،چگونه سرقت هایش را در شهر مر موز the city به نتیجه میرساند.
بر اساس سایت معتبرgamespot بازی thief در 31 دسمبر سال 2014 برای pc,x360,ps3,xone,ps4 عرضه میشود.
برای دیدن گیم پلی 30 دقیقه ای این عنوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://gamefa.com/85352/%D8%AF%D8%B2%D8...%8C-thief/
لطفا کا مل بخونید[img]images/smi/s0 (83).gif[/img]. من قبلا یه چیز هایی می نوشتم ولی خجالت میکشیدم اینجا منتشر کنم[img]images/smi/s0 (30).gif[/img][img]images/smi/s0 (30).gif[/img][img]images/smi/s0 (30).gif[/img]