08-31-2013, 05:01 PM
درود....
بابت تاخیر در قسمت دوم عذر میخوام....
ادامه قسمت اول: با ما باشید
....................................................................
معما پشت معما
شاید یکی از دلایلی که باعث شده Resident Evil (به خصوص سری 1,2,3) در ذهن ها ماندگار شود معما های اعصاب خرد کن آن است! همچنین سازندگان محیط بسیار بزرگی را در پیش رویتان قرار میدادند که در های زیادی وجود داشت که مشخص نبود پشت هر در چه میگذرد. در رزیدنت اویل 6 اشتباه سازندگان درست آن جا بود که به قدری محیط را خطی و همینطور یک نواخت طراحی کرده بود اند که اجازه ی گشت و گذار در محیط فراهم نبود در حالیکه در شماره 4 گاهی حتی 30 دقیقه باید در محیط گشت و گذار انجام میدادید تا مسیر اصلی را تشخیص دهید. معما در بازی های HORROR نقش بسزایی دارد به طور مثال بعد از این سری میتوان به بازی Silent Hill اشاره نمود معما های بازی در سطح متعادلی قرار دارند البته رزیدنت اویل بازی نیست که بشود در آن معما ها پشت معما قرار داد اما در هر حال بهتر است سازندگان سعی خود را بکنند!
صدا......صدا
موسیقی و صداگذاری در این سری از بازی ها نقش بسزایی دارد گاهی اوقات مشاهده شده که بعضی بازی های Survival Horror بدون کوچکترین موسیقی در محیط بازی هستند و تنها بر روی صدا های محیط مانند : راه رفتن , صدای خش خش برگ ها صدا شلیک و..... تمرکز شده که نکته ی مفیدی است اما گاهی اوقات نیز وجود موسیقی های دلهره آور ترس را چندین و چند برابر میکند شاید برای وجود این صفات ذکر شده در نسخه ی Resident Evil : Revelation بود که توانست حتی از رزیدنت 6 نیز موفق تر واقع شود ........
جدیدتر
از نظر من قرار دادن یک شخصیت جدید در داخل بازی که تا به حال درون ویدئو گیم های این سری قرار نگرفته است میتواند تجربه ی متفاوتی باشد دیگر کمی خسته کنند است اگر باز هم کریس و لیان را ببینیم اینبار کپ کام میتوانید شخصیت های فرعی تر مانند : کلر را به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی قرار دهد که کمی متفاوت تر از قبل باشد......
همکار نمیخوایم!!
دقیقا نمیدانم چند بار به این کپ کام محترم عرض کردیم که همکار نمی خواهیم ما به اندازه کافی کشتن باس ها و زامبی هایی که از سر و کولمان بالا میروند سخت هست حال چه برسد که همکارتان به طور مکرر بگوید : HELP ME! (اشاره به evil 6) قرار دادن همکار در یک بازی ترسناک مانند آن است که به جای زامبی دلقک در بازی قرار دهید وجود همکار در بازی HORROR با همان مسخرگی وجود دلقک به جای زامبی است از رزیدنت اویل 1 تا 4 همکاری در کار نبود که باز هم کپ کام به سرش یک ایده ی ناب (!!!!!!) جدید زد .... ایده ی به روی کار آوردن همکار به خصوص اینکه دست راست نیز باشد! امیدواریم و امیدواریم و همچنان امیدواریم که کپ کام حداقل این یک صفت تازه متولد شده را از بازی خود حذف کند و به جای آن شخصیت های جدیدی بیاورد و روی داستان کار کند!
نامه ای به کپ کام عزیز:
کپ کام یا همون CAPCOM .....
شما که اینقدر طرفدار هات برات مهم هستن از خر شیطون بیا پایین و به حرف های ما توجه کن اینطوری برات بهتر هم هست این بار سوم هستش که در این سری شکست میخوری هنوز هم نفهمیدی که نباید اکشن باشه؟!؟ مطمئنم نفهمیدی میای و دو ماه دیگه از RESIDENT EVIL 7 رونمایی میکنی و میگی رزیدنت اویل / بازگشت به ریشه ها..... آخه برادر من , عزیز من 2 نسخه ی پیش قرار بود برگرده حالا چی شده که بعد از 3 نسخه فهمیدی که نباید اکشن کرد؟؟ به هر حال من برای خودت میگم چون یه موقع میاد که تو هم مثل بعضیا (اشاره به THQ) ورشکست میشی و اونوقت هست که میفهمی با بازی هایی که مردم باهاش خاطره داشتن چه غ .ل.طی کردی!!
