08-03-2013, 06:37 PM
(آخرین ویرایش: 08-03-2013, 06:40 PM، توسط Amir Knight.)
همایش Quake co 2013 هم اکنون در دالاس- تگزاس در حال برگزاری است، اما در تمام این سال ها چیزی که قابل توجه میباشد غیبت عنوان Quake میباشد، سایت IGN طی مصاحبه ای از Tm Willits گارگردان استودیوی id software راجع به شرایط فعلی این فرنچایز افسانه ای گزارسی تهیه کرده است.
تیم ویلیتس میگوید: این ip به طور بسیار ویژه ای برای ما حائز اهمیت است. من هم اکنون نمیتوانم بگویم که ما با این بازی چه کارهایی انجام خواهیم داد ولی میتوانم قویا بگویم که ما این عنوان را فراموش نکرده ایم.
ریییس بازاریابی بتسدا، Pete Hines ، در این باره میگوید: این عنوان فرنچایزی است که ما به طور قطع باید از آن بازی های خیلی خوبی تهیه کنیم، اما ما تا کنون صحبت هایی پیرامون آن با id انجام نداده ایم که منجر به تصمیم گیزی راجع به این بازی شود، quake همچنان در برنامه ی تولید ماست و ما باید بر سر ساخت آن، زمان تولید، چگونگی و اینکه ساخت توسط چه کسی انجام شود با id مذاکره کنیم. نمیدانم، ولی فعلا جایی برای ساخت آن نیست، ولی به هر حال هر چیزی ممکن است.
اینکه این بازی توسط چه کسی ساخته میشود معلوم نیست؟ دیگر عنوان مشهور id یعنی سری بازی های Wolfenstein هم اکنون نسخه ی جدیدی از آن توسط Machin games با نام Wolfenstein new order در حال تولید است، ممکن است اتفاقی مشابه به آن برای Quake در نسل بعد انجام بپذیرد، همینطور willits راجع به Rage و توان ادامه ای برای ساخت آن نیز میگوید.
ویلیتس گفت: فرنچایز Rage هنوز زنده است ولی هنوز نمیتوانیم راجع به اینکه چه کارهایی میتوانیم راجع به آن انجام دهیم صحبت کنم. ما فعلا بطور عمیق بر روی ساخت بازی جدیدمان بعد از کنسل شدن نسخه ی اخیر Doom 4 تمرکز کردیم. او ادامه میدهد: ما همیشه بر روی سازندگان تمرکز میکنیم که شاید بتوانیم با آن ها کارهای مشترکی انجام دهیم ولی در موقعیت فعلی چنین شرایطی برایمان نیست، اما به هر حال احتمال چینین چیزی هست، id تا کنون گفتگویی پیرامون این موضوع با کسی انجام نداده است، ولی این جزو استراتژی های ماست و میتوند اتفاق بیافتد.
همچنین ویلیتس میگوید: چیزی که به طور قطع میتوانم بگویم این است که ما ساخت عناوین کاملا جدیدی رو از سری بازی های خودمان انجام میدهیم نظیر ساخت عنوان جدیدی از Quake ، بازسازی Doom و ساخت عنوانی دیگر از Rage ، ولی ساخت ip جدید دیگری در دستور کار ما نیست. منبع: The Future of Quake, Rage, and id Software - IGN
تیم ویلیتس میگوید: این ip به طور بسیار ویژه ای برای ما حائز اهمیت است. من هم اکنون نمیتوانم بگویم که ما با این بازی چه کارهایی انجام خواهیم داد ولی میتوانم قویا بگویم که ما این عنوان را فراموش نکرده ایم.
ریییس بازاریابی بتسدا، Pete Hines ، در این باره میگوید: این عنوان فرنچایزی است که ما به طور قطع باید از آن بازی های خیلی خوبی تهیه کنیم، اما ما تا کنون صحبت هایی پیرامون آن با id انجام نداده ایم که منجر به تصمیم گیزی راجع به این بازی شود، quake همچنان در برنامه ی تولید ماست و ما باید بر سر ساخت آن، زمان تولید، چگونگی و اینکه ساخت توسط چه کسی انجام شود با id مذاکره کنیم. نمیدانم، ولی فعلا جایی برای ساخت آن نیست، ولی به هر حال هر چیزی ممکن است.
اینکه این بازی توسط چه کسی ساخته میشود معلوم نیست؟ دیگر عنوان مشهور id یعنی سری بازی های Wolfenstein هم اکنون نسخه ی جدیدی از آن توسط Machin games با نام Wolfenstein new order در حال تولید است، ممکن است اتفاقی مشابه به آن برای Quake در نسل بعد انجام بپذیرد، همینطور willits راجع به Rage و توان ادامه ای برای ساخت آن نیز میگوید.
ویلیتس گفت: فرنچایز Rage هنوز زنده است ولی هنوز نمیتوانیم راجع به اینکه چه کارهایی میتوانیم راجع به آن انجام دهیم صحبت کنم. ما فعلا بطور عمیق بر روی ساخت بازی جدیدمان بعد از کنسل شدن نسخه ی اخیر Doom 4 تمرکز کردیم. او ادامه میدهد: ما همیشه بر روی سازندگان تمرکز میکنیم که شاید بتوانیم با آن ها کارهای مشترکی انجام دهیم ولی در موقعیت فعلی چنین شرایطی برایمان نیست، اما به هر حال احتمال چینین چیزی هست، id تا کنون گفتگویی پیرامون این موضوع با کسی انجام نداده است، ولی این جزو استراتژی های ماست و میتوند اتفاق بیافتد.
همچنین ویلیتس میگوید: چیزی که به طور قطع میتوانم بگویم این است که ما ساخت عناوین کاملا جدیدی رو از سری بازی های خودمان انجام میدهیم نظیر ساخت عنوان جدیدی از Quake ، بازسازی Doom و ساخت عنوانی دیگر از Rage ، ولی ساخت ip جدید دیگری در دستور کار ما نیست. منبع: The Future of Quake, Rage, and id Software - IGN