تا درودی دیگر بدرود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
بابت تاخیر در قسمت دوم عذر میخوام....
ادامه قسمت اول: با ما باشید
....................................................................
معما پشت معما
شاید یکی از دلایلی که باعث شده Resident Evil (به خصوص سری 1,2,3) در ذهن ها ماندگار شود معما های اعصاب خرد کن آن است! همچنین سازندگان محیط بسیار بزرگی را در پیش رویتان قرار میدادند که در های زیادی وجود داشت که مشخص نبود پشت هر در چه میگذرد. در رزیدنت اویل 6 اشتباه سازندگان درست آن جا بود که به قدری محیط را خطی و همینطور یک نواخت طراحی کرده بود اند که اجازه ی گشت و گذار در محیط فراهم نبود در حالیکه در شماره 4 گاهی حتی 30 دقیقه باید در محیط گشت و گذار انجام میدادید تا مسیر اصلی را تشخیص دهید. معما در بازی های HORROR نقش بسزایی دارد به طور مثال بعد از این سری میتوان به بازی Silent Hill اشاره نمود معما های بازی در سطح متعادلی قرار دارند البته رزیدنت اویل بازی نیست که بشود در آن معما ها پشت معما قرار داد اما در هر حال بهتر است سازندگان سعی خود را بکنند!
صدا......صدا
موسیقی و صداگذاری در این سری از بازی ها نقش بسزایی دارد گاهی اوقات مشاهده شده که بعضی بازی های Survival Horror بدون کوچکترین موسیقی در محیط بازی هستند و تنها بر روی صدا های محیط مانند : راه رفتن , صدای خش خش برگ ها صدا شلیک و..... تمرکز شده که نکته ی مفیدی است اما گاهی اوقات نیز وجود موسیقی های دلهره آور ترس را چندین و چند برابر میکند شاید برای وجود این صفات ذکر شده در نسخه ی Resident Evil : Revelation بود که توانست حتی از رزیدنت 6 نیز موفق تر واقع شود ........
جدیدتر
از نظر من قرار دادن یک شخصیت جدید در داخل بازی که تا به حال درون ویدئو گیم های این سری قرار نگرفته است میتواند تجربه ی متفاوتی باشد دیگر کمی خسته کنند است اگر باز هم کریس و لیان را ببینیم اینبار کپ کام میتوانید شخصیت های فرعی تر مانند : کلر را به عنوان یکی از شخصیت های قابل بازی قرار دهد که کمی متفاوت تر از قبل باشد......
همکار نمیخوایم!!
دقیقا نمیدانم چند بار به این کپ کام محترم عرض کردیم که همکار نمی خواهیم ما به اندازه کافی کشتن باس ها و زامبی هایی که از سر و کولمان بالا میروند سخت هست حال چه برسد که همکارتان به طور مکرر بگوید : HELP ME! (اشاره به evil 6) قرار دادن همکار در یک بازی ترسناک مانند آن است که به جای زامبی دلقک در بازی قرار دهید وجود همکار در بازی HORROR با همان مسخرگی وجود دلقک به جای زامبی است از رزیدنت اویل 1 تا 4 همکاری در کار نبود که باز هم کپ کام به سرش یک ایده ی ناب (!!!!!!) جدید زد .... ایده ی به روی کار آوردن همکار به خصوص اینکه دست راست نیز باشد! امیدواریم و امیدواریم و همچنان امیدواریم که کپ کام حداقل این یک صفت تازه متولد شده را از بازی خود حذف کند و به جای آن شخصیت های جدیدی بیاورد و روی داستان کار کند!
نامه ای به کپ کام عزیز:
کپ کام یا همون CAPCOM .....
شما که اینقدر طرفدار هات برات مهم هستن از خر شیطون بیا پایین و به حرف های ما توجه کن اینطوری برات بهتر هم هست این بار سوم هستش که در این سری شکست میخوری هنوز هم نفهمیدی که نباید اکشن باشه؟!؟ مطمئنم نفهمیدی میای و دو ماه دیگه از RESIDENT EVIL 7 رونمایی میکنی و میگی رزیدنت اویل / بازگشت به ریشه ها..... آخه برادر من , عزیز من 2 نسخه ی پیش قرار بود برگرده حالا چی شده که بعد از 3 نسخه فهمیدی که نباید اکشن کرد؟؟ به هر حال من برای خودت میگم چون یه موقع میاد که تو هم مثل بعضیا (اشاره به THQ) ورشکست میشی و اونوقت هست که میفهمی با بازی هایی که مردم باهاش خاطره داشتن چه غ .ل.طی کردی!!
تا درودی دیگر بدرود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